pxK Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Em, jo men har selv kjøpt spillet fra en annen digital butikk. De mailer koden som på release date, klokken 10 om dagen, som jeg kan bare taste inn i steam og begynne å laste ned. Og det kostet meg 360kr. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ble 480 kr via Steam. Koster vel 400 over disk fra lanseringsdagen. Syns ikke 80 spenn ekstra er så veldig mye for å kunne forhåndsnedlaste og slippe å dra til en nattåpen butikk for litt nattgaming Men jeg syns det er litt synd at Steam går feil vei med prising av spill med digital distribusjon. Uten frakt og alt det som kommer med ved salg av hardcopys så burde jo prisen på elektronisk distribusjon være lavere. Men men, de vet vel å melke kua for det den er verdt *sukk* Er ikke derfor det er så dyrt, på Steam er jo 1$ = 1 Euro så 59,99$ blir 59,99Euro. Det er jo akkurat det poenget mitt er Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Em, jo men har selv kjøpt spillet fra en annen digital butikk. De mailer koden som på release date, klokken 10 om dagen, som jeg kan bare taste inn i steam og begynne å laste ned. Og det kostet meg 360kr. Ouch, da vet jeg det til Call of Duty: Black ops 2 The Revenge of the fallen ninja kommer. Edit: Hvor kjøpte du? Har to kompiser som også skal kjøpe via steam nå. Får spare dem noen kroner helle da. Endret 3. november 2010 av Hille Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 CDON 399kr, her skal du kunne forhåndlaste det ned fra steam og. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Em, jo men har selv kjøpt spillet fra en annen digital butikk. De mailer koden som på release date, klokken 10 om dagen, som jeg kan bare taste inn i steam og begynne å laste ned. Og det kostet meg 360kr. Ouch, da vet jeg det til Call of Duty: Black ops 2 The Revenge of the fallen ninja kommer. Edit: Hvor kjøpte du? Har to kompiser som også skal kjøpe via steam nå. Får spare dem noen kroner helle da. Kjøpte fra Direct2drive. EDIT: jeg kan laste den ned nå!!!! Endret 3. november 2010 av pxK Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Faen, jeg gir det 2 - 3 dager så er det ute på TPB med crack fra en eller anen luring. Edit: Ute allerede. Endret 3. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Var på 85'te plass i verden blandt directors om mest views på en dag:D Så tror jeg en ellerannen nisse ga activision link til videoene, så fjernet jeg dem (etter 2 strikes). Da blir det 1080p PC walkthrough på/rett etter release. Vurderer også å laste opp alle videoene jeg har nå til en haug med channels så det tar tid før de blir fjerna, men det kan bli noe barnslig. Vet iallefall en ting: Skal ikke kjøpe før det har gått noen uker, er mulig det blir noe som alteriwnet til dette spillet også. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ikke last opp på youtube, finn en annen side Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 wegame ol. kan funke, men mye færre folk til å se videoer der. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tror jeg bare tar å forhåndsbestiller det så fort jeg får lov fra Mamma og Pappa, gidder ikke vente til jul Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lurt. Ingen i huset vet at jeg har forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Haha, da hadde jeg fått kjeft og måtte garantert ha returnert spillet, spurt om lov, for deretter å bestille på nytt. EDIT: Da er en deal i boks. 50 sekker ved for Black Ops. EDIT2: Hvor er det billigest med faktura? Ikke kort her på huset.. Endret 3. november 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faen, jeg gir det 2 - 3 dager så er det ute på TPB med crack fra en eller anen luring. Edit: Ute allerede. Det er nok fakes Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faen, jeg gir det 2 - 3 dager så er det ute på TPB med crack fra en eller anen luring. Edit: Ute allerede. Det er nok fakes Nei. Er nok en som har bestilt på steam, og lastet ned, for så å legge ut black ops mappa på tpb. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nei det er bare preload. Og det er kryptert. Skal VELDIG mye til for å cracke det. Pluss at på preload blir ikke alle filene lastet ned. Så spillet får man ikke kjørt uansett Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Riktig. Filer mangler, og de filene som er der er kryptert. Selv om man lager crack så funker det ikke. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Haha, da hadde jeg fått kjeft og måtte garantert ha returnert spillet, spurt om lov, for deretter å bestille på nytt. EDIT: Da er en deal i boks. 50 sekker ved for Black Ops. EDIT2: Hvor er det billigest med faktura? Ikke kort her på huset.. Game.no 349 til pc, konsoll 400 kr. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nå er hele greia ute. Engelsk og russisk. Endret 3. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sjokk at den er på russisk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå