Mokko Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 NEEEEEEII.. Cdon har sendt spillet, så det er for sent å avbestille..! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 haha, funny as hell. Ble skikkelig nervøs her nå, men brøt ut i latter Just look at it, it FLOATS! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 .. hadde jeg ikke vært borte i helga kunne jeg henta spillet i morgen. Jaja, Gleder meg til mandag Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Klarer ikke se hva som var rart med mitt innlegg, bare Cosmo Kramers misforståelse. Var ikke ditt innlegg. Det over ditt. Kramer sitt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Gamebreaking glitch i COD:BO's Multiplayer allerede funnet.. Hvordan kunne Treyarch la noe så ødeleggende passere? Håper Treyarch patcher snarest! http://www.youtube.com/watch?v=W4sayCloOmc&feature=player_embedded HAHAHAHHA! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gamebreaking glitch i COD:BO's Multiplayer allerede funnet.. Hvordan kunne Treyarch la noe så ødeleggende passere? Håper Treyarch patcher snarest! http://www.youtube.com/watch?v=W4sayCloOmc&feature=player_embedded HAHAHAHHA! Det morsomste jeg har sett på en jævlig lang stund. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En kompis fikk Black Ops fra Spaceworld i posten idag. Hva faen?! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 dagladet har vist skrevet om det. spaceworld dret seg ut Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 dagladet har vist skrevet om det. spaceworld dret seg ut haha, er nok mange som skulle ønske de hadde forhåndsbestilt fra spaceworld nå Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 dagladet har vist skrevet om det. spaceworld dret seg ut haha, er nok mange som skulle ønske de hadde forhåndsbestilt fra spaceworld nå Kan vel bestille nå og få det imorgen. Haha. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Awesome trailer. http://www.youtube.com/watch?v=Eoqmb0pxZLw 2 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fikk kvittering fra Elkjøp nå, regner med at det betyr at den sendes i dag eller i morgen. På kvitteringa står det oppgitt som "Sender: Internet" Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er vel noe replay greier. Sikkert ikke gode gamle /record men.. /record er med, replay greiene er noe slikt som lagrer de siste 20 matchene dine elns. så kan du ikke bare se hvordan du spilte i matchen, men spectate andre spillere, i 1. eller 3. person, eller free cam. er også en slik tidslinje som viser hvor du døde og fikk kills i matchen. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Angrer på at jeg ikke kjøpte fra Space ass:( 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fikk kvittering fra Elkjøp nå, regner med at det betyr at den sendes i dag eller i morgen. På kvitteringa står det oppgitt som "Sender: Internet" ble sendt i dag;) Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvor er det man får COD-BO billigst til xbox 360 nå? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sender Lefdal fra ett lager i sverige slik som elkjøp? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1273138 Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Great! Og jeg som bestilte fra Gamezone siden det sto bekreftet 5 Nov på nettsia deres. Regnet med de sendte den dagen. Og så bestilte jeg en kopi fra Spaceworld til bror min siden det fulgte med ett slags belte han ville ha! Joda, hans utgave ligger akkurat nå på Kiwi posten og kan hentes om han drar ræva si ned med kolli nr! Fy faen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå