InsertNumLock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sounds fear enough? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sier det igjen jeg:p. Du er alt for spillavhengig Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Multiplayer blir sikkert gøy, iallefall for de som liker MW2 bra, men ikke verdt å skulke for vel.. ? Men om du ikke går på videregående skole så går det vel greit. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg går på vidregående :C Men jeg har ikke fravær i det hele tatt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 For alt vi vet så har Enquad 0 dager fravær og er en 6'er elev. Da unner jeg han en dag fri :] Om ikke så må du se å komme deg på skolen!! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) snakker vi ikke om han som hadde kjøpt mw2 9 ganger og hadde 3 TUSEN timer in-game? Men 4-5 er bra nok til å unne seg en fridag Endret 5. november 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) 4-5* Greit, samme nivå som meg. Så da unner jeg deg tirsdagen! Edit: Hadde jeg hatt muligheten til det så hadde jeg nok tatt meg en fridag fra jobb. Men siden jeg kun har jobbet her 5 måneder så har jeg ikke opparbeidet meg feriegrunnlag. Så jeg får ulønnet fri. Og det er ikke kult :/ Endret 5. november 2010 av Hille Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skaff dere greit videokamera om dere ikke har og begynn å jobb med å lage videoer dere putter på youtube. Får dere masse tilhengere, kan dere tjene fint på det. Og ta fri når dere måtte ønske. Og sove 2timer i stedet for 8 (20min fordelt i løpet av døgnet så det tilslutt tilsvarer 2 timer). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jaha? Noe å hente på dine videoer eller? Driver med shutterstock fotografering, men det er ikke lønnsomt for øyeblikket. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Er flere som gjør det, men vet ikke om det er direkte lett. En som kaller seg "darksydephil" begynte for ikke lenge siden med det, men han upper til tider 20 videoer på en dag og får 15-20k views (+) per stk. Andre lager en god video (feks RayWilliamJohnson), og får ca 1 mill views der. Funker nok (i starten iallefall) best som en hobby man kan tjene på. EDIT: Så du skrev "dine videoer", jeg får ingenting betalt for det jeg lager av videoer, nei. Hadde ikke activision vært dumme (enda jeg kanskje er den slemme), kunne jeg nok tjent litt på min Black Ops dedikerte channel. Men da ca en video ble copyrighta daglig, hadde det ikke vart lenge. Endret 5. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 bør jeg spille mw2 nå før jeg får cod black ops på ps3? spiller så og si kun battlefield nå og vandt til det Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke for singleplayer. Men om du vil bli effektiv i multiplayer er det sikkert ikke dumt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Dobbel. Tok evigheter, så trykka igjen. Endret 5. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 får starte treninga i helga:) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvis du ikke vil at videoene skal bli copyrighta så er det kanskje en ide å vente til etter release? da tror jeg ikke de fjerner så mye legner Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Etter release vil YT flomme over av slike videoer. Fordelen hans her var jo at ingen andre lastet opp slike videoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå