TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gamebreaking glitch i COD:BO's Multiplayer allerede funnet.. Hvordan kunne Treyarch la noe så ødeleggende passere? Håper Treyarch patcher snarest! HAHAHAHHA! Et eple som svever? Ser verken det ødeleggende, eller det morsomme.. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg for min del synes hvertfall videoen var morsom ble litt små nervøs av tittelen, men smilet titta fram etterhvert Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Spaceworld vil ha det kjipt når neste cod kommer, de vil garantert miste rettigheter til å selge spill fra cod serien evt verre konsekvenser.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ingen skade skjedd på min side pga de horible prisene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Cant wait til tirsdag!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi er en kompisgjeng som kjøpte en Black Ops server her forleden. Det ene førte til det andre og nå har vi plutselig startet "community". Får ta litt selvreklame her http://www.srgaming.com/ Sjekke om det er noe dere mener mangler osv :] Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Les posten min lengre opp, en link der Evnt forrige side *doh* Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) En kompis fikk Black Ops fra Spaceworld i posten idag. Hva faen?! Neeei, jeg bestillte fra Spaceworld, men for sent tydeligvis Får håpe att de sender som A slik att jeg får det i morgen eller på mandag Vi er en kompisgjeng som kjøpte en Black Ops server her forleden. Det ene førte til det andre og nå har vi plutselig startet "community". Får ta litt selvreklame her http://www.srgaming.com/ Sjekke om det er noe dere mener mangler osv :] Tar dere inn folk? Bra side btw. Endret 5. november 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi er en kompisgjeng som kjøpte en Black Ops server her forleden. Det ene førte til det andre og nå har vi plutselig startet "community". Får ta litt selvreklame her http://www.srgaming.com/ Sjekke om det er noe dere mener mangler osv :] Bare få opp siden skikkelig, med forum/om oss/IRC osv så vil det nok komme seg. Men regner med at dere allerede jobber med det. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 får vel melde meg inn i tråden vel Bestilt nye HW til pcn som har antatt levering 9 nov, så om alt funker og går som det skal blir det en tur på lokale elkjøp, på tirsdag eller onsdag, og satse på at de har cod BO der Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sitter å oppdaterer as we speak ja. Knoter med å få til registreringen til forum. Lenke til kommentar
guak Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 HAAHAHAH, er jeg den eneste som har fått black ops allerede? det dumme er at xboxenmin er til rep, men spiller splitscreen hos en kompis <3. For de som lurer, qs er mulig, men mye vanskligere enn i mw2 digger spillet, men litt uvant <3 kan laste opp bilde imorra, men inatt skal jeg game Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 endelig:) digg å høre QS er hardere. blir kanskje mindre av det da:D trenger ikke laste bilder da det er overalt på youtube nå en svensk en feks har lastet opp video:) http://www.youtube.com/watch?v=4oK3lGb5jDQ Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvorfor har folk golden cammo? Måtte du ikke være i prestige 14 for og den? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 man får alt i split screen står det i komentarfeltet på videoen Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mitt ble sendt i dag tidlig fra Cdon... ligger vel i kassa på mandag tipper jeg . Må si jeg gleder meg, eneste negative er at jeg ikke har tatt meg tid til å trene meg opp i MW2 og får ikke tid til det nå i helgen. Så når spillet kommer er jeg en komplett noob igjen. Har ikke spilt FPS på konsoll det siste halvåret sikkert. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 man får alt i split screen står det i komentarfeltet på videoen Okei, så ikke det når du postet den her Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Multiplayer Info (ikke spoiler, og mulig de fleste vet) Orker ikke gi video/bilde fra hvert map. Kunne visst ikke ha vedlegg i spoiler. Endret 5. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Awesome trailer. Trodde først det bare var noen andre som hadde laget den, men var jo han black ops mannen på slutten jo.. Likte spesiellt hvordan det sto "Noob Noob" på rpg'en :!: --- Men om dere får BO før release og aktiverer den i steam, blir dere ikke banna da? -.- EDIT: leif Endret 5. november 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå