Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Ja kanskje det ja, men hvor sender play.com ifra?

 

De sender fra England, jeg har handla mye der, og de er til å stole på, men siden er som sagt utenlandsk, så pass deg for 200-kroners grensa. (Man kan handle flere ting for over 200 kr til sammen, så lenge de hver for seg er under, play.com sender nemlig hver ting for seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt teit det der, burde heller vært 1000kr eller noe sånt!!

 

Men da blir det vel elkjøp vist jeg klarer å mase det til meg :p

 

Edit: Bare lurte på om det er sånn at det blir dyrere jo nærmere realese datoen man kommer?

Ville bare vite om det lønner seg å kjøpe det nå med en gang :)

Endret av BlueB0y
Lenke til kommentar

Hvordan er det å bestille herfra?

Bestill heller frå elkjøp for 350,-

 

Min erfaring med Elkjøp er at de alltid leverer for seint. CDON osv klarer alltid levere det noen dager før til og med, mens Elkjøp leverer 1-3 dager etter release. I mine øyne er det det siste stedet jeg ville bestilt fra. Selvom prisen dems er lavere. Har venner som jobber på elkjøp, som forhåndsbestiller fra andre steder.

 

hvorfor må spillet komme på en tirsdag, hadde vært bedre med fredag? :/

 

Hadde vært bedre med fredagen før tirsdagen, men fredagen etter hadde bare vært mer tortur :p For meg er det samme f når de slipper det, så lenge jeg får fingrene mine i det på dagen, eller før.

Lenke til kommentar

Sykt teit det der, burde heller vært 1000kr eller noe sånt!!

 

Men da blir det vel elkjøp vist jeg klarer å mase det til meg :p

 

Edit: Bare lurte på om det er sånn at det blir dyrere jo nærmere realese datoen man kommer?

Ville bare vite om det lønner seg å kjøpe det nå med en gang :)

nei

 

Så det vil si at prisen vil være stort sett den samme hele tiden?

Lenke til kommentar

Prisen vil ikke forandres under forhåndssalget. Den vil kun forandres etter release.

 

Prisen på Elkjøp er jo som helgetilbud nå da, så det kan hende den forandrer seg.

Selv har jeg gode erfaringer med å forhåndsbestille fra Elkjøp. Sist fikk jeg Red Dead Redemption en dag før release.

Lenke til kommentar

199,- pluss 2 spill som ikke er på Gamestops eksluderingslist = Black

Ops.

 

Byttet i tillegg to andre spill som jeg ikke trengte og betalte 1 krone for MoH.

 

Så ga fra meg 4 spill jeg ikke spilte lenger og 200 kr og fikk MoH LE, og CoD: Black Ops (Som inkluderer in-game flight suit, hva nå enn det skal være :p )

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...