danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg er med på Xbox. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Siden jeg spiller på pc så kan jeg komme med et lite forslag for pc spillerne her. La oss spille på en server sånn at alle kan møtes, vi kan sikkert spille på en klan server eller at noen hoster i diskusjonens navn? Endret 7. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vi skulle greid å fyre igang en konkurranse på alle plattformer høres konge ut! Jeg er med på PS3! Jeg og om ikke NAT skaffer meg no problemer igjen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er sikkert med på PS3 jeg også. Om det er flere enn meg som ELSKER Zombies kan vi jo dra igang noe på den fronten også? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skal jeg mekke en tråd sånn av vi kan diskutere det der? Da mener jeg alle platformene. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Har faktisk ikke gått rundt å ventet på spillet i det hele tatt. Merket jeg små gledet meg i sta når jeg forhåndsbestilte det for en venn, tho. @ evenandreas, vente til spillet blir sluppet kanskje? Ville i vertfall jeg gjort. Endret 7. november 2010 av Camorack Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 kjøpte ps3 for ca 2 måneder siden og har spilt en del mw2 og jeg merker at det er faen meg ikke høy standar på motstandere i det spillet, hvis man bare spiller litt konsentrert, så er man jo nesten sikret første plass hver eneste match -.- Håper på at de lager et system så gode spillere kan spille mot hverandre. (folk med høy k.d VS folk med høy k.d. ogsåvidere) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 FAEN ASSÅ! Der sletta jeg MW2. Cheatere konstant, at Valve faen ikke får kontroll på VACen sin snart, det fatter jeg ikke, latterlige dritt. Bruk PB, den fungerer iallefall som den skal! Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 tror jeg skal kjøpe spillet når det kommer i butikkhyllene..Men vil det koste over 500 mon tro? På elkjøp og komplett selger de for ca. 450,- i hvertfall. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Da får de jaggu meg lage et system som gjør at teams med høy Win streak får spille mot hverandre. Woddysgamertag har en win streak på 167, tror ikke den hadde vært så høy hvis IW kunne ha laget noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noen er heldig og møter noobs gang på gang, som bare går for 360, k/d og nuke (og failer). Det er de som faktisk får team players som får streaken. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) FAEN ASSÅ! Der sletta jeg MW2. Cheatere konstant, at Valve faen ikke får kontroll på VACen sin snart, det fatter jeg ikke, latterlige dritt. Bruk PB, den fungerer iallefall som den skal! Bare meg som klager ja.. Jeg sletta vel for ca .. ifjor siden. Endret 7. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Slettet også MW2 idag. Drit lei sier jeg bare! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Sletta det for en 4-5 dager siden selv. Nok er nok. Greit med ei pause også, er jo hardkjør fra tirsdag 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hehe Noe nytt om serveren deres Badreas? Ser frem til å spille på den =D Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 da har jeg kjøpt black ops via steam :3 laster ned nå :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) FAEN ASSÅ! Der sletta jeg MW2. Cheatere konstant, at Valve faen ikke får kontroll på VACen sin snart, det fatter jeg ikke, latterlige dritt. Bruk PB, den fungerer iallefall som den skal! VAC gjør ikke en dårlig jobb, det er bare umulig å jobbe med IWnet på pc på grunn av massive hull i systemet. Valve har vel begynt å gi opp nå for det kan ikke reddes. leif Endret 7. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har hørt at det kommer Theater til Black Ops. Er det sånn at man kan overføre videofilene over til PC? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) FAEN ASSÅ! Der sletta jeg MW2. Cheatere konstant, at Valve faen ikke får kontroll på VACen sin snart, det fatter jeg ikke, latterlige dritt. Bruk PB, den fungerer iallefall som den skal! Ikke skyld på VAC, det er IWnet som har så¨mange hull at det er lett å komme forbi VAC. da har jeg kjøpt black ops via steam :3 laster ned nå :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 Endret 7. november 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå