Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fri Torsdag til Søndag, så da blir det spilling av BO på FredrikstadLAN :D

Fikk kvittering fra Lefdal om Fredagen. Jeg håper jeg får spillet på release.

Jeg er i netcrew på FredrikstadLAN =D

Kommer det mye folk nå da, har jo ikke akuratt solgt som hakka møkk disse billettene :p

Lenke til kommentar

Siden jeg spiller på pc så kan jeg komme med et lite forslag for pc spillerne her.

La oss spille på en server sånn at alle kan møtes, vi kan sikkert spille på en klan server eller at noen hoster i diskusjonens navn?

Dette var interessant for min del hvertfall. Foreløbig har jeg planer om min egen server, men tror ikke det hadde vært noe problem for min del og leie flere servere til disposisjon for spillere fra forumet, hvertfall for en periode. Spørsmålet er om jeg har "lov" til å leie en server og kalle den for f. eks "Spillverket.no - public" eller "Diskusjon.no - public"? det ligger vel noe copyright o.l inne der.

Lenke til kommentar

Hmm, styrer unna ting fra Treyarch. De har en tendens til å... Hmm, hvordan skal jeg si det. Klusse opp ting?

Ser jo selvfølgelig greit ut, men gjorde ikke Medal Of Honor det også? Det endte jo opp med kluss både bak og frem.

Treyarch be little puppy for Activisinz.

Lenke til kommentar

Hmm, styrer unna ting fra Treyarch. De har en tendens til å... Hmm, hvordan skal jeg si det. Klusse opp ting?

Ser jo selvfølgelig greit ut, men gjorde ikke Medal Of Honor det også? Det endte jo opp med kluss både bak og frem.

Vil si Treyarch klusset til mindre i WaW enn Infinity Ward gjorde i MW2.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Uenig. Selv om Treyarch blir sett på som "den lille" av CoD-utviklerne, så hadde jeg det mer moro med W@W enn med MW2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...