TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har spilt 1 time MP i splitscreen, gøy nok, men altfor store kart for 2 stk.. Meg og en kompis: http://www.youtube.com/watch?v=R6pUo1E-aXw Du tokk bo medium kart da. Sku tatt small Kan jeg stille på kartene, eller har hvert kart en størrelse? Vi prøvde bare ut flest mulig kart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvert kart har en størrelse. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 det står small, medium large på hvert map:) nede i høyre hjørne. er vel 2 small Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvor lang tid tror de posten tar? Lurer litt på det samme. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Får du spilt det Karmany? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nei, bare forhåndslastet ser det ut til. Svarte.. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Og da har endelig Black Ops ankommet mitt lokale postkontor. Fikk "hentelapp" via sms istad. Bestilte fra lefdal btw. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvorfor havner spillene rundt om på postkontorer? Skal da gå fint å levere et lite DVD-cover i postkassa? Om dere ikke bestilte Prestige Edition, da. Lenke til kommentar
guak Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Etter at jeg har spilt BO i hele natt, er jeg storfornøyd. Har bare spilt splitscreen, og testet ut nesten alle våpen. For det første, noobtubes ser ut til å være mye mindre kraftige. Tok opptil 3 noobtubes som traff å drepe. Mye mer recoil. Vanskligere å bruke sniper. Som jeg har sett er det heller ingen særlig OP våpen heller. Skal kose meg masse med dette spillet videre, så fort xboxen min er tilbake og tentamene er over! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ah, det høres herlig ut. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 FITTE, hvor lang tid kan komplett bruke på å sende PC'en!?!? må klare meg med dette rævvsnerket litt til da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Testa du FAL? Hvordan var den å skyte med? Håper ikke de nerfer det eneste semi-våpenet på spillet. Det er ikke alle som mestrer å bruke semi, men jeg håper ikke de straffer dem for det heller. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Testa du FAL? Hvordan var den å skyte med? Håper ikke de nerfer det eneste semi-våpenet på spillet. Det er ikke alle som mestrer å bruke semi, men jeg håper ikke de straffer dem for det heller. Testa dragunov, ak47, haglesak, pistol, mp5k, tror det var det meste. Må si sniper var helt ræva. Altfor lite plass i siktet, tar lang tid å komme til siktet (noe som er for å "hindre" quickscoping). Og den RC bilen er FAIL. Tror jeg flere ganger plasserte den under bakken så den sprang, og jeg fikk suicide.. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kanskje jeg får Black Ops i morgen da! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Får du post på søndager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Testa du FAL? Hvordan var den å skyte med? Håper ikke de nerfer det eneste semi-våpenet på spillet. Det er ikke alle som mestrer å bruke semi, men jeg håper ikke de straffer dem for det heller. Testa dragunov, ak47, haglesak, pistol, mp5k, tror det var det meste. Må si sniper var helt ræva. Altfor lite plass i siktet, tar lang tid å komme til siktet (noe som er for å "hindre" quickscoping). Og den RC bilen er FAIL. Tror jeg flere ganger plasserte den under bakken så den sprang, og jeg fikk suicide.. Jeg skjønner ikke hvorfor QS er negativt? Det er mer skills i det enn tube og full spray, samt akimbo G18 ol. Jeg lurer på hvordan AWP er her, i forhold til CS og Intervention i MW2 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pleide å få avis på Søndag. Post ellers vet jeg ikke Uansett, forhåpentligvis får jeg spillet før Tirsdag. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Får nok ingen postpakker eller bre på en søndag. Avisen blir jo ikke levert av posten. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 @Jimbolaia Jones: Jeg er for QS, ikke spør meg. Men tror mange klager på unger som gjør det på alle avstander og bommer hele tida. Selv gjør jeg bare på kort avstand, og bommer som regel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå