Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk ikke gått rundt å ventet på spillet i det hele tatt. Merket jeg små gledet meg i sta når jeg forhåndsbestilte det for en venn, tho. :dontgetit:

@ evenandreas, vente til spillet blir sluppet kanskje? :p Ville i vertfall jeg gjort.

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

kjøpte ps3 for ca 2 måneder siden og har spilt en del mw2 og jeg merker at det er faen meg ikke høy standar på motstandere i det spillet, hvis man bare spiller litt konsentrert, så er man jo nesten sikret første plass hver eneste match -.-

Håper på at de lager et system så gode spillere kan spille mot hverandre. (folk med høy k.d VS folk med høy k.d. ogsåvidere) :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

FAEN ASSÅ! Der sletta jeg MW2. Cheatere konstant, at Valve faen ikke får kontroll på VACen sin snart, det fatter jeg ikke, latterlige dritt. Bruk PB, den fungerer iallefall som den skal!

VAC gjør ikke en dårlig jobb, det er bare umulig å jobbe med IWnet på pc på grunn av massive hull i systemet. Valve har vel begynt å gi opp nå for det kan ikke reddes.

leif

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

FAEN ASSÅ! Der sletta jeg MW2. Cheatere konstant, at Valve faen ikke får kontroll på VACen sin snart, det fatter jeg ikke, latterlige dritt. Bruk PB, den fungerer iallefall som den skal!

Ikke skyld på VAC, det er IWnet som har så¨mange hull at det er lett å komme forbi VAC.

da har jeg kjøpt black ops via steam :3

laster ned nå :3

:3 :3 :3 :3 :3 :3 Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...