evenandreas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tror ikke man blir bannet av det nei, kan være at du ikke får spille online eller noe sånt før Tirsdag. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikkno HC:( Jo, men du velger det ikke der. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Man velger aldri HC eller Team Tac i private på spillmoduser! Håper Team Tac er med! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har lest at alternativene for Private Games skal være mange flere, kan du ta bilde av de andre innstillingsmenyene for private matcher? 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Har lest at alternativene for Private Games skal være mange flere, kan du ta bilde av de andre innstillingsmenyene for private matcher? Kan bare bruke "splitscreen" lokalt, tror ikke det blir mye mer privat enn det. Kan ikke spille på live. Men kan ta en titt. Sorry, funker ikke. Endret 5. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 serr. er du bannet? du må ha ny xbox da Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Han har nok to. Én modifisert Xbox som har blitt bannet, og en original, ubannet. Lenke til kommentar
nwB.ViPeR Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan det stemme at Elkjøp har SENDT spillet? Fikk mail fra dem rundt 6 tror jeg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stemmer nok det ja. Sendes fra Sverige etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Kan det stemme at Elkjøp har SENDT spillet? Fikk mail fra dem rundt 6 tror jeg. Les igjennom de 2-3 siste sidene. Endret 5. november 2010 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan det stemme at Elkjøp har SENDT spillet? Fikk mail fra dem rundt 6 tror jeg. jess. så det på mine sider i dag tidlig:) + jeg sendte elkjøp en mail der de bekreftet den var sendt:) ( de svarte på under 2 min:O) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Gamebreaking glitch i COD:BO's Multiplayer allerede funnet.. Hvordan kunne Treyarch la noe så ødeleggende passere? Håper Treyarch patcher snarest! HAHAHAHHA! Et eple som svever? Ser verken det ødeleggende, eller det morsomme.. Synd. Du er bare full i positive tanker, og gleder. Må være en joy å være deg. 4 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser ut som cdon sendte ut idag (eller pr. def. igår), så da er det bare å glede seg. Ser spillet har AUG, så da er jeg fornøyd Syns det våpnet funker fantastisk i de fleste spill det er med i, forhold til min spillestil. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 serr. er du bannet? du må ha ny xbox da Neh, live gold koster penger, på ps3 er det gratis. Trenger ikke live. Han har nok to. Én modifisert Xbox som har blitt bannet, og en original, ubannet. Bare en... bannet. Men vurderer kanskje en ubannet senere, men stress å cheate til seg gratis live hver mnd.. Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Om jeg bestiller fra Elkjøp nå kan jeg regne med å ha det her før tirsdag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jevrio, here's a thought, buy it ? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jevrio, here's a thought, buy it ? Kjøpe hva? Live? Nah. Klarer meg heller uten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jevrio, here's a thought, buy it ? Kjøpe hva? Live? Nah. Klarer meg heller uten. Eg hadde gjort det, men jeg har ps3 anyways <3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Om jeg bestiller fra Elkjøp nå kan jeg regne med å ha det her før tirsdag? nei:P sendes fra svergie Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fått opp forum og diverse nå http://www.srgaming.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå