Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er en sinnsykt deilig følelse og vite at selve spillet er reservert til meg , gleder meg noe sinnsykt, hadde mine tvil om spillet men det ser ut som at det blir knallbra. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hehe, tror nesten alle her inne har samme følelse ^^ Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Dårlig begrunnelse i mine øyne =P Men men. Mye info som ikke er offentlig Prototyper av våpen kan være ute alt fra 5-20 år før våpenet endelig kommer i produksjon. Lærte faktisk akkurat det i en dokumentar på en av disse discovery kanalene, som fokuserte på hvor mange våpen som finnes der ute, og hvor mye som har faktisk blitt brukt UTEN å bli offentliggjort hehe! Kan litt om våpen selv, og var litt kritisk til hvilke våpen Treyarch ville ha i de og de delene og tidene i spillet. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Gleder meg mye til alle som kommer til å rage over overbelastede STEAM-servere på forumene dems :!: 2 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Blir PC grunnet dedi-servers. Nei, det blir feil begrunnelse, for dedi-servers er selve grunnen til at kjøper det ^^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Og for at FPS hører hjemme på Pc. =D 4 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 2 oppdrag unna slutten:D Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ikke våg å spoile noe. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 2 oppdrag unna slutten:D Spiller du på PC eller Xbox? Hvordan fikk du tak i det? Lastet ned eller en tabbe fra dem du bestilte fra? Kjenner jeg deg har du nok lastet det ned Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Xbox 360. Du kjenner meg visst. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Mange online? høhø! Skulle gjerne hatt spillet nå. Gleder meg som en unge til "nattåpent" hos Gamestop når jeg skal hente det! Endret 1. november 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 lurer på hva slags våoen de har med i zombie moden, håper på hvertfall noen moderne og kanskje moddede våpen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 lurer på hva slags våoen de har med i zombie moden, håper på hvertfall noen moderne og kanskje moddede våpen. Så zombie gameplay på youtube, og det ser ut til å være M1 Garand, Trenchgun osv fra WW2. Men vet ikke om de har noen mer moderne våpen jo lengre du kommer. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg gleder meg helt sykt. Har sett en del fra multiplayer, og alt i alt virker det som det spillet Modern Warfare 2 burde ha vært. De har fiksa alt med noob toobs, commando etc. men jeg tipper det blir noe som er irriterende. Jeg digger at stopping power ikke er der, og at det er mindre damage og mer recoil. Tror de som faktisk er gode blir mer belønnet fremfor de dårlige, som i MW2 kan bruke noob tubs, commando etc. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 lurer på hva slags våoen de har med i zombie moden, håper på hvertfall noen moderne og kanskje moddede våpen. Så zombie gameplay på youtube, og det ser ut til å være M1 Garand, Trenchgun osv fra WW2. Men vet ikke om de har noen mer moderne våpen jo lengre du kommer. Er disse videoene offisielle? Hvis ikke er det sikkert bare noen som har lagd custom maps og endret utseende på zombiene og han du selv spiller. Uansett, gleder meg som en unge, blir epic med LAN den helga Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nå ble jeg usikker... Har en litt smågammel maskin med en AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+. Kan jeg da kjøre Bo på kjanskje medium grafikk? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Klarer den MW2, klarer den BO. Grafikkmotoren er rimelig lik. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke våg å spoile noe. (spoiler) Det er aliens!!!!! (/spoiler) Ja, vet spoiler taggen ikke vil funke. Er spøk. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ok, takk. Får kjøpe meg en ny prosessor til nyttår ^^ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Historien er faktisk god. Ikke den Nova 6 greia (SOM ER OFFISIELLT NÅ! IKKE SPOILER!) men det vi (dere) ikke enda vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå