The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jasså, det nærmer seg. Noen som vet om butikker hvor spillet allerede selges i hyllene? Jeg har fri i morgen ;> Bergen, helst. Elkjøp Strusshamn på Askøy har nattåpent inatt, kjenner noen kompiser som skal ned der en tur. Tror ikke de blir utsolgt der heller, er ikke så mange i det området jeg tenker kommer til å kjøpe det. Men skal ikke si det sikkert 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Så jeg må være oppe til kl 01:00 idag, før jeg kan sette mine 28 youtube videoer til public? Æsj da. Enda det kan virke nerdete å runna spillet 1 time etter release.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jasså, det nærmer seg. Noen som vet om butikker hvor spillet allerede selges i hyllene? Jeg har fri i morgen ;> Bergen, helst. Elkjøp Strusshamn på Askøy har nattåpent inatt, kjenner noen kompiser som skal ned der en tur. Tror ikke de blir utsolgt der heller, er ikke så mange i det området jeg tenker kommer til å kjøpe det. Men skal ikke si det sikkert Det kommer nok folk, rundt hele askøy sine ungdomsskoler og videregående skal der, tror ikke det er bra hvis folk fra byn og kommer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enda en Askøyværing på diskusjon.no? Men akkurat det med at ungdomsskoleelever kommer tror jeg kan bli ett problem hvis de fortsatt er strenge på ID-plikt. Var iallefall det når jeg kjøpte MW2. Var 17 år og måtte vise legitimasjon, var ikke snakk om at jeg skulle få kjøpe det.. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sånt man har foreldre til.. bare si det ikke er voldelig. Selv fikk jeg det sånn. Eller, at det var voldeligt visste de nok, de bare har sluttet å bry seg. Eller du kan være "ekstra snill" hjemme i noen uker før. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bestilte fra absoluttspill.no, men tviler på at jeg får det innen release date. 1 Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 bestilte fra elkjøp sin nettbutikk på søndag, noen sjanse for at jeg får det innen release? og hvor kan jeg se om spillet er sendt eller ikke valgte fraktalternativ brev med faktura. 1 Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Egentlig ganske off-topic spørsmål, men nå er jeg jo her. Hjemme har vi en ruter i øverst etasje, og fire ethernet kabler tilkoblet denne. Vi har en som går ned til kjelleren, hvor jeg har min PS3. Men, samtidig som jeg spiller, vil jeg også ha muligheten til å være på Skype/andre nettbaserte tjenester. Vi har ikke plass til flere ethernet kabler i ruteren, og alle de andre kablene blir brukt i andre rom. Finnes det noen enkel måte å få to ethernet kabler nedi kjelleren? Jeg har ikke peiling på slikt. 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bestilte fra absoluttspill.no, men tviler på at jeg får det innen release date. Jeg fikk Mw2 på release i fjor derfra. Har også bestilt fra absoluttspill.no og er ganske sikker på at folka får det imorgen 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du kan vel ta PS3 på WLAN og bruke kabel til PC? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) FUCK!!! fikk mail fra elkjøp om at spillet er nå sent!:@ de sa til meg på fredag at den var sendt! og fikk mail på det håper det kun var en bekreftelse på den var sendt fredag. på fredag spurte jeg elkjøp kundeservice om den virkelig var sendt og fikk dette svaret Hei og takk for din henvendelse! Den er sendt ifra oss, men jeg har ikke fått noe sporingsnummer hos posten enda. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss igjen! Med vennlig hilsen Cathrine Kundesenteret Sendte spm om hva som skjer og fikk dette tilbake nå Hei og takk for din henvendelse! Varer som blir sendt med brevpost vil vi ikke kunne få noen sporingsnummer. Da varen blir sendt idag vil du nok desverre ikke få denne til releasedato, men en dag eller to etter. Beklager på det sterkeste leveringsforsinkelsen som har oppstått og de ulemper dette medfører Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss igjen! Med vennlig hilsen Thomas S Kundesenteret Endret 8. november 2010 av NinjaChriis 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Egentlig ganske off-topic