Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jadda gutta Om noen timer er det bare 24 timer igjen nei? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har fått kjøpt spill med 18 års grense (Gamestop ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg kan ikke huske at jeg noe gang ble spurt om leg i en spillbutikk. Nå vet jeg ikke om du er 12 eller 17 tho. Men hvis du har fått forhåndsbestilt det, burde det vel gå ann og bare hente det? 14, ja det mener jeg og men er ikke sikker og der jeg har forhåndsbestilt er en stund unna, så har ikke lyst til å ta buss bort der uten grunn. Det er på Platekompaniet hvis det skulle spille noen rolle. Endret 7. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har forhåndsbestilt black ops, men jeg er ikke alderen til å kjøpe det egentlig. Har fått en sånn gavekort greie til å hente det i butikken, men kan jeg hente det når jeg er under 18? Mine erfaringer tilsier at kommer helt an på ekspeditøren. Er det egentlig noen form for lover eller regler rundt dette? Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jadda gutta Om noen timer er det bare 24 timer igjen nei? Jo? Natt til tirsdag starter salget. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Call of Duty miljøet er ufattelig bra 4 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Call of Duty miljøet er ufattelig bra Ja, helt utrolig. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg kan ikke huske at jeg noe gang ble spurt om leg i en spillbutikk. Nå vet jeg ikke om du er 12 eller 17 tho. Men hvis du har fått forhåndsbestilt det, burde det vel gå ann og bare hente det? 14, ja det mener jeg og men er ikke sikker og der jeg har forhåndsbestilt er en stund unna, så har ikke lyst til å ta buss bort der uten grunn. Det er på Platekompaniet hvis det skulle spille noen rolle. Slike butikker går under en kam for min del, om det er EB games, gamestop, Akersmic, platekompaniet eller spaceworld spiller ingen rolle, men som det ble sagt oppi her så kommer vet veldig ann på personen bak kassa. Jeg jobber fra tid til annen på spaceworld nedi høgget her, og på grunn av flere klager fra mødre/fedre om salg av filmer o.l til folk under 15/18 har vi blitt rånazi på leg på personer hvis de i det hele tatt skulle virke under alderen filmen/spillet tilsier. Har du ingen brødre/søstre som kunne kjøpt for deg? cash i hånda og en kino billett under bordet? noen venner, som har noen venner som har en venn som har en bekjent som fikk skjegg som 14 åring? Hvis du virkelig vil ha ta i en kopi av spillet så finnes det alltid en måte, om du så må bestikke den lokale alkisen for å gjøre det for deg. (Conkers bad fur day måtte prøves) Vær kreativ, hvis ingenting fungerer kan du dra den gamle leksa til foreldrene dine om at ungdom burde lære seg internet fordi det er framtiden og at dette spillet virkelig kan forbedre ditt intellekt og forbedre karakterene dine i engelsk betraktelig. (Dro den røveren på Quake3 ) Beklager rabling og høye Wall of text crits. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Elleeeeeeeeeer.. bare bestille online. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg kan ikke huske at jeg noe gang ble spurt om leg i en spillbutikk. Nå vet jeg ikke om du er 12 eller 17 tho. Men hvis du har fått forhåndsbestilt det, burde det vel gå ann og bare hente det? 14, ja det mener jeg og men er ikke sikker og der jeg har forhåndsbestilt er en stund unna, så har ikke lyst til å ta buss bort der uten grunn. Det er på Platekompaniet hvis det skulle spille noen rolle. Slike butikker går under en kam for min del, om det er EB games, gamestop, Akersmic, platekompaniet eller spaceworld spiller ingen rolle, men som det ble sagt oppi her så kommer vet veldig ann på personen bak kassa. Jeg jobber fra tid til annen på spaceworld nedi høgget her, og på grunn av flere klager fra mødre/fedre om salg av filmer o.l til folk under 15/18 har vi blitt rånazi på leg på personer hvis de i det hele tatt skulle virke under alderen filmen/spillet tilsier. Har du ingen brødre/søstre som kunne kjøpt for deg? cash i hånda og en kino billett under bordet? noen venner, som har noen venner som har en venn som har en bekjent som fikk skjegg som 14 åring? Hvis du virkelig vil ha ta i en kopi av spillet så finnes det alltid en måte, om du så må bestikke den lokale alkisen for å gjøre det for deg. (Conkers bad fur day måtte prøves) Vær kreativ, hvis ingenting fungerer kan du dra den gamle leksa til foreldrene dine om at ungdom burde lære seg internet fordi det er framtiden og at dette spillet virkelig kan forbedre ditt intellekt og forbedre karakterene dine i engelsk betraktelig. (Dro den røveren på Quake3 ) Beklager rabling og høye Wall of text crits. Jeg har kjøpt det, lurer bare på om jeg får lov til å hente det, eller om en som er 18 også må hente det. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 jeg må lære meg og lese forstår jeg, og få ut skrivekløen min andre steder Disregard det andre, og min anbefaling ville bare vært og prøve seg fram, jeg har ikke vært i nøyaktig samme situasjon, men jeg vil anta at siden du har forhånds bestilt og betalt, så er det bare og jogge ned, vise fram kvitteringen, motta spillet, og jogge avgårde. hadde det vært et problem hadde de vel allerede nektet deg når du først forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg forhåndsbestilte ikke, en annen jeg kjenner gjor. Og hvis jeg skulle jogget bort der hadde jeg ikke vært fremme på en uke, så da mister jeg jo releasen Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg forhåndsbestilte ikke, en annen jeg kjenner gjor. Og hvis jeg skulle jogget bort der hadde jeg ikke vært fremme på en uke, så da mister jeg jo releasen Med ordet jogge, mente jeg simpelten og dra dit . Dårlig forklart fra min side. Hvis han som forhåndsbestilte for deg er gammel nok, kan vel han hente det for deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg forhåndsbestilte ikke, en annen jeg kjenner gjor. Og hvis jeg skulle jogget bort der hadde jeg ikke vært fremme på en uke, så da mister jeg jo releasen Med ordet jogge, mente jeg simpelten og dra dit . Dårlig forklart fra min side. Hvis han som forhåndsbestilte for deg er gammel nok, kan vel han hente det for deg? Ehm det er veldig komplisert dette her. Kan fortelle det slik det er. Han som har forhåndsbestilt til meg skal gi naboen sin (som er 14år.) kvitteringen for forhåndsbestillingen. Etter det skal den naboen gi den lappen til fetteren min på skolen, også skal jeg ta bussen bort til fetteren min å vi skal gå ned og ta ut våre forhåndsbestillinger. (vi er begge 14.) Han som bestilte er opptatt den dagen, og jeg vil gjerne ha det på release og jeg lurte på om det var en lov for den forhåndsbestillingen om hvem som henter den, jeg skal gå med sekk og hente spillet og si det er til min bror, siden det er en skole rett ved siden av butikken kan jo de tro på det og Uansett så lurer jeg på om det er en lov imot det, hadde vært fint å kunne argumentere til folka bak kassa. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har fjernet en god del innlegg som bare gikk på trolling og kommentering av skrivefeil. Anmoder at samtlige følger retningslinjene heretter: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig" Moderator Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Tror jeg står over denne runden med Call of Duty jeg.. Fra release hvertfall, kommer nok til å skaffe det senere uansett, for å innse etter noen hundre timers spilling at spillet ikke er noe særlig egentlig. Endret 7. november 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ehm det er veldig komplisert dette her. Kan fortelle det slik det er. Han som har forhåndsbestilt til meg skal gi naboen sin (som er 14år.) kvitteringen for forhåndsbestillingen. Etter det skal den naboen gi den lappen til fetteren min på skolen, også skal jeg ta bussen bort til fetteren min å vi skal gå ned og ta ut våre forhåndsbestillinger. (vi er begge 14.) Han som bestilte er opptatt den dagen, og jeg vil gjerne ha det på release og jeg lurte på om det var en lov for den forhåndsbestillingen om hvem som henter den, jeg skal gå med sekk og hente spillet og si det er til min bror, siden det er en skole rett ved siden av butikken kan jo de tro på det og Uansett så lurer jeg på om det er en lov imot det, hadde vært fint å kunne argumentere til folka bak kassa. Det er vel strengt tatt ikke noen lov for det, men butikkene kjedene har vel sine egne regler som omhandler det. Når det gjelder platekompaniet vet jeg ikke hvordan de tar imot forhåndsbestillinger, og hvordan de omhandler de. Du kan be kisen sende deg en sms med ala "Du kanke du plukke opp black ops for meg idag, jeg hakke tid" eller noe lignende... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har fjernet en god del innlegg som bare gikk på trolling og kommentering av skrivefeil. Anmoder at samtlige følger retningslinjene heretter: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig" Moderator Han sikter til deg Jevrio. ItZtHeCrAzYbAnAnA1337 navn håper jeg at jeg slipper og se, eller er det fortsatt veldig populært blant konsoll kidsa ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå