itzTheTruth Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Black Ops viser styrke Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Sikkert fordi man er så heldige av console og dedis er tilbake :o tilbake og tilbake.. Har egentlig aldri blitt tatt vekk når vi snakker om Treyarch. Sikkert at det ikke kommer harded og prestige edition til PC? Syntes det var dumt at det ikke kom til mw2 også da jeg har alle de tidligere spillene. og har lyst på ekstramateriale bare for å ha det egentlig, men kan ikke kjøpe prestige til consoll når det er så dyrt og aldri kommer til å spille det live. Kjøpte cod3 til 360 bare for å se hvordan det var, bare rusha igjennom sp. gjorde det etter waw da så var ikke så dyrt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Sant nok, men så er jo dette første spillet Treyarch lager til PC, etter dedis og console ble fjernet Og kun det andre CoD til PC de lager. Jaja, holder meg til CoD, UO og 2 jeg Endret 25. august 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Black Ops viser styrke Dårligste coveret av et spill ever "Som i foregående spill er det stort fokus på realisme, og både stemmeskuespill, våpendetaljer, lydeffekter og fysikkmotoren i spillet holder høy kvalitet." Not so much... Endret 26. august 2010 av bandreas Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Anbefaler å forhåndsbestille Black Ops på elkjop.no! Koster kun 349kr for PC-versjonen, og 399kr for konsollversjonene. Kun 10kr i frakt og! Det var ikke så galt. Ser virkelig fram til black ops kommer ut, men er i tvil om jeg skall kjøpe det til pc eller konsoll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Slå på stortromma og kjøp til begge:) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Black Ops viser styrke Dårligste coveret av et spill ever Uenig. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg. første treffet på google sa meg at det kom til å være dedicated servers ja Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Black Ops viser styrke Dårligste coveret av et spill ever Uenig. Må bare spørre om hvor du finner "styrken" i den artikkelen? Den er kort, forteller ikke noe nytt. Og den inneholder feil, ikke minst. Men for all del, noen ting ved Black Ops virker lovende. 1. september blir en dato da man kan følge godt med Lenke til kommentar
seblar Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har ikke fulgt med så nøye, så hva er det som skjer 1. september? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Black Ops viser styrke Dårligste coveret av et spill ever Uenig. Må bare spørre om hvor du finner "styrken" i den artikkelen? Den er kort, forteller ikke noe nytt. Og den inneholder feil, ikke minst. Men for all del, noen ting ved Black Ops virker lovende. 1. september blir en dato da man kan følge godt med HAHA! Trodde du mente hvordan coveret på spillet så ut! HAHA! My bad! :!: Blueboy: Hvis du har sett multiplayer teaseren, noe jeg går ut i fra, vet du hva som skjer. Se den en gang til så vet du Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har ikke fulgt med så nøye, så hva er det som skjer 1. september? De skal slippe informasjon om multiplayer da! Lenke til kommentar
wergz Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 1. Sept !!!! :O:O:O:O:O:O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 3 dager til ? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg. Vis jeg ikke husker feil så skal de prøve å kombinere dedikerte servere og det eksisterende konsollsystemet hvor man hopper rett inn i en lobby. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har de sagt det om konsollversjonen også? Frykter at de ikke gidder å knote med systemet som allerede er der. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har de sagt det om konsollversjonen også? Frykter at de ikke gidder å knote med systemet som allerede er der. Konsoll systemet kommer nok til og forbli slik det er Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tenkte meg det ja. Kjipt, men det går vel denne gangen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå