Christoffer99 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Min ble også sendt fra elkjøp idag, sist gang jeg bestilte fra elkjøp var fifa 11, det kom på release dag men ble sendt 2 dager før. Så da er det muligheter for at spillet er her på mandag Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) jeg kommer til å hete NinjaChriis på black ops:) add meg! nb: Playstation Endret 5. november 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
seblar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det står at pakken min fra cdon er sendt Men hvordan kan jeg spore den opp? Har ikke sendings- eller kollinummer Lenke til kommentar
nulenar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det står at pakken min fra cdon er sendt Men hvordan kan jeg spore den opp? Har ikke sendings- eller kollinummer Blir vel sannsynligvis sendt som brevpost, så du får ikke sporet den Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det står at pakken min fra cdon er sendt Men hvordan kan jeg spore den opp? Har ikke sendings- eller kollinummer Hos meg står det bare at varene pakkes, står det noe annet hos deg? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Får jeg ikke sporet den?!!?! Hos meg står det " Status: Sendt " edit: leif Endret 5. november 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Eg fikk nettopp vite fra en fra VGD at gamezone sender ikke Black Ops ut før Mandag... Eg som håpet på å få det allerede i morgen. Nå blir det ikke før Tirsdag minst. Gamezone hadde fått beskjed fra utgiveren av dem ikke fikk lov til å sende det ut tidligere. Merkelig at andre butikker gjør det, burde vel være likt overalt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Var samme ordningen i fjor. Grunnen til at CDon og Elkjøp (og sikkert andre) sender ut idag er at de ikke sender A-post, slik som Gamezone gjør. En gamezone pakke som sendes som A-post kommer frem til hele landet (stort sett) dagen etter det er sendt. CDon og Elkjøp sender fra sverige og ikke A-post. Tar minst 2 dager. Alle butikker har fått beskjed om at spillet IKKE skal være ute til folket FØR 9 november. CDon og Elkjøp sender bare nå for å være sikker på at det er ute til release. Gamezone kan fint vente til mandag Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Eg fikk nettopp vite fra en fra VGD at gamezone sender ikke Black Ops ut før Mandag... Eg som håpet på å få det allerede i morgen. Nå blir det ikke før Tirsdag minst. Gamezone hadde fått beskjed fra utgiveren av dem ikke fikk lov til å sende det ut tidligere. Merkelig at andre butikker gjør det, burde vel være likt overalt. Faen, det var kjipt.. La nettopp inn en bestilling på COD: BO hos dem. Tenkte at jeg skulle prøve gamezone for første gang. Men siden de ikke sender ut før Mandag.. Så er det totalt uaktuelt. Så da avbestilles det. Hare flere norske på vennelisten som fikk kjøpt av en "butikk" i Oslo (Som ikke skal nevnes her), som brøt "street daten". Men det hjelper meg lite, her i Bergen. Men uansett, så får de ikke spilt online MP, siden "serverene" ikke er aktivert ennå. Endret 5. november 2010 av NinjaGaiden Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Får jeg ikke sporet den?!!?! Hos meg står det " Status: Sendt " edit: leif Nå er mitt sendt også Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi får det inn før det så ja, det skal bli sendt ut den dagen. Netshop sender ut spillet 11.09. Fy faen, håper på få det lørdag 13. Ny e-post fra Netshop sa at de sender det på mandag, 08.11. Jeg vil fortsatt ikke få det til releasedate, though. Flere som har bestilt fra Netshop? Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvis man klarer å få tak i spillet til pc før release, og man skal aktivere det gjennom steam sånn at det kan lastes ned derfra senere. Kan man ikke spille før releasedatoen uansett da? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skal ikke være mulig det nei. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Var samme ordningen i fjor. Grunnen til at CDon og Elkjøp (og sikkert andre) sender ut idag er at de ikke sender A-post, slik som Gamezone gjør. En gamezone pakke som sendes som A-post kommer frem til hele landet (stort sett) dagen etter det er sendt. CDon og Elkjøp sender fra sverige og ikke A-post. Tar minst 2 dager. Alle butikker har fått beskjed om at spillet IKKE skal være ute til folket FØR 9 november. CDon og Elkjøp sender bare nå for å være sikker på at det er ute til release. Gamezone kan fint vente til mandag Absolutt tull og tøys. For det første så sender både CDON OG Elkjøp som A-post. For det andre så er det ingen norske nettbutikker som kommer til å sende ut før Mandag tidligst. GameZone har satt ordrestatus som Sendt, som betyr at alt er klart til å sendes ut på mandag. Det er ikke noen vits å avbestille hos Gamezone, siden du ikke kommer til å få det før Tirsdag uansett hvor du bestiller, tro meg. Du kan quote meg om du faktisk får det på mandag, og jeg skal spise skjorta mi. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Om crackerne snart får til crack, så jo. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Absolutt tull og tøys. For det første så sender både CDON OG Elkjøp som A-post. For det andre så er det ingen norske nettbutikker som kommer til å sende ut før Mandag tidligst. GameZone har satt ordrestatus som Sendt, som betyr at alt er klart til å sendes ut på mandag. Det er ikke noen vits å avbestille hos Gamezone, siden du ikke kommer til å få det før Tirsdag uansett hvor du bestiller, tro meg. Du kan quote meg om du faktisk får det på mandag, og jeg skal spise skjorta mi. At de ikke sender A-post er jeg ikke helt sikker på, men det gjør ikke alltid det. Jeg har hatt pakker fra CDon som har gått via fordelingssentralen i Fauske før den kom hjem til meg. A-post går direkte, uten stop på sorteringsstasjon. Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Better bring out the Ketchup. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er du fra området rundt Bodø/Salten Konamixx? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mosjøen, men sorteringssentralen er Fauske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå