Ylajali Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kommer til å bruke min eneste studiedag denne tirsdagen. Gjør ikke så mye, siden vi ikke har noen heldagsprøver før jul. ^^ Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bestillte fra Spaceworld jeg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vurderer å bruke den ene studiedagen min på tirsdag jeg også.. Fristende. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 elkjøp for 350 på ps3:D de bør sende den i tide!!! Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Bestilte PS3-versjon av Black Ops fra Elkjøp sine nettsider igår for 399,-. Håper jeg får spillet på/før lanseringsdagen! Endret 4. november 2010 av Exozza Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skal innom gamestop imorgen bare for og skjekke om jeg kan få spillet hvis jeg gir en hundrelapp ekstra, hadde vert konge hvis det gikk! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dropp den hundrelappen, i hvert fall med en gang. Begynner du å bestikke dem vil de bli obs på at de holder på å gjøre noe ulovlig (vet ikke hvor "ulovlig" det faktisk er i ordets rette forstand, men..), i stedet for at de bare selger spillet til deg i en litt sløv tilstand. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skal innom gamestop imorgen bare for og skjekke om jeg kan få spillet hvis jeg gir en hundrelapp ekstra, hadde vert konge hvis det gikk! og butikken kan få bot for å selge det for tidlig og det kan hende de ikke får selge spillet om de blir tatt Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som vet om Hardcore blir tilgjengelig for alle modes, som MW2 har? Blir kjipt om de skal begrense HC til et par modes bare. Lame rett og slett. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Klarer du deg uten kvittering, og kanskje har handlet litt i butikken før så de "vet" hvem du er, kan du iallefall prøve å få før release. Har ikke prøvd selv da jeg heller .. gjør det på en annen måte, men kjenner folk som har klart. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som vet om Hardcore blir tilgjengelig for alle modes, som MW2 har? Blir kjipt om de skal begrense HC til et par modes bare. Lame rett og slett. Fant ikke noe på wikian som sa noe om HC i det hele tatt når det gjaldt black ops... kanskje en av de få tingene som ikke har blitt revealed enda.. Mulig google eller youtube gir deg noe mer. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Om det ikke er HC i det hele tatt (som i så fall ville vært latterlig om det ikke var), så tror jeg mange avbestiller spillet. Men jeg vet at S&D og TDM blir HC, men om det ikke blir mer enn det, så er det fortsatt latterlig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 tror de har det bare det heter barbones ellerno Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Barebones er uten killstreaks bare. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Barebones er uten killstreaks bare. Jepp, lo litt da jeg så det over innlegget ditt :!: Ikke lenge igjen nå folkens! Årets største FPS kommer om bare få dager! Gleder meg! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Klarer ikke se hva som var rart med mitt innlegg, bare Cosmo Kramers misforståelse. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gamestop har ikke nattåpen i Fredrikstad alikevel Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 AHAHAHA! Vi er ferdig på skolen klokke 2 på Tirsdag! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Og jeg er hjemme =D Sa til pappa at vi har fri. Så han kjører meg til gamestop når det åpner. Har også sånn hjemmestudiedag eller noe på torsdag. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du skulker skolen og lyver til foreldrene dine for å få spille et TV-spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå