Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Kontaktet Elkjøp med spørsmål om når de faktisk sender ut spillet. Dette er hva jeg kom fram til, etter mye om og men.

..Hei.

Dette gjelder Call of Duty: Black Ops til PC.

Utgivelsesdatoen er 9. november' date=' så jeg lurer på når dere sender ut spillet, slik at jeg er garantert til å ha det på releasedatoen?[/quote']

Hei Tom og takk for din henvendelse.

Spillet blir sendt fra oss med posten slik at varen er hos deg til releasedato. Siden varen blir sendt som brev tør vi ikke garantere 100% at du har den i tide' date=' men vi gjør alt vi kan for at det er tilfelle.

Ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Espen Bergan

Kundesenter[/quote']

Vil dette si at dere sender ut spillet 5. november?

Hei og takk for din henvendelse

Spillet sends til dig to dagar før releasedatumet så att det skall kunna vara hos dig vid utslæppsdatumet.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag' date=' og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Signe

Kundesenteret[/quote']

Hei.

Hvis dere sender spillet to dager før' date=' dvs på en søndag, så vil jeg jo ikke få spillet på releasedatoen. Da vil det bli sendt mandag, og jeg vil få det tidligst onsdag, som er datoen ETTER releasedatoen.

Hadde vært fint om jeg kunne fått et skikkelig svar om NÅR dere faktisk sender ut spillet! :)[/quote']

Hei og takk for din henvendelse

Da er det nok mere sannsynlig at dette blir sendt lørdag fremfor mandag.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag' date=' og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Cathrine

Kundesenteret[/quote']

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er derfor jeg henter det i butikken :thumbup:

samme her :new_woot:

Vurderer og gjøre det samme som jeg gjorde med Mw2, stelte meg utenfor Storsenteret hvor jeg bor med et skilt rundt halsen hvor det sto "Gratis kaffe og bolle til alle som gadd og gå ut i kulda for og kjøpe Cod!"

Gikk tom for boller altfor fort forrige gang :whistle:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ble 480 kr via Steam. Koster vel 400 over disk fra lanseringsdagen. Syns ikke 80 spenn ekstra er så veldig mye for å kunne forhåndsnedlaste og slippe å dra til en nattåpen butikk for litt nattgaming :)

Men jeg syns det er litt synd at Steam går feil vei med prising av spill med digital distribusjon. Uten frakt og alt det som kommer med ved salg av hardcopys så burde jo prisen på elektronisk distribusjon være lavere. Men men, de vet vel å melke kua for det den er verdt *sukk*

redigert

Noen som har preloaded på steam?

Hvor mange GB er spillet?

8 GB er det jeg får lasta ned nå hvertfall.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Ble 480 kr via Steam. Koster vel 400 over disk fra lanseringsdagen. Syns ikke 80 spenn ekstra er så veldig mye for å kunne forhåndsnedlaste og slippe å dra til en nattåpen butikk for litt nattgaming :)

Men jeg syns det er litt synd at Steam går feil vei med prising av spill med digital distribusjon. Uten frakt og alt det som kommer med ved salg av hardcopys så burde jo prisen på elektronisk distribusjon være lavere. Men men, de vet vel å melke kua for det den er verdt *sukk*

redigert

Noen som har preloaded på steam?

Hvor mange GB er spillet?

8 GB er det jeg får lasta ned nå hvertfall.

Kjøpte du fra steam fordi du kan preload'e spillet? :p

og takk for svaret.

Lenke til kommentar

Tenkte som så at jeg har lyst til å sitte oppe i de sene nattetimer å teste litt. Regna ut at det ble 80 kr ekstra. 80 kr for å ikke dra ned til byen for å kjøpe kopi eller risikere å ikke få levert det i posten på lanseringsdato. Også kan jeg forhåndsnedlaste, slik at jeg er good to go. Verdt det i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Er ikke derfor det er så dyrt, på Steam er jo 1$ = 1 Euro så 59,99$ blir 59,99Euro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...