Slitenkæll Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Last ned så mye du bare vill du for alt jeg bryr meg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja jeg laster ned spillet men jeg tenker at hvis jeg gjør ferdig SP før spillet kommer ut (Ja jeg har forhåndsbestilt) så kan jeg håppe på multiplayeren når jeg får spillet i posten. Jeg laster ned til pc så jeg vet ikke helt hvordan de skal klare å banne meg? Laster du ned enda en ubrukelig PC versjon? Eller bare vente til realese og kjøpe det som alle andre. Dumme pirater, dere ødelegger bare for dere selv uansett med tanke på at dere blir bannet Hva er så farlig? Da slipper man å lage ny mail hver mnd.. jeg mener betale hver mnd for live.. Runner SP på x360, så spiller jeg videre MP på pc OM det blir bra. Men.. tviler. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 tenkte jeg skulle forhåndsbestille, hvor er det raskest? skulle bestille fra elkjøp men de hadde ikke på lager på elkjøp.no stod det at jeg kunne velge mellom frakt alternativene brev (10,-) og postpakke postkontor (58,-) hva er forskjellen? Forskjellen er at brev blir levert i postkassa og er billigere. Postpakke kommer mest sannsynelig til nærmeste postkontor hvor du må hente det. Brev kan også gå fortere å motta, kommer ann på hvor du bor. Veldig rart at de ikke har det på lager, mtp. at release dato er neste tirsdag Last ned så mye du bare vill du for alt jeg bryr meg Du brydde deg nok til å lage en post om det Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja jeg laster ned spillet men jeg tenker at hvis jeg gjør ferdig SP før spillet kommer ut (Ja jeg har forhåndsbestilt) så kan jeg håppe på multiplayeren når jeg får spillet i posten. Jeg laster ned til pc så jeg vet ikke helt hvordan de skal klare å banne meg? Laster du ned enda en ubrukelig PC versjon? Hehe, nei tror denne er ekte. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja jeg laster ned spillet men jeg tenker at hvis jeg gjør ferdig SP før spillet kommer ut (Ja jeg har forhåndsbestilt) så kan jeg håppe på multiplayeren når jeg får spillet i posten. Jeg laster ned til pc så jeg vet ikke helt hvordan de skal klare å banne meg? Laster du ned enda en ubrukelig PC versjon? Hehe, nei tror denne er ekte. Er iallefall ikke på releaselog. I say fake. Men om den er ekte, si i fra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Først må jo han reboote pc'en fordi han får en haug med trojaner innpå datan av det dritet han laster ned, så kan han informere deg Jevrio . Endret 1. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) tenkte jeg skulle forhåndsbestille, hvor er det raskest? skulle bestille fra elkjