Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 15 prestige lobby vidioen er på private match eller noe, leste på forumet til treyarch at en hadde sett at det var det gamle dashboardet i vidoen og hackingen ville ikke funke på online eller noe sånt. Spiller på ps3 og har egentlig ikke peiling så ikke mobb :!:

Lenke til kommentar

Den 15 prestige lobby vidioen er på private match eller noe, leste på forumet til treyarch at en hadde sett at det var det gamle dashboardet i vidoen og hackingen ville ikke funke på online eller noe sånt. Spiller på ps3 og har egentlig ikke peiling så ikke mobb :!:

Stemmer.. Etter å ha sett litt mer nøye på videon, så ser du at det er det gamle dashboardet. MS hadde sin årlige update, hvor de oppdaterte dashboardet forrige Mandag.

Treyarch åpnet ikke MP server tilgangen før Fredag (2 dager siden).. Det er med andre ord 5 dager etter at MS oppdaterte dashboardet.

Så det vil med andre ord si at de IKKE kan ha vært online. Men siden du ser at han mottar en "melding/invitasjon" ingame, så er jeg rimelig sikkert på at han spiller via "System Link", offline på en Jtag moddet Xbox360 (Som ikke fungerer med den nye dashboard updaten)

Lenke til kommentar

Stemmer.. Etter å ha sett litt mer nøye på videon, så ser du at det er det gamle dashboardet. MS hadde sin årlige update, hvor de oppdaterte dashboardet forrige Mandag.

Treyarch åpnet ikke MP server tilgangen før Fredag (2 dager siden).. Det er med andre ord 5 dager etter at MS oppdaterte dashboardet.

Så det vil med andre ord si at de IKKE kan ha vært online. Men siden du ser at han mottar en "melding/invitasjon" ingame, så er jeg rimelig sikkert på at han spiller via "System Link", offline på en Jtag moddet Xbox360 (Som ikke fungerer med den nye dashboard updaten)

Fant en tråd her der en skrev litt om det...

http://callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=308635&p=3740928&hilit=15th+prestige+fake&sid=4649feslsr56899uude0lmcdj0#p3740928

Lenke til kommentar

syntes det er litt tidlig å begynne med prestige lobbier allerede. Hata at folk i mw2 hosta det prublic og at bare du ble matcha inn på serveren så kom du i lvl 70 med alle challenger done. Selv ventet jeg med å prestige bare for å få challenger ferdig, og var nesten ferdig da en idiot hosta challenge lobby.

Men det at folk bruker prestige hack bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Det går ikke utover noen andre, og om de er lei spillet og har lyst til å prøve det med alle 10 custom classene så er vel det griet? men som sagt, behøver ikke hoste dette public slik at folk som ikke vil kommer inn og blir instant lvl 70(eller hva nå enn det høyeste lvlet er).

Lenke til kommentar

Hva er egentlig så spesiellt med disse brillene? bortsett fra black ops logoen? http://oneofswords.c...gaming-glasses/

ooh, Gunnar briller :dribble:

Har et par her, de hjelper deg med å se bedre det som skjer på skjermen. Også blir ikke øynene dine så slitne av å se på skjermen lenge. Absolutt verdt å prøve ut hos en forhandler (Krohg Optikk i Oslo).

De er relativt dyre da, 1450,- ++ kommer ann på modellen du kjøper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg har forhåndsbestilt black ops, men jeg er ikke alderen til å kjøpe det egentlig. Har fått en sånn gavekort greie til å hente det i butikken, men kan jeg hente det når jeg er under 18?

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt black ops, men jeg er ikke alderen til å kjøpe det egentlig. Har fått en sånn gavekort greie til å hente det i butikken, men kan jeg hente det når jeg er under 18?

Hvis du mener og hente ting på postkontoret kan du det men hvis du skal i en vanlig butikk og hente spillet aner jeg ikke. :whistle:

Endret av ImJoacim4Life
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...