Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Er en sinnsykt deilig følelse og vite at selve spillet er reservert til meg :), gleder meg noe sinnsykt, hadde mine tvil om spillet men det ser ut som at det blir knallbra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig begrunnelse i mine øyne =P

 

Men men.

 

Mye info som ikke er offentlig ;) Prototyper av våpen kan være ute alt fra 5-20 år før våpenet endelig kommer i produksjon. Lærte faktisk akkurat det i en dokumentar på en av disse discovery kanalene, som fokuserte på hvor mange våpen som finnes der ute, og hvor mye som har faktisk blitt brukt UTEN å bli offentliggjort :p hehe! Kan litt om våpen selv, og var litt kritisk til hvilke våpen Treyarch ville ha i de og de delene og tidene i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg helt sykt. Har sett en del fra multiplayer, og alt i alt virker det som det spillet Modern Warfare 2 burde ha vært. De har fiksa alt med noob toobs, commando etc. men jeg tipper det blir noe som er irriterende. Jeg digger at stopping power ikke er der, og at det er mindre damage og mer recoil. Tror de som faktisk er gode blir mer belønnet fremfor de dårlige, som i MW2 kan bruke noob tubs, commando etc.

Lenke til kommentar

lurer på hva slags våoen de har med i zombie moden, håper på hvertfall noen moderne og kanskje moddede våpen.

 

Så zombie gameplay på youtube, og det ser ut til å være M1 Garand, Trenchgun osv fra WW2. Men vet ikke om de har noen mer moderne våpen jo lengre du kommer.

 

Er disse videoene offisielle?

 

Hvis ikke er det sikkert bare noen som har lagd custom maps og endret utseende på zombiene og han du selv spiller.

 

Uansett, gleder meg som en unge, blir epic med LAN den helga :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...