Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager hvis dette har blitt spurt før.

Har googlet litt, og kom over en kommentar, der den personen sa at, for og spille spillet i 3D, så må man ha en TV som støtter side by side effect for X360, og Top and Down effect for PS3.

Noen som kan bekrefte dette? Har selv en samsung 46C8705 (8700) 3D tv, men finner ikke ut av hva slags effect den har.

Noen som kan bekrefte / avkrefte denne påstanden?

Noen som også vet om 3D effekten på X360 og PS3 er like bra? veldig usikker hvilken version jeg skal kjøpe den til :)

-Takk

Lenke til kommentar

Har fjernet en god del innlegg som bare gikk på trolling og kommentering av skrivefeil.

Anmoder at samtlige følger retningslinjene heretter: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig"

Moderator

Han sikter til deg Jevrio. :)

ItZtHeCrAzYbAnAnA1337 navn håper jeg at jeg slipper og se, eller er det fortsatt veldig populært blant konsoll kidsa ?

Jeg kritiserer spillet. Dere kritiserer meg for å kritisere spillet.

Og sist jeg sjekka, betyr samtlige "alle".

Lenke til kommentar

Beklager hvis dette har blitt spurt før.

Har googlet litt, og kom over en kommentar, der den personen sa at, for og spille spillet i 3D, så må man ha en TV som støtter side by side effect for X360, og Top and Down effect for PS3.

Noen som kan bekrefte dette? Har selv en samsung 46C8705 (8700) 3D tv, men finner ikke ut av hva slags effect den har.

Noen som kan bekrefte / avkrefte denne påstanden?

Noen som også vet om 3D effekten på X360 og PS3 er like bra? veldig usikker hvilken version jeg skal kjøpe den til :)

-Takk

er vel kun ps3 som støtter ekte 3D?

Lenke til kommentar

Hva er det med alle 11-16åringene som er helt opphengt i cod? COD4 var bra, men ikke så kjempe kjempe bra. mw2 sugde pikk. Hva gjør at folk tror at black ops autmatisk blir konge?

Det er nytt, og kule videoer fra det. Antar jeg. Og masse (skal ikke si ordet) mener at MW2 er kjempegøy, og vil derfor sikkert like Black Ops.

Lenke til kommentar

Har fjernet en god del innlegg som bare gikk på trolling og kommentering av skrivefeil.

Anmoder at samtlige følger retningslinjene heretter: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig"

Moderator

Han sikter til deg Jevrio. :)

ItZtHeCrAzYbAnAnA1337 navn håper jeg at jeg slipper og se, eller er det fortsatt veldig populært blant konsoll kidsa ?

Jeg kritiserer spillet. Dere kritiserer meg for å kritisere spillet.

Og sist jeg sjekka, betyr samtlige "alle".

Du må jo skjønne at du har gjort deg litt upopulær i tråden ved å spoile osv. BTW jeg syns ikke du kritiserer mye, hvertfall ikke konstruktivt. Det du ikke liker omtales som piss, dritt, møkkaspill osv. Hvorfor ikke prøve å få fram hva som kunne virkelig hvert bra hvis enkelte ting ikke hadde ødelagt for det? Som f.eks MW2. Det kunne vært en skikkelig klassiker, men noen ting ødela for helhetsopplevelsen!

Lenke til kommentar

Spoilinga forstår og beklager jeg, men at en eller flere ikke liker meg fordi jeg misliker de nyere CoD spillene, gir jeg blaffen i.

Det jeg ikke liker er at MW2 var moderne, det sies også i navnet. Black Ops skal vel være eldre, andre verdenskrig eller rundt der. Men det føltes allikevel nesten likt MW2. Hadde vært bedre om det hadde føltes gammelt ut. Snakker ikke om å bruke directx 6, men å gjøre våpnene og omgivelsene eldre. Av de hadde RC biler på den tida nekter jeg å tro..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje de hadde masse techy leketøy, men jeg tror ikke.

http://boards.ign.com/call_of_duty/b6860/194738019/p1/?9

De tror heller ikke.

Og, handler ikke om at jeg liker WW2 bedre enn nyere tid, men heller at de to ikke skal mikses.

Om du skal lage WW2 spill til noen som elsker MW2 som er i nyere tid, hjelper det ikke å legge til en ipad eller to. Selv liker jeg godt nyere tids våpen og gadgets, men skal noe være gammelt, skal det være gammelt.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hva gjør at folk tror at black ops autmatisk blir konge?

For forskjellen mellom MW2 og Black Ops er at Treyarch hører på spillerne sine, mens IW gir helvette og satser på konsollpublikumet og driter i PC-versjonen.

Etter alle lovordene til utviklerne tror jeg dette spillet kommer til å bli veldig bra.

Men jeg har brent meg på lovord før ..

Av de hadde RC biler på den tida nekter jeg å tro..

Tro om igjen, RC biler ble oppfunnet på 1960-tallet.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Black ops basere på hemmelige operasjoner under Vietnam krigen og den kalde krigen på 60 og 70 tallet, under disse operasjonene brukte de våpen og utstyr som bare USA og Russland hadde tilgang til. Altså det du sier om at du vil at spillet skal være mere ''gammelt'' er bare tull for du vet like godt som meg at våpnene som er i spillet var på den tiden.

LEIF AGAIN!

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...