hugRmunR Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 CoD 2 er tidenes Call of Duty. Men får se om BO tar tronen, selv om jeg tviler STERKT. CoD 2 hadde i det minste en realistisk ramme. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, for de som liker QS så burde dere se denne videoen Bla til 0:50:39 Det så jo greit ut Skal klare å quickscope der ja. Noen som vet om kula går rett fram om man skyter fra ''hipfire''? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Neeeej. Når jeg trodde de hadde gjort AKSU'en korrekt, så har den magasiner til feil kaliber -_- Og ALT for lite rekyl =P AKSU er direkte mislikt av Russerne fordi den har så mye rekyl. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, for de som liker QS så burde dere se denne videoen Bla til 0:50:39 Det så jo greit ut Skal klare å quickscope der ja. Noen som vet om kula går rett fram om man skyter fra ''hipfire''? Er faktisk ikke sikker på om den går rett fram, kanskje det er noe lignende som i MW2 der du trenger Pro på en type perk. Liker selv ikke QS og NS så det var en liten nedtur for meg å se spilleren quickscope motstanderen. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Treyarch sa jo selv at quickscope og noscope ikke skulle være mulig (for hverågudmansen). Men det er vel alltids mulig hvis man øver nok, bare vi ikke får det vi har i MW2, en gjeng med folk som tror de er dritgode i qs pga SoH pro og Steady Aim. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://www.game.no/cgi-bin/ss000001.pl?page=search&SS=black+ops&search.x=0&search.y=0&search=ACTION&PR=-1&TB=A Veldig gunstige priser og fri frakt. Veit ikke hvordan det er mtp levering før release. Noen som har erfaring med game.no? Del gjerne. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Billigere hos Komplett.no. Xbox 360: 449kr + 29kr i frakt = 478kr Har også snakka med Kompletts kundeservice, og de skal sende det ut god tid i forveien slik at du får det på release dagen (eller en dag før ) Endret 2. november 2010 av N.N Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nice, ser at det koster like mye på PC på Game og komplett, bortsett fra fri frakt. Så da blir det nok kanskje komplett for meg, har aldri handlet hos game før. Har derimot handlet hos komplett mange ganger. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) . Endret 2. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Dette er ikke spoiler av handling. I MW2 får vi for første gang se thermal scope. Gjett hva du får i ett oppdrag i Black Ops? Det kan du drite i. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Dette er ikke spoiler av handling. I MW2 får vi for første gang se thermal scope. Gjett hva du får i ett oppdrag i Black Ops? Jevrio. Kan du ikke bare holde kjeft om spillet fram til det kommer ut? Ring noen hvis du så sårt vil snakke om hva du har sett i spillet. Absolutt INGEN her inne vil høre hva du har sett og hva som var teit, og hva som burde vært gjort annerledes i spillet fra deg før spillet har kommet ut. Se å hold kjeft om Singelplayer delen og dens oppdrag fram til 1-3 dager etter release. Hvis du fortsetter får moderator ta en tur inn her å rydde i pisset ditt. EDIT: Puttet inn spoilers i quoten pga Jevrio ikke klarer å la vær å snakke om Singelplayer. Endret 2. november 2010 av itzTheTruth 5 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jevrio, send gjerne PM med hva du snakket om. Har ikke no spesielt imot minor spoilers. 1 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Det er tidligere nevnt at SP'n er hellig altså respekter det! Det hørtes velgig bra ut. Tror jeg støtter den religionen der jeg . og hva var egentlig vitsen med det innlegget der`? Endret 2. november 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fjernet da spoila (uten spoiler tags). Men, nå er det jo 4-5 andre tullinger som quoter uten å spoile selv, så liten effekt i at jeg fjernet. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 hvem bryr seg om singelplayer kommer til å gruse ps3 noobs 24/7 i wager match !!! :!: Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Fjernet da spoila (uten spoiler tags). Men, nå er det jo 4-5 andre tullinger som quoter uten å spoile selv, så liten effekt i at jeg fjernet. Prøv å kom deg unna med den der! Lavmål. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Så jeg last stand i den gamespot videon? http://www.youtube.c...h?v=qDVm8yAGNpg Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 nå er det jo 4-5 andre tullinger More liek 2 amirite..? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Så jeg last stand i den gamespot videon? http://www.youtube.c...h?v=qDVm8yAGNpg Desverre, og det er vel gammelt nytt? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå