Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg gi dem Assasins Creed og COD2 + 1kr for Black ops i Gamestop?

 

Assassins creed og CoD2 er altfor gammelt, og har altfor lite verdi. Det står på eksluderingslisten dems. De tar kun PS3, Wii og xbox, og til slutt: 199,- + 2 nyere spill= Black Ops. Ikke 1 kronerstilbud. MoH er på 1kronerstilbud.

 

Gamestop.no er jo verdt å sjekke på ;)

Lenke til kommentar

fra pc-delen av cod.com forumet:

 

"We plan to open the game up for modding sometime post-launch. We do not know yet to what extent you will be able to mod the game. There are some purely technical issues related to engine and internal tool enhancements that do not easily fit the modtools paradigm. We have looked at it close enough to see that it is non-trivial and we will have to pick it up again post-launch. Right now we are completely focused on finishing the game.

 

And, dev console: confirmed.

 

-pcdev-"

 

YESS!!! da skal black ops forhåndsbestilles :DD

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Kan jeg gi dem Assasins Creed og COD2 + 1kr for Black ops i Gamestop?

 

Assassins creed og CoD2 er altfor gammelt, og har altfor lite verdi. Det står på eksluderingslisten dems. De tar kun PS3, Wii og xbox, og til slutt: 199,- + 2 nyere spill= Black Ops. Ikke 1 kronerstilbud. MoH er på 1kronerstilbud.

 

Gamestop.no er jo verdt å sjekke på ;)

 

Ok, takk for svar ;)

Lenke til kommentar

MENE FAAN ? WTF .... NÅ BLE JEG SUR .. dette killa heile tilverelsen min ..

 

 

skal jo ikke ha console ovs shit det suger bare . skal ha alt i den prestige pakka ...''

 

hvorfor ikke ?

haha hvis du synes dedikerte servere er shit, hvorfor gidder du spille på pc?

 

hvem trenger lekebiler når du får mods, mye bedre connection og annet digg? er sikkert nesten ingen pc-gamere som gidder kjøpe slikt så de gir prestige bare til konsoll.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

MENE FAAN ? WTF .... NÅ BLE JEG SUR .. dette killa heile tilverelsen min ..

 

 

skal jo ikke ha console ovs shit det suger bare . skal ha alt i den prestige pakka ...''

 

hvorfor ikke ?

haha hvis du synes dedikerte servere er shit, hvorfor gidder du spille på pc?

JEG synes at dedicerte servere er greit nokk men jeg ble banna sist jeg var på en server meg mods .. derfor hater jeg det jeg vil bare ha de stæsjet ovs som ser fett ut .. Liker og ha litt mer en bare et cover og et mp spill

hvem trenger lekebiler når du får mods, mye bedre connection og annet digg? er sikkert nesten ingen pc-gamere som gidder kjøpe slikt så de gir prestige bare til konsoll.

 

MENE FAAN ? WTF .... NÅ BLE JEG SUR .. dette killa heile tilverelsen min ..

 

 

skal jo ikke ha console ovs shit det suger bare . skal ha alt i den prestige pakka ...''

 

hvorfor ikke ?

haha hvis du synes dedikerte servere er shit, hvorfor gidder du spille på pc?

JEG synes at dedicerte servere er greit nokk men jeg ble banna sist jeg var på en server meg mods .. derfor hater jeg det jeg vil bare ha de stæsjet ovs som ser fett ut .. Liker og ha litt mer en bare et cover og et mp spill

hvem trenger lekebiler når du får mods, mye bedre connection og annet digg? er sikkert nesten ingen pc-gamere som gidder kjøpe slikt så de gir prestige bare til konsoll.

ble banna sist jeg spillte på mods server ... shit .. derfor hater jeg mods .. nei jeg liker og ha stæsj ovs ..

Lenke til kommentar

MENE FAAN ? WTF .... NÅ BLE JEG SUR .. dette killa heile tilverelsen min ..

 

 

skal jo ikke ha console ovs shit det suger bare . skal ha alt i den prestige pakka ...''

 

hvorfor ikke ?

haha hvis du synes dedikerte servere er shit, hvorfor gidder du spille på pc?

JEG synes at dedicerte servere er greit nokk men jeg ble banna sist jeg var på en server meg mods .. derfor hater jeg det jeg vil bare ha de stæsjet ovs som ser fett ut .. Liker og ha litt mer en bare et cover og et mp spill

hvem trenger lekebiler når du får mods, mye bedre connection og annet digg? er sikkert nesten ingen pc-gamere som gidder kjøpe slikt så de gir prestige bare til konsoll.

 

MENE FAAN ? WTF .... NÅ BLE JEG SUR .. dette killa heile tilverelsen min ..

 

 

skal jo ikke ha console ovs shit det suger bare . skal ha alt i den prestige pakka ...''

 

hvorfor ikke ?

haha hvis du synes dedikerte servere er shit, hvorfor gidder du spille på pc?

JEG synes at dedicerte servere er greit nokk men jeg ble banna sist jeg var på en server meg mods .. derfor hater jeg det jeg vil bare ha de stæsjet ovs som ser fett ut .. Liker og ha litt mer en bare et cover og et mp spill

hvem trenger lekebiler når du får mods, mye bedre connection og annet digg? er sikkert nesten ingen pc-gamere som gidder kjøpe slikt så de gir prestige bare til konsoll.

ble banna sist jeg spillte på mods server ... shit .. derfor hater jeg mods .. nei jeg liker og ha stæsj ovs ..

Du finner sikkert en god erstatning på en av Brio's Lekebutikker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fare for at jeg har sykemeldt meg fra jobben den uka black ops kommer ut, var plutselig syk i november her om året og :p

 

Nei jeg er spent på hvordan det blir. Håper Treyarch får det til bedre enn hva IW klarte. Mw2 er så forferdelig ubalansert og IWnet ødela store deler av spillet for meg, men det virker litt som folk har gått lei av og cheate og lage hacka lobbyer på pc, for siden jeg børsta støv av det for en måneds tid siden, har jeg møtt på et fåtall av hackede lobbyer og folk med wh/ab.

 

Håper Treyarch klarer og balansere bedre enn IW og høre på sitt eget community. IW's egen 402 blokkerte jo mw2 delen av det offisielle forumet for å slippe og svare her for en god stund siden, dårlig kunde behandling.

 

Blir spennende og se!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...