Christoffero89 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er derfor jeg henter det i butikken kjøpte spillet på elkjøp.no for 350 kr jeg. vært en dag eksra venting om så Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nå er hele greia ute. Engelsk og russisk. PC? PM? Haha, da hadde jeg fått kjeft og måtte garantert ha returnert spillet, spurt om lov, for deretter å bestille på nytt. EDIT: Da er en deal i boks. 50 sekker ved for Black Ops. EDIT2: Hvor er det billigest med faktura? Ikke kort her på huset.. Game.no 349 til pc, konsoll 400 kr. De tar kun kort Endret 3. november 2010 av Karmany1234 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 PM. Vil gjerne sjekke om det er noe jeg bør kjøpe. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 hvis du leta etter en side for å laste opp de videoene på, som ikke var youtube, så kan du jo prøve metacafe.com. men activision er kanskje like effektive der? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er ikke på TPB enda, kan ikke invitere mange herfra til siden jeg fant på. Men er ikke cracket, men noen sier det kan funke med YASU. Vet ikke selv. Skal prøve til fredag:D Kommer nok til TPB om en time eller to. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 hvis du leta etter en side for å laste opp de videoene på, som ikke var youtube, så kan du jo prøve metacafe.com. men activision er kanskje like effektive der? Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=pDRD8OnAWqY Fo'real? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=pDRD8OnAWqY Fo'real? Spilte Zombie greia selv. Fake den, med mindre en mod, noe det er en del av nå tror jeg. Jeg spilte noe som virket som direkte klone av den i cod waw, men andre kart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Den er ekte. Samme med "Kino der Toten" og "Five" Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vet kartene er ekte, men da jeg gikk på zombie greia var det ikke noe fugleperspektiv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Gikk du på den riktige Zombie-greia, da? EDIT: Og det kan være lurt å ta den videre diskusjonen i spoilertags, så vi ikke røper noe for andre. Endret 3. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 PM hvis noen finner noe? Skal ta en liten søk nå, sier ifra hvis jeg finner noe. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Snakk i spoilers! cant wait til neste uke etter å ha sett gamespotvideoen Endret 3. november 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Ser det ligger ute en crack til steam versionen på TPB nå, sikkert fake, men er jo mulig att noen har fått det til. EDIT: Det var password på cracken. Sikkert fake.. Endret 3. november 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Håper enten steam crack (om ekte) eller YASU funker som crack. Skal prøve ræve av meg i morra kveld. Så får jeg håpe PCen min kjører det bra. Edit: Confirmation: Russian only install files, russian steam install files, no english files present. Sry guys, this is russian only and requires to install a separate russian steam to even install, abort it once and it wont ever install as far i i've tried. Var bare en som ville ha bedre ratio. Endret 4. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hihihih. Før du har bilde fra meny og ingame, tror jeg ikke. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Får ikke spilt enda, mangler bare cd keyen før jeg kan fullføre installasjonen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Multiplayer. Ræva kvalitet. Men ser jo 90% likt MW2 ut.. bare andre kart.. http://www.youtube.com/watch?v=ciytdu_WA8s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå