Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Plz svar til dette innlegget med et "JA" eller et "NEI":

Skal du bytte brukernavn/lage ny bruker, når du begynner å spille back ops?

(ja, jeg er aldri fornøyd med brukernavnet mitt, ideer om hvordan jeg kan gjøre det bedre ? ) RESPOND BEFORE 9.nov :p:P:P:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte ps3 for ca 2 måneder siden og har spilt en del mw2 og jeg merker at det er faen meg ikke høy standar på motstandere i det spillet, hvis man bare spiller litt konsentrert, så er man jo nesten sikret første plass hver eneste match -.-

Håper på at de lager et system så gode spillere kan spille mot hverandre. (folk med høy k.d VS folk med høy k.d. ogsåvidere) :thumbup:

Sånn er det da allerede

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg minst 5 ord som er ganske kule å bruke i username? ;D

Det er din gamertag og det er på en måte ett "image" du skaper deg. Det bør passe akkurat deg, og bør ikke beskrive kompisen din, hvis du skjønner. Noen beskriver taktikken sin, andre har morsomme gamertags.

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg minst 5 ord som er ganske kule å bruke i username? ;D

Det er din gamertag og det er på en måte ett "image" du skaper deg. Det bør passe akkurat deg, og bør ikke beskrive kompisen din, hvis du skjønner. Noen beskriver taktikken sin, andre har morsomme gamertags.

Thanks m8! ;)

Lenke til kommentar

Det hørtes fett ut å finne en server som folk fra forumet kunne spille sammen på, evnt. en turnering senere? :)

Som dere sikkert kjønte så snakka jeg om på

Gleder meg SYYKT nå! :new_woot:

EDIT: Var borte fra tråden i en dag elns og da var det 10 nye sider :p lurer på hvor mye aktivitet det blit her til uka

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...