dTd Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja håper for guds skyld det er bedre enn med mw2! PB fungerte jo knall på cod4, tror ikke jeg så en cheater der. Ikke at jeg spilte det like mye som mw2 but still! Det hjelper dog mye med dedicated servers samt muligheten for votekick... Men om de kjører samme opplegg som på mw2 på banning så vet jeg ikke om jeg orker å investere i spillet... Er bare så FIT** lei alle cheaters som ødelegger spillopplevelsen for ALLe... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 black ops har VAC. VAC er vel lagt for å brukes på dedikerte servere, ikke listen servere, så gjør sikkert en bedre jobb på black ops enn mw2. det negative med PB er jo at det av og til kicker deg for random idiotiske grunner. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Punkbuster eller Vac? Håper selv på PB. De som har bestilt Black ops til pc og håper på å få det på mandag, dere kan ikke spille det før Tirsdag så ingen vits i å nevne det hele tiden. Jeg forstår det godt hvis du har bestilt til konsoll. passer perfekt om det kommer på tirsdag.har fri fra jobben da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er rimelig gla for at denne tråden gikk til himmels, og gud vet bare hva som skjer på Tirsdag. For ca en uke siden var denne tråden nesten dau, nå merker jeg spenningen er i det fleste og det liker vi Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Denne uken har gått en mrd ganger tregere enn de siste 15 ukene til sammen. True story. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Denne uken har gått en mrd ganger tregere enn de siste 15 ukene til sammen. True story. Ja, dessverre Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) VAC er allerede bestemmt. VAC er ett konge anticheat system.. PÅ DEDIKERTE SERVERE. PB er.. for sensetivt. EDIT: Stod litt for lenge inaktiv i tråden, er ikke vant til så mye aktivitet i tråden heller =C Endret 7. november 2010 av Enquad Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 jeg bare håper at black ops blir bra men jeg tror ikke det kan overgå call of duty 2 og 4.men vi for se. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg likte aldri toeren, jeg Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hehe tør ikke si hvor mange ganger jeg spillte igjennom det. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg likte aldri toeren, jeg you sir are a disapointment Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) slettet Endret 7. november 2010 av rbr Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Håper vi som spiller på pc kan spille ilag Kanskje fått til et privat event? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 nei nei ikke noen nedtelling,da går det bare senere 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vi skulle greid å fyre igang en konkurranse på alle plattformer Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 nei nei ikke noen nedtelling,da går det bare senere word. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vi skulle greid å fyre igang en konkurranse på alle plattformer høres konge ut! Jeg er med på PS3! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Vi skulle greid å fyre igang en konkurranse på alle plattformer fankeren .misforsto litt. deleted pc forresten Endret 7. november 2010 av rbr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå