wergz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Plz svar til dette innlegget med et "JA" eller et "NEI": Skal du bytte brukernavn/lage ny bruker, når du begynner å spille back ops? (ja, jeg er aldri fornøyd med brukernavnet mitt, ideer om hvordan jeg kan gjøre det bedre ? ) RESPOND BEFORE 9.nov :P:P:P Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 VG er ute med test og er, etter det jeg ser, først i internets 4'er Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Plz svar til dette innlegget med et "JA" eller et "NEI": Skal du bytte brukernavn/lage ny bruker, når du begynner å spille back ops? (ja, jeg er aldri fornøyd med brukernavnet mitt, ideer om hvordan jeg kan gjøre det bedre ? ) RESPOND BEFORE 9.nov :P:P:P ja Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nå var jo anmeldelsen hos VG av SP. Den forventet jeg at ikke ville bli så bra Det er jo online som er styrken til spill som dette. MÅ avgjør for meg om spillet er godt eller dårlig. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor har dere forhåndsbestilt til ps3? Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 kjøpte ps3 for ca 2 måneder siden og har spilt en del mw2 og jeg merker at det er faen meg ikke høy standar på motstandere i det spillet, hvis man bare spiller litt konsentrert, så er man jo nesten sikret første plass hver eneste match -.- Håper på at de lager et system så gode spillere kan spille mot hverandre. (folk med høy k.d VS folk med høy k.d. ogsåvidere) Sånn er det da allerede Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor har dere forhåndsbestilt til ps3? Elkjøp til 349:). Men tilbudet er over Lenke til kommentar
wergz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan noen gi meg minst 5 ord som er ganske kule å bruke i username? ;D Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Mr eller Sir ett eller anna Lenke til kommentar
DizoriaN Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Bestilte også fra Elkjop.no for 349 kr. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan noen gi meg minst 5 ord som er ganske kule å bruke i username? ;D Det er din gamertag og det er på en måte ett "image" du skaper deg. Det bør passe akkurat deg, og bør ikke beskrive kompisen din, hvis du skjønner. Noen beskriver taktikken sin, andre har morsomme gamertags. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan noen gi meg minst 5 ord som er ganske kule å bruke i username? ;D Det er din gamertag og det er på en måte ett "image" du skaper deg. Det bør passe akkurat deg, og bør ikke beskrive kompisen din, hvis du skjønner. Noen beskriver taktikken sin, andre har morsomme gamertags. Thanks m8! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor har dere forhåndsbestilt til ps3? Elkjøp til 349:). Men tilbudet er over fuu Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er multiplayer delen oppe enda? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Spillet kan faktisk dukke opp i postkassen min i morgen. Og jeg slutter på skolen halv tolv i morgen og på tirsdag, samt starter kl. 10 på onsdag. Dette blir en herlig uke. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Starter 0950 på tirsdag, så kanskje jeg stikker å kjøper før skolestart. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Irritert at jeg ikke er hjemme denne helga Kunne henta det i går!! Komplett.no pickup point ftw:P Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har fri Torsdag til Søndag, så da blir det spilling av BO på FredrikstadLAN Fikk kvittering fra Lefdal om Fredagen. Jeg håper jeg får spillet på release. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har fri Torsdag til Søndag, så da blir det spilling av BO på FredrikstadLAN Fikk kvittering fra Lefdal om Fredagen. Jeg håper jeg får spillet på release. Jeg er i netcrew på FredrikstadLAN =D Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det hørtes fett ut å finne en server som folk fra forumet kunne spille sammen på, evnt. en turnering senere? Som dere sikkert kjønte så snakka jeg om på Gleder meg SYYKT nå! EDIT: Var borte fra tråden i en dag elns og da var det 10 nye sider lurer på hvor mye aktivitet det blit her til uka Endret 7. november 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå