Mumriken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det offentligjort hvilken grafikkmotor spillet kommer til å kjøre og om det får dx10/11 støtte? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 jeg ble banna av valve .. eller hva det no enn heter så noen uker etter på gir du alle som ble banne feil et nytt spill Men ikke jeg .. Jeg hacket aldri .. var det en slik moddet server du spilte på lol, du blir ihvertfall ikke banna fra mod-servere på spill med dedikerte servere, det er helt sikkert. tror spillet vil kjøre dx9. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det offentligjort hvilken grafikkmotor spillet kommer til å kjøre og om det får dx10/11 støtte? Grafikkmotoren er en forbedring av den som er brukt i WaW. Husker ikke hvor jeg leste det. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 ok... da vet jeg det. Hadde et håp om massiv oppdatering, men så lenge jeg får justerbar/høy fov(hvertfall på promod) så går det vel bra Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XKtnJkjxhog enjoy Endret 21. august 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det noen som vet grunnen til at pc spillere ikke får hardened eller prestige edition? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Sikkert fordi man er så heldige av console og dedis er tilbake :o Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XKtnJkjxhog enjoy Artig når ting lekker ut! Gleder meg til 1 september nå 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Greit nok at "snikeoppdraget" på MW var en ting som løste litt opp i spillet og gjorde det enda bedre... men i MW2 ble det bare dumt, og det ble enda dummere nå... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 bare fordi det er et snikeoppdrag betyr ikke det at de prøver å lage en ny "all guillied up". selv synes jeg det er fint med snikeoppdrag, er litt mer taktisk "hvem og når skal du skyte". synes oppdraget så ganske kult ut. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Men gud hvor likt de forrige... hør også på hva de sier mens du sniker deg rundt... Er ikke interessert i å bruke så mye penger på noe som fortsatt er på lik linje som en tilleggspakke... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Anbefaler å forhåndsbestille Black Ops på elkjop.no! Koster kun 349kr for PC-versjonen, og 399kr for konsollversjonene. Kun 10kr i frakt og! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Elkjøp har grei pris, men har dårlig erfaring med de når det gjelder å levere på utgivelses datoen. Anbefaler også Gamestop hvis du har to spill du ikke spiller, og 199,- til overs. I Bergen holder de nattåpent dersom de får over 80 forhåndsbestillinger i butikken. Så da er det pick up in store. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XKtnJkjxhog enjoy Artig når ting lekker ut! Gleder meg til 1 september nå Videoen er ikke lenger tilgjengelig på grunn av et fremsatt opphavsrettskrav fra Activision Games Inc. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det var bare et spørsmål om tid dessverre. :/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XKtnJkjxhog enjoy Artig når ting lekker ut! Gleder meg til 1 september nå Videoen er ikke lenger tilgjengelig på grunn av et fremsatt opphavsrettskrav fra Activision Games Inc. http://www.youtube.com/watch?v=lYQU061eyc4&feature=search Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ser fantastisk kult ut. Blir å spille gjennom Singel Player for så å gå over til multiplayer. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Ikke mange dagene til de avslører ting nå! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Bare dobbeltsjekker for en kompis. Men ved kjøp av spill over disk fra f.eks. elkjøp som nevnt litt opp i tråden her - da er det mulig å knytte key til steamaccount slik at man har kopien sin knyttet til steam, helt likt som ved kjøp av Black Ops gjennom steam, right? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mw2 var det slik så det ikke usansynlig, men det er ikke vanlig at det går ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå