Cl1ck Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 fins det en video som viser hvordan det er å quickscope nå? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kommer ikke til å spille på Jungle. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 er 1 times lang black ops video fra gamespot på youtube som er i hd 1 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 er 1 times lang black ops video fra gamespot på youtube som er i hd 3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 er 1 times lang black ops video fra gamespot på youtube som er i hd Takk til deg.. Noen BO nyheter i dag? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takk til deg.. Noen BO nyheter i dag? Bare 5 dager igjen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vet ikke om noen har postet den her før, men den er så ufattelig digg: http://www.youtube.com/watch?v=P9Ny1DGIsMc Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har ikke blitt posta, men er sett et par titalls ganger 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Idag spilte jeg min siste runde på MW2.. 53 - 5 ble KD'n Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Noen som har forhåndsbestilt/skal kjøpe Prestige Edition? Endret 4. november 2010 av CODBlackOps Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 negativt, har forhåndsbestilt vanlig utgave (PC). Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 kjøper det i butikken, da slepper jeg noe tull hvis den blir forsinket i posten. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Lurer litt på hva folk egentlig forventer rundt grafikken til BO. I hvilken rettning kunne man kjørt grafikken på den samme spillmotoren uten at det hadde blitt "for" likt MW2? Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har forhåndsbestilt Hardened Edition fra play.com, for samme pris som et vanlig spill vil koste i butikken, og etter hva jeg har hørt vil det komme på dagen, altså 8 november. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 mw2 har bra grafikk imo, gjør meg ikke noe at de ligner. Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Det er ingen spillentusiaster her som har tenkt til å investere i 3d-TV, da Black Ops er det første spillet som kommer i 3d? For meg er det ingen vits å gjøre det, lurte bare på om noen skulle. Endret 4. november 2010 av CODBlackOps Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk bestilt BO via kundesenteret til Elkjøp! Ligger det ikke i posten på Tirsdag skal de få høre det! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror dere at hvis jeg bestiller black ops fra play.com nå, så ligger spillet i postkassa dagen det kommer ut? Gleder meg sykt : D : D Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Du må muligens regne med at det kommer litt senere, vet ikke når de starter utsendingene, men noen butikker (bl a Gamestop som jeg vet) fikk spillet for noen dager siden.. Endret 4. november 2010 av CODBlackOps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå