Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe :p Men still, det blir som det ikke skulle gå å haxxe. Det er jo ikke hverken fair eller noe anna, så fremst du ikke er 100% på at noen står der.

Hvorfor er det like lett. Vel, quickscope blir å gå, på ett sett eller et anna. Det blir vel AWP som blir yndligen da den er bolt-action, mens de andre er semi-auto. QS med Barrett er som oftest kjent som lame :p

Lenke til kommentar

En Snikskyterrifle er for å "cleare" områder i krig slik at Smg folka kan ta over, de er ikke ment for å leke med og ta en liten 720 quickscope med f.eks barret og ikke greie å drepe personen, selv om du treffer. Alt med det er urealistisk, selv om det kan være gøyt innimellom så er det feil.

Å si at de fleste med SMG holder på med spray and pray er feil. Selvom ump45 er latterlig overpowered i mw2, så rakker du forsatt ned på vector, p90, mp5k og mini uzi?

Sniper = Lange avstander

SMG = Medium til short avstander.

Er nok til mer enn det. Tror flere blir sendt langt bort for å drepe en person, fra lang avstand, så dra hjem eller noe. Var sånn i sniper filmene.

De kan nok også assiste i kamp, så lenge de ikke bommer og treffer sine egne da.. TK er ikke snilt.

Lenke til kommentar

Quickscope krever ingen ''skill'', noe som alle med en hjerne vet. Er også utrolig irriterende å ha feite amerikanske unger på laget som bryr seg mer om å få det ''perfekte noscopet'' til montasjen deres på youtube enn å faktisk hjelpe til med objectives. Sniper rifler har ingenting å gjøre i et fastpaced spill som Call of Duty i det hele tatt, passer mye bedre i tregere spill som f.eks Bad Company 2.

Lenke til kommentar

Quickscope krever ingen ''skill'', noe som alle med en hjerne vet. Er også utrolig irriterende å ha feite amerikanske unger på laget som bryr seg mer om å få det ''perfekte noscopet'' til montasjen deres på youtube enn å faktisk hjelpe til med objectives. Sniper rifler har ingenting å gjøre i et fastpaced spill som Call of Duty i det hele tatt, passer mye bedre i tregere spill som f.eks Bad Company 2.

Så ufattelig enig! Spiller jeg ground war og vi taper mens en retard på mitt lag driver og tar 360 noscopes osv mens han ligger med 3-54 i stats kjenner jeg drittsinnet komme.

Hva folk gjør i FFA driter jeg i, da er det bare gøy å ta montagefolka gang på gang mens de prøver å ta 360 claymore på meg men når det er objectives game med andre bør alle prøve å gjøre slik at laget vinner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

QS er ikke bare 360 osv. Å i heletatt treffe er ikke like lett som dere tror. Å klare å gjøre det med stats 3-54 som du sier, er noe alle kan. Prøv å få positiv stats med Intervention ONLY, på et tight map som Skidrow.

Å trykke på LT+RT og få et insta-kill høres veldig lett ut for meg. Spillet sikter jo for deg, så jeg skjønner ikke hvor du får det ifra at det krever ''skill''. Prøv å faktisk BRUK siktet og treff noen på den måten istedet for å være avhengig av at spillet skal gjøre alt for deg.

Lenke til kommentar

Kjære kunde

Om noen dager er det lansering av en av årets desidert største titler, nemlig Call of Duty: Black Ops. Som du sikkert skjønner, kommer vi til å ha en høy belastning rundt lanseringen av tittelen, og vi blir derfor nødt til å belaste kortet ditt og pakke disse varene noen dager tidligere enn normalt. Dette innebærer riktignok IKKE at vi kommer til å sende spillet tidligere da dette ikke tillates av Activision Blizzard.

Spillet sendes fra vårt lager mandag 8 november for beregnet levering på releasedagen 9 november. Dette vil skje uavhengig av hva som står i ordrebekreftelsen din. Prestige Edt. og Hardened edt. kommer heller ikke til å bli sendt ut før mandag 8 november og kan derfor dukke opp på hentestedet noe senere.

Vi ber dere være overbærende med dette da dette er regelverk som Activision Blizzard har satt opp før lanseringen av Call of Duty: Black Ops.

Med Vennlig Hilsen,

GAME.no

• Liker 2
Lenke til kommentar

QS er ikke bare 360 osv. Å i heletatt treffe er ikke like lett som dere tror. Å klare å gjøre det med stats 3-54 som du sier, er noe alle kan. Prøv å få positiv stats med Intervention ONLY, på et tight map som Skidrow.

Å trykke på LT+RT og få et insta-kill høres veldig lett ut for meg. Spillet sikter jo for deg, så jeg skjønner ikke hvor du får det ifra at det krever ''skill''. Prøv å faktisk BRUK siktet og treff noen på den måten istedet for å være avhengig av at spillet skal gjøre alt for deg.

Du tilhører tydeligvis gjengen som ikke vet hvordan dette funker. Vennligst prøv det før du uttaler deg om hvordan quickscoping fungerer.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig den store forskjellen på hardened og normal ?

Har hørt at det bare er 4 extra zombiemaps, men har også hørt at hardened vil gi deg alle fremtidlige mappacks gratis?

Dette er ikke riktig. Hardened gir deg de fire zombie-banene fra W@W.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...