Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

 

Absolutt tull og tøys. For det første så sender både CDON OG Elkjøp som A-post. For det andre så er det ingen norske nettbutikker som kommer til å sende ut før Mandag tidligst. GameZone har satt ordrestatus som Sendt, som betyr at alt er klart til å sendes ut på mandag. Det er ikke noen vits å avbestille hos Gamezone, siden du ikke kommer til å få det før Tirsdag uansett hvor du bestiller, tro meg. Du kan quote meg om du faktisk får det på mandag, og jeg skal spise skjorta mi.

 

At de ikke sender A-post er jeg ikke helt sikker på, men det gjør ikke alltid det. Jeg har hatt pakker fra CDon som har gått via fordelingssentralen i Fauske før den kom hjem til meg. A-post går direkte, uten stop på sorteringsstasjon.

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

 

Better bring out the Ketchup.

Går gjennom en sorteringsterminal i Oslo når jeg bestiller fra CDON og (Bor i Nord Trøndelag). Og de har ikke sendt noe enda, det er klar til å bli sendt på Mandag. Grunnen til at de setter status som sendt er for at de ikke skal bli oppringt hvert tiende minutt av kids som spør hvorfor de ikke har sendt enda. Det gjelder alle NORSKE nettbutikker som har lager i Norge.

 

Edit: Med mindre du bestilte fra CDON/Elkjøp/Annen butikk som har lager i Sverige selvfølgelig, da er jo postgangen litt lengre.

Endret av Hcw87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sendte mail til elkjøp og spurte om de virkelig hadde sendt spillet og fikk svar etter 1-2 min

Hei og takk for din henvendelse!

 

Den er sendt ifra oss, men jeg har ikke fått noe sporingsnummer hos posten enda.

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

 

Med vennlig hilsen

Cathrine

Kundesenteret

Lenke til kommentar

Spillet ble sendt fra Cdons svenske lager kl 13.45 i dag.. er det noen mulighet for at jeg som bor i Oslo kan ha det allerede i morgen? Vil i hvert fall tro at det er her på mandag?

2 dagers postgang siden det er fra Sverige, og posten er litt funky på Lørdager når det gjelder all post (Gamezone sendte Halo Reach på en fredag, fikk det ikke før mandag pga treg postgang på lørdager mest sannsynlig).

Lenke til kommentar

Så jeg kan vel regne med å ha det på mandag, da?

Tirsdag mest sannsynlig. Men vi kan jo håpe. :p

 

''Hei Joakim!

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

 

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

3010688042 1 Playstation 3 - Call of Duty: Black Ops Hardened Edition''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...