Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble 480 kr via Steam. Koster vel 400 over disk fra lanseringsdagen. Syns ikke 80 spenn ekstra er så veldig mye for å kunne forhåndsnedlaste og slippe å dra til en nattåpen butikk for litt nattgaming :)

Men jeg syns det er litt synd at Steam går feil vei med prising av spill med digital distribusjon. Uten frakt og alt det som kommer med ved salg av hardcopys så burde jo prisen på elektronisk distribusjon være lavere. Men men, de vet vel å melke kua for det den er verdt *sukk*

 

 

Er ikke derfor det er så dyrt, på Steam er jo 1$ = 1 Euro så 59,99$ blir 59,99Euro.

 

Det er jo akkurat det poenget mitt er :p

Lenke til kommentar

Em, jo men har selv kjøpt spillet fra en annen digital butikk. De mailer koden som på release date, klokken 10 om dagen, som jeg kan bare taste inn i steam og begynne å laste ned.

 

Og det kostet meg 360kr. :p

 

Ouch, da vet jeg det til Call of Duty: Black ops 2 The Revenge of the fallen ninja kommer. :thumbup:

 

Edit: Hvor kjøpte du? Har to kompiser som også skal kjøpe via steam nå. Får spare dem noen kroner helle da.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Em, jo men har selv kjøpt spillet fra en annen digital butikk. De mailer koden som på release date, klokken 10 om dagen, som jeg kan bare taste inn i steam og begynne å laste ned.

 

Og det kostet meg 360kr. :p

 

Ouch, da vet jeg det til Call of Duty: Black ops 2 The Revenge of the fallen ninja kommer. :thumbup:

 

Edit: Hvor kjøpte du? Har to kompiser som også skal kjøpe via steam nå. Får spare dem noen kroner helle da.

Kjøpte fra Direct2drive.

 

EDIT: jeg kan laste den ned nå!!!! :D

Endret av pxK
Lenke til kommentar

Var på 85'te plass i verden blandt directors om mest views på en dag:D

 

Så tror jeg en ellerannen nisse ga activision link til videoene, så fjernet jeg dem (etter 2 strikes).

 

Da blir det 1080p PC walkthrough på/rett etter release. Vurderer også å laste opp alle videoene jeg har nå til en haug med channels så det tar tid før de blir fjerna, men det kan bli noe barnslig.

 

Vet iallefall en ting: Skal ikke kjøpe før det har gått noen uker, er mulig det blir noe som alteriwnet til dette spillet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...