Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om map packs i dette spillet også vil være masse cod4 kart for å gjøre pisset popluært..

Black ops var også piss i dine øyne ja. Liker du i det hele tatt å spille?

Stikk fra tråden hvis du skal være negativ her og.

Haha, liker å spille ja. Men er noe kresen når det kommer til multiplayer. Det er som MW2 med nye kart og våpner, og litt annet, ikke mer.

Hvorfor skal jeg stikke? Sier min mening. Stikk selv om du ikke vil lese, eller scroll fort ned da du ser bilde av en Kiefer Sutherland..

Lenke til kommentar

Slapp av litt da folkens, person angrep er ikke lov på diskusjon.no. Du skal takle ballen, ikke spilleren. Er det ikke det de sier? :p

Tror jeg personlig venter til jeg har fått lest litt flere anmeldelser før jeg bestemmer meg om jeg skal plukke opp spillet eller ikke. Synes Fallout New Vegas var litt for likt forgjengeren sin. Håper ikke dette er tilfelle med black ops også.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Lurer på om map packs i dette spillet også vil være masse cod4 kart for å gjøre pisset popluært..

Black ops var også piss i dine øyne ja. Liker du i det hele tatt å spille?

Stikk fra tråden hvis du skal være negativ her og.

Haha, liker å spille ja. Men er noe kresen når det kommer til multiplayer. Det er som MW2 med nye kart og våpner, og litt annet, ikke mer.

Hvorfor skal jeg stikke? Sier min mening. Stikk selv om du ikke vil lese, eller scroll fort ned da du ser bilde av en Kiefer Sutherland..

Min og din mening om MW2 er nogenlunde den samme, men du kan da ikke si at Black Ops er dårlig pga det har like trekk som MW2?

I mine øyne ville MW2 vært ett fantastisk spill, bare det hadde vært noen få endringer. Vet alle hva som burde vært fjernet fra MW2. Hadde de fjernet dette ville spillet vært bra! Og derfor ser jeg ikke så negativt på at spillet ligner på MW2. De har fjernet det som gjorde MW2 grusomt, de har nerfet eksplosiver, gjort spillet mindre noobfriendly, osv. De tar med det som er positivt fra MW2, og tar med sine egne ting, som visstnok i følge mange youtube commentators, skal være godt balansert. Kan ikke uttale meg om spillets balanse osv, men du er den eneste der ute jeg vet om som har spilt spillet, og klarer å kalle det piss.

f1stdacuffs hadde nettopp en video der han mener dette muligens er det best skillbaserte og balanserte Call of duty gjennom tidene. Man kan alltids håpe Treyarch har gjort en god jobb, slik at det ikke er noen store gamebreaking ting i spillet. Jeg tror de har laget Black Ops svært nøye, og jeg håper på at dette blir bedre enn CoD2 og 4. Da blir jeg glad!

Jaja gutta, om noen timer er det bare 48 timer igjen til realease ;)

er vel litt mer en det;)

Nei? Release er faktisk klokken 12 natt til tirsdag.

Lenke til kommentar

Gleder meg..... det er bare et problem... noen som har peiling på TVer?

Har en Thomson som lager pipelyder sånn helt plutselig... enten det er på hd pvr`en eller på PS3en... Vær så snill å hjelp meg!!!!!!! BLACK OPS ER SNART UTE! VIL IKKE HØRE BULLSHIT I BAKGRUNNEN! (ja, jeg er litt desperat :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...