Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men kan du ikke holde slik info for deg selv... Tenker da på alt du har nevnt i tråden her. Flott for deg at du har fått cracka spillet eller hva det nå heter, men dette forumet er ikke for de som vil drive med illegale ting. De som er superhypa på å få detaljer/info kan vel heller PM'e deg hvis de på død og liv må vite ting.

Lenke til kommentar

Problemet her er at det er lov å snakke om Torrents og nedlastninger.

Men Jevrio, det er ikke alle som vil lese at SP'n en dårligere en MW2's osv. Det er tidligere nevnt at SP'n er hellig altså respekter det! Jeg har ingen ting imot å høre noe nytt om Zombie mode og Multiplayer med nå sier jeg det rett fra levra HOLD KJEFT OM SINGELPLAYEREN og ting som har med det å gjøre! Jeg vil ikke høre noe om det før spillet slippes den 9 November 2010!

Dette gjelder også alle som får spillet på lovlig hvis pga dumme spillbutikk ansatte.

Er det noen som faktisk vil at Jevrio skal spoile det jeg ser på som en av grunnene til at jeg kjøpte spillet så får det taes på Mail eller PM.

Lenke til kommentar

Poenget er at han ikke trenger å skrive noe som helst om Singel Playern. At han spiller det for tidlig er hans valg, men det har ikke vært en bølge av forespørsler om hva SP inneholder eller hva han syns om det fra forumet. De som føler at de vil vite noe om SP kan de sende han en PM. Dårlig forumetikk..

Lenke til kommentar

Joda, men så har det seg sånn at vi ikke vil ha noe av subjektive meninger før spillet er ute. Han gadd ikke engang spoilertag/-advarsel, og det synes jeg er skikkelig dårlig gjort og respektløst overfor alle oss andre. Spesielt når samtlige av de som har uttalt seg rundt temaet i denne tråden har sagt klart fra om at dette er en ikke-ting, for ikke å nevne at det egentlig bør si seg selv om man ikke har en IQ på under grensen for menneskelig grønnsak.

Lenke til kommentar

Fikset nå.

Sier ikke mer om zombiemode enn at den virker 100% lik den i CoD WaW.

Beklager at jeg ikke posta i spoiler.. :cry:

EDIT: Vit også at jeg nesten er kjent for å være negativ til flere spill, så det er veldig godt mulig dere får andre oppfattninger av spillet enn meg.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...