TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jevrio, here's a thought, buy it ? Kjøpe hva? Live? Nah. Klarer meg heller uten. Eg hadde gjort det, men jeg har ps3 anyways <3 Skal jeg ha live, vet jeg hvordan jeg skaffer gratis. Lenke til kommentar
sanmei Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har bestillt fra elkjøp. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ser at NinjaChriis ikke liker qs folk, vel qs krever faktisk litt skills, ihvertfall cod4 qs. Derimot Noobtubere er forferdelig ødeleggende. krever ikke skills i det hele tatt! Men er enig i at qs er altfor lett på MW2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Registrert på http://www.srgaming.com. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ser ut til at jeg vil bli et sosialt avvik mellom 9nov til ut i jule tider :!: Begynner allerede tigge til de jeg kjenner rundt om på el butikker om et eksemplar. 5 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Faen, tentamene nermer seg.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har spilt 1 time MP i splitscreen, gøy nok, men altfor store kart for 2 stk.. Meg og en kompis: http://www.youtube.com/watch?v=R6pUo1E-aXw 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Jevrio, here's a thought, buy it ? Kjøpe hva? Live? Nah. Klarer meg heller uten. Eg hadde gjort det, men jeg har ps3 anyways <3 Skal jeg ha live, vet jeg hvordan jeg skaffer gratis. Tyveri er vel også ok? Stjeler du klærne dine også? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er ikke tyveri. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jevrio, here's a thought, buy it ? Kjøpe hva? Live? Nah. Klarer meg heller uten. Eg hadde gjort det, men jeg har ps3 anyways <3 Skal jeg ha live, vet jeg hvordan jeg skaffer gratis. Tyveri er vel også ok? Stjeler du klærne dine også? Har du noen gang lastet ned en sang eller film? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vi følger norsk lov, altså det er ikke tyveri. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jevrio, here's a thought, buy it ? Kjøpe hva? Live? Nah. Klarer meg heller uten. Eg hadde gjort det, men jeg har ps3 anyways <3 Skal jeg ha live, vet jeg hvordan jeg skaffer gratis. Tyveri er vel også ok? Stjeler du klærne dine også? Har du noen gang lastet ned en sang eller film? Eller et bilde? Uten CC merking, eller tilatelse fra skaperen, er det også ulovlig. Lenke til kommentar
shauge Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dagbladet.no hadde i går en artikkel om at folk som hadde forhåndsbestilt allerede har mottatt spillet. Jeg finnr ikke igjen den artikkelen. Jeg har forhåndsbestilt hos Platekompaniet. Jeg mottok en email fra dem i går der de beklagte at de ikke kunne sende ut spillet før på mandag, p.g.a. strengt pålegg fra Activision. Jeg lurer på hvorfor Activision er mer fokusert på å holde en slik dato enn å gi service til sine mest interesserte kunder? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fikk spillet fra Spaceworld i dag! Sitter med det i hendene og plukker av plasten atm Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fikk spillet fra Spaceworld i dag! Sitter med det i hendene og plukker av plasten atm damn spaceworld sliter hardt nå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har spilt 1 time MP i splitscreen, gøy nok, men altfor store kart for 2 stk.. Meg og en kompis: http://www.youtube.com/watch?v=R6pUo1E-aXw Du tokk bo medium kart da. Sku tatt small Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja, det gjør de garantert. Men tror att det de har gjort feil er att de har brukt A-post og ikke B-post, ikke mer enn det. Da jeg snakket med support i går ble det sendt, og de regnet med att jeg skulle ha det på Tirsdag, eller på mandag om jeg var heldig. Men tror ikke vi får mer enn forhåndslastet likevel. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvor lang tid tror de posten tar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå