Elefantmesteren Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 takk, men tror jeg står over denne, faktisk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg òg. Alle former for MP- og Zombiespoilere er greit, men SP er hellig. 3 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Edit, nvm, så at det var til 360. Tror ikke den filmen er oppe lenge før den blir slakta av Activition Endret 1. november 2010 av michael691 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hah! Visste de kom til å drite seg med våpnene. Men men, skaffer det uansett. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Å? Hvordan da? Vil ikke se filmen for å finne ut. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Herlig! Jeg står ikke over, for jeg skal ikke ha det med en gang. Får se om det blir MW2-2 før jeg evt kjøper det EDIT: Du laster vel opp mer også? Endret 1. november 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det var da som faen! Jaja, jeg får se på repriser av jakten på kjerligheten til det kommer ut. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Grafikken ser jo fantastisk ut - ikke at det er det jeg bryr meg mest om. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Herlig! Jeg står ikke over, for jeg skal ikke ha det med en gang. Får se om det blir MW2-2 før jeg evt kjøper det EDIT: Du laster vel opp mer også? Kommer 3 timer i morra. Men vet ikke hvor lenge de overlever. Kommer bare til å laste opp på nytt til ny account tho.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Å? Hvordan da? Vil ikke se filmen for å finne ut. De har bommet veldig med våpnene. Spoiler ingenting her når jeg sier at man ser moderne våpen bli brukt på 60 tallet. Men slikt går vel de fleste hus forbi =P Endret 1. november 2010 av Northern Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Finnes det noen nettforhandlere (som tilbyr kode i epost eller lignende) som forhåndsselger eller kommer til å selge Black Ops billigere enn steam? 60 euro var litt drøyt, men postshit blir nesten like dyrt. Bor også midt i skauen, så den eneste buttikken som kanskje selger baserer halve årsinntekta på spillet, så vil ikke bli fattig heller. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Moderne våpne har jeg kun sett i Zombie mod. Men det stemmer jo med at AUG, M16, og resten av gjengen stammer fra ~60 tallet Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Man ser en M16A4 (har iallfall RIS på låsekassa) i 1961. Noe som blir VELDIG feil. AUG ble satt ut i produksjon sent på 70-tallet. Edit: Spillet foregår jo over flere tiår, så Treyarch har nok ikke ville bry seg om detaljer. Endret 1. november 2010 av Northern Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Treyarch har forsvart det med at dette er Black Ops - hemmlige oppdrag. Disse styrkene hadde tilgang til prototyper lenge før andre. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dårlig begrunnelse i mine øyne =P Men men. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=O5nUo4h2INY Hvor har du fått det fra? Leste en plass at beta'en er låst? :S Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Spille piratkopier før lansering på spill som dette er så trist ass... Gleder meg til Tirsdag jeg... Hørt noe om nattlansering? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vet dere hvor det er billigst å kjøpe Black Ops? orker ikke å betale 600 kr for det ^^ Til hvilken platform da? Til ps3 og xbox er elkjøp billigste med 399kr + 10kr frakt, til pc koster det 349 inkl. frakt hos game.no Prisjakt.no Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Spille piratkopier før lansering på spill som dette er så trist ass... Gleder meg til Tirsdag jeg... Hørt noe om nattlansering? Det må du nesten spørre din lokale spillbutikk om, eventuelt der du bestilte eller har tenkt å kjøpe. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvilken platform skal dere ha det til folkens? Blir nok PC her, elsker fps på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå