Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kan da aldri tenke meg at spill fra Play.com ligger i postkassa to-tre dager etter sending? Den ene gangen jeg har bestilt noe derfra tok det nøyaktig to uker, og det er hva jeg har hørt fra andre også. Det er vel usannsynlig at det blir noen særlig forskjell selv om du forhåndsbestiller noe? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Lol, prøvde og forhandle med en bak disken på Gamestop idag. Han ville ikke selge. -.- Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har 46 tommer 3D tv OG jeg har bestilt Prestige Edition GLEDER MEG!!!!!! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har aldri bestilt noe fra Play.com, så jeg aner ikke hvor rask levering de har. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Finn en spill butikk med en dame i kassen! Be henne ut på middag vis hun selger deg spillet!)) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror dere at hvis jeg bestiller black ops fra play.com nå, så ligger spillet i postkassa dagen det kommer ut? Gleder meg sykt : D : D Hvorfor vil du bestille fra play.com? Det koster 60 euro(490kr) for ps3/xbox versjonen + toll, blir fort 700kr. Og leveringstiden er vel lenger enn norske butikker... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hadde jeg forhåndsbestilt spillet fra fysisk butikk hadde jeg stukket innom på mandagen og prøvd å få med meg spillet. Man vet aldri om selgeren er dum/snill og man har ikke noe å tape på det om man har mulighet. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror dere at hvis jeg bestiller black ops fra play.com nå, så ligger spillet i postkassa dagen det kommer ut? Gleder meg sykt : D : D Hvorfor vil du bestille fra play.com? Det koster 60 euro(490kr) for ps3/xbox versjonen + toll, blir fort 700kr. Og leveringstiden er vel lenger enn norske butikker... nope, koster £42.69 = 398 Nok, og det er jo gratis frakt, vet ikke noe om tollen da. :S Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Greit nok, 400kr, jeg så på euro prisen. Men det koster 450 + 10kr i frakt hos elkjøp, kosta 400kr der i går, så mulig de skrur ned prisen iløpet av helgen igjen. Tollen blir 25% av spillet + ca. 100kr så vidt jeg vet. Leveringstiden vil ganske garantert bli etter lanseringsdato uansett. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nå overtalte dere meg til å bestille bra Elkjøp :-) Enklere det en Play.com, står at de sender varen den 7.11.10 så da får jeg det sikkert relativt kjapt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 7. er søndag, så i praksis blir det vel mandag. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Var noen her som hadde fått svar fra elkjøp sin kundeservice om at de kanskje sendte på lørdagen istedenfor. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Kjøpte spillet selv i dag og skal teste senere. Skjønner ikke at noen bestiller nye spill titler fra play.com......blir garantert en del dyrere enn elkjøp osv + at man får spillet 2 uker etter release. Kjøper mye fra play.com selv men ikke ting som koster over 200,- eller ting som jeg vil ha kjapt. Hadde forhåndsbestilt 360 versj på elkjøp til 350,- men klarer ikke vente en uke til.....aldri fått spilla på release dagen fra dem før men 2-3 dager etter. Endret 4. november 2010 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bare 3 små vakter igjen før mandag kveld... tror jeg jodler ned til nattåpent på gamestop her... Trokke jeg får sove hvis jeg vet at det er nattåpent og jeg ikke er der Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Var noen her som hadde fått svar fra elkjøp sin kundeservice om at de kanskje sendte på lørdagen istedenfor. Har sendt en mail til kundesenter og spurt. De forsikra meg når jeg ringte sist at jeg skulle få det på release... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Fikk bestilt BO via kundesenteret til Elkjøp! Ligger det ikke i posten på Tirsdag skal de få høre det! Da får de nok høre det. Har aldri fått noe tidsnok fra den møkkakjeden. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bestilte Halo Reach og Black Ops samtidig fra Elkjøp. Jeg fikk Reach på release-dagen, regner med at det samme gjelder for Black Ops. Når det gjelder Play.com, og utenlandske butikker generelt, så er det mva (25%) på varer over 200kr + fortollingsgebyr på rundt 100 kr Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Da var black ops bestilt fra elkjøp til 450kr Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kjøpte spillet selv i dag og skal teste senere. Skjønner ikke at noen bestiller nye spill titler fra play.com......blir garantert en del dyrere enn elkjøp osv + at man får spillet 2 uker etter release. Kjøper mye fra play.com selv men ikke ting som koster over 200,- eller ting som jeg vil ha kjapt. Hadde forhåndsbestilt 360 versj på elkjøp til 350,- men klarer ikke vente en uke til.....aldri fått spilla på release dagen fra dem før men 2-3 dager etter. Min erfaring med play.com er at jeg får spill på release (i verste fall et par dager senere), så tror de sender ut i god tid før. Men det gjenstår å se, Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Helgraderte meg for å få det på release dagen, så jeg forhåndsbestilte hos Gamestop. Der jeg henter jeg det natt til tirsdag klokken 00.01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå