Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Fjernet da spoila (uten spoiler tags).

 

Men, nå er det jo 4-5 andre tullinger som quoter uten å spoile selv, så liten effekt i at jeg fjernet.

 

Prøv å kom deg unna med den der! Lavmål.

 

Prøver ikke komme meg unna. Vet jeg spoila. Men det gjør du selv nå også. Jeg fjernet mitt. Du klager på at jeg spoiler ting men setter ikke i spoiler selv.

 

Men skal vel holde kjeft. Vil noen vite noe (som ikke er redde for bittesmå spoilers) bare PM.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spillet tar under 7 timer å runne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjernet da spoila (uten spoiler tags).

 

Men, nå er det jo 4-5 andre tullinger som quoter uten å spoile selv, så liten effekt i at jeg fjernet.

 

Prøv å kom deg unna med den der! Lavmål.

 

Prøver ikke komme meg unna. Vet jeg spoila. Men det gjør du selv nå også. Jeg fjernet mitt. Du klager på at jeg spoiler ting men setter ikke i spoiler selv.

 

Men skal vel holde kjeft. Vil noen vite noe (som ikke er redde for bittesmå spoilers) bare PM.

 

Nå er det spoiler der, og det stod like lenge helt til du fjernet ditt. Ja, det kommer nok til å renne inn med spørsmål i innboksen din.

Lenke til kommentar

De skulle ikke hatt last stand på noen av default classene :/ Men jeg klarer rett og slett ikke bruke det heller, så jeg kommer nok heller til å løpe rundt med mp5 :D.. Ls hjelper ingen ting, blir skada - detter ned - de skyter deg mens du har ls. Dør enda lettere med det. så egentlig kjønner jeg ikke at noen gidder å bruke det heller, men de er sikkert bedre enn meg med det :p

 

 

Jeviro, jeg quota deg egentlig før du tok det vekk, og lurte på hva som var vitsen med det innlegget som nå enten er fjernet, eller som ligger i spoiler.

Lenke til kommentar

Det er altfor lett å drepe noen mens du ligger deg. Faen ta Last Stand, Final Stand og hele dritten.

 

Det at last stand blir ein standard perk gjer vel berre at perken blir endå meir ubrukelig?

På samme måte som at martyrdom i MW2 blei lettare å drepe med sidan det i MW2 ikkje lenger var kvar gong at det ramla fram ein granat etter at ein person blei skutt.

 

Med last stand som standard perk så vil det berre føre til at alle lære seg å sette eit ekstra skudd etter at fienden går i bakken.

 

Dei einaste som vil få problem med dette er vel sniper klassene?

Lenke til kommentar

Har bestilt black ops fra Lefdal.com nå. Jeg håper jeg får det til release! :)

Elkjøp skriver at de sender spillet 05.11.10, men det stod ikke noe på Lefdal sine sider.

Det er jo samme kjeden, så jeg regner med at de sendes fra samme lager.

 

 

Edit: Fikk mail at de sender 2 dager før release. Greit nok :)

En annen ting, vil zombie mode komme til pc?

Endret av MarB
Lenke til kommentar

#91 - Most Viewed (Today) - Directors :new_woot:

 

Nå har jeg stoppet med videoer. Enda jeg ikke kunne brydd meg mindre om Activision whipet youtube for mw2 videoer, vil jeg ikke være en del av grunnen til det.

 

Men må si jeg synes de er tullete. At videoer kommer tidlig burde de nesten regne med.. de går da ikke konkurs eller noe..

 

De fleste kommentarer på mine videoer sier spillet ser bra ut og at de skal kjøpe .. og at jeg suger i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...