Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert fordi man er så heldige av console og dedis er tilbake :o

tilbake og tilbake.. Har egentlig aldri blitt tatt vekk når vi snakker om Treyarch.

Sikkert at det ikke kommer harded og prestige edition til PC? Syntes det var dumt at det ikke kom til mw2 også da jeg har alle de tidligere spillene. og har lyst på ekstramateriale bare for å ha det egentlig, men kan ikke kjøpe prestige til consoll når det er så dyrt og aldri kommer til å spille det live. Kjøpte cod3 til 360 bare for å se hvordan det var, bare rusha igjennom sp. gjorde det etter waw da så var ikke så dyrt :p

Lenke til kommentar

Anbefaler å forhåndsbestille Black Ops på elkjop.no!

Koster kun 349kr for PC-versjonen, og 399kr for konsollversjonene.

Kun 10kr i frakt og!

Det var ikke så galt.

Ser virkelig fram til black ops kommer ut, men er i tvil om jeg skall kjøpe det til pc eller konsoll

Lenke til kommentar

Dårligste coveret av et spill ever :p

Uenig.

Må bare spørre om hvor du finner "styrken" i den artikkelen? Den er kort, forteller ikke noe nytt. Og den inneholder feil, ikke minst.

Men for all del, noen ting ved Black Ops virker lovende. 1. september blir en dato da man kan følge godt med :)

HAHA! Trodde du mente hvordan coveret på spillet så ut! HAHA! My bad! :!:

Blueboy: Hvis du har sett multiplayer teaseren, noe jeg går ut i fra, vet du hva som skjer. Se den en gang til så vet du

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg.

Vis jeg ikke husker feil så skal de prøve å kombinere dedikerte servere og det eksisterende konsollsystemet hvor man hopper rett inn i en lobby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...