Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes selv MW2 var noe mer actiondrevet. I Black Ops blir du avhørt av en fyr (skjer helt i starten, ingen større spoiler) og du spiller alt du sier til han som avhører deg.

 

Men du får bekjentskap med de andre folka, det gjør de bra. Men.. noe skummelt er det.

 

Noe dårlig er ett av de siste oppdragene.. ca kopi av mw2 etter at du kommer over broa i andre oppdrag og dere kjører inni byen. Bortsett fra at jeg har daua 20 ganger på black ops. Skulle starte oppdraget på nytt, da bilden var i flammer hele tida, men da hoppa den tilbake ca 2 oppdrag tror jeg.. :S

 

Men, håper på å runna idag:D

Lenke til kommentar

Finnes det noen nettforhandlere (som tilbyr kode i epost eller lignende) som forhåndsselger eller kommer til å selge Black Ops billigere enn steam? 60 euro var litt drøyt, men postshit blir nesten like dyrt. Bor også midt i skauen, så den eneste buttikken som kanskje selger baserer halve årsinntekta på spillet, så vil ikke bli fattig heller.

Black Ops - G2play Har selv bestilt der. Håper de klarer å levere tidsnok. G2play har i hvertfall aldri skuffet meg før.

Lenke til kommentar

Lurer du på mer så te det på pm vær så snill. Jeg så litt av den videoen på youtube fra zombie delen, men jeg stoppa den fort, for det ødelegger spenningen til tisdag hvis jeg vet for mye om det.. Så, ikke si for mye info om hvordan gameplayet er i sp og om historien, så er du snill :)

 

Tror jeg henger meg på den ideen om at steam kommer til å få litt store problemer når alle skal installere BO. :p

Lenke til kommentar

Pokker å hissige Activision er .. fjerna 2 av mine videoer.. men bare 1/3 copyright strikes. trenger 2 til før channelen ryker.

Upload filmene, sett som privat, sett som public etter release date?

 

Mja, ingen dum ide det. Eneste ting er at det blir feil vannemerke, men funker vel.

 

Pokker å hissige Activision er .. fjerna 2 av mine videoer.. men bare 1/3 copyright strikes. trenger 2 til før channelen ryker.

 

Kanskje du bør se denne:

 

Hm, skjønner greia. Men, folk vil se spillet, før de kjøper det. For å se om de liker det. Anmeldeles har vi ja, men de viser bare anmelders meninger om det. Ikke alle er enige i deg h*n sier kanskje. Den noen sier om at storyen blir avslørt er ikke helt rett heller. Jeg gjorde bare videoer tilgjengelig, tvinger ingen til å se. Deres valg.

 

Ang denne kommentaren:

 

Yes, the community gets put at risk because Activision is pulling unrelated MW2 videos.

 

Om YouTube driter seg og fjerner MW2 videoer i stedet for Black Ops videoer er det youtube som failer. Det kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Lenke til kommentar

[quote name='itzTheTruth' date=' 1. november 2010 - 22:57' timestamp='1288648668' post='16418350'

Mye info som ikke er offentlig ;) Prototyper av våpen kan være ute alt fra 5-20 år før våpenet endelig kommer i produksjon. Lærte faktisk akkurat det i en dokumentar på en av disse discovery kanalene, som fokuserte på hvor mange våpen som finnes der ute, og hvor mye som har faktisk blitt brukt UTEN å bli offentliggjort :p hehe! Kan litt om våpen selv, og var litt kritisk til hvilke våpen Treyarch ville ha i de og de delene og tidene i spillet.

 

I know ^^ Bare tenk på AEK'en til Russerne. Ble designet på 70-tallet, og er bare såvidt startet å komme et par bilder av den i bruk.

 

 

Men Black Ops hadde fått mer kred hvis de hadde holdt seg til våpen som man har BEVIS på at var på den tia. Eller f.eks at de hadde fjernet RISen fra M16en og hatt vanlig M16 eller M16A1 låsekasse. Og fjernet RISen fra FALen, så hadde de passet fint inn på 60-tallet utern noen (beviselige) feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...