spørsmål, men nå er jeg jo her. Hjemme har vi en ruter i øverst etasje, og fire ethernet kabler tilkoblet denne. Vi har en som går ned til kjelleren, hvor jeg har min PS3. Men, samtidig som jeg spiller, vil jeg også ha muligheten til å være på Skype/andre nettbaserte tjenester. Vi har ikke plass til flere ethernet kabler i ruteren, og alle de andre kablene blir brukt i andre rom. Finnes det noen enkel måte å få to ethernet kabler nedi kjelleren? Jeg har ikke peiling på slikt. Tror det beste faktisk vil være å skaffe seg trådløst. På trådløse routere er det alltid kabelutganger også. Har aldri hørt om, og fant ikke ved søk, en form for splitter som lar deg dele opp kabelsignalet. Alt er uansett trådløst for tiden. Pc'er, PS3'n din osv. Spør familien/husstanden om å gå til anskaffelse av en skikkelig trådløs router Endret 8. november 2010 av bandreas 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 bestilte fra elkjøp sin nettbutikk på søndag, noen sjanse for at jeg får det innen release? og hvor kan jeg se om spillet er sendt eller ikke valgte fraktalternativ brev med faktura. Nei Elkjøp sender fra hovedlager i Sverige. Minst to dager postgang tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 kommer fakturaen med spillet for så at jeg betaler? 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tror du må forhåndsbetale ja. Men skal jo ikke se bort ifra at du kan få faktura hvis du ønsker det. Litt usikker på om du kan få det ved vanlig nettbestilling bare. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 bestilte fra elkjøp sin nettbutikk på søndag, noen sjanse for at jeg får det innen release? og hvor kan jeg se om spillet er sendt eller ikke valgte fraktalternativ brev med faktura. Nei Elkjøp sender fra hovedlager i Sverige. Minst to dager postgang tenker jeg. stemmer:@ idiotiske elkjøp. sku snet på fredag til meg men neida sendte i dag! selv om de sa til meg den var sendt 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg gleeeder meg til klokka 00:01 1 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg var ialelfall nedom den lokale Spacworlden her og forhåndsbestilte så jeg er sikker på å få kjøpt i natt Døgnåpent 1 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det jeg ikke liker er at MW2 var moderne, det sies også i navnet. Black Ops skal vel være eldre, andre verdenskrig eller rundt der. Men det føltes allikevel nesten likt MW2. Hadde vært bedre om det hadde føltes gammelt ut. Snakker ikke om å bruke directx 6, men å gjøre våpnene og omgivelsene eldre. Av de hadde RC biler på den tida nekter jeg å tro.. Og, handler ikke om at jeg liker WW2 bedre enn nyere tid, men heller at de to ikke skal mikses. Om du skal lage WW2 spill til noen som elsker MW2 som er i nyere tid, hjelper det ikke å legge til en ipad eller to. Selv liker jeg godt nyere tids våpen og gadgets, men skal noe være gammelt, skal det være gammelt. Tror du har missforstått litt. BO er ikke fra WW2, det er fra den kalde krigen, som kom etter WW2 og varte til ca. 80-tallet eller noe(?). Våpnene ser mye mer "moderne" ut i den kalde krigen, siden USA rusta opp for å matche russland og utvikla mye nye våpen. Mange av de våpenene som brukes i dag ble funnet opp på den tiden. Og Den kalde krigen er vel kanskje egentlig en liten mix av moderne krigføring og andre verdenskrig. så ja, noe av det er litt gammelt, men det er fortsatt mye likt som det moderne vi har i dag. snakk om pc servere og når våpen ble laget eller ikke, kan ikke dere som vil diskutere det lage egen tråd? Alltid skal pc spillere spamme slike tråder som dette med snakk om servere,lan osv, blir så piss lei.. Hvordan er ikke det relevant for denne tråden? Dedikerte servere er noe vi pc spillere er veldig opptatt av og veldig glade for at er tilbake. Det må da være lov å diskutere det i denne tråden da, i steden for å opprette hundre andre tråder som går på nesten akkuratt det samme. 1 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal blir artig å skikke ned å postkassa etterpå. Kanskje nissen har vært ekstra tidlig i år? Finnes det servere som er live før release, eller åpnes dette klokka 00.01? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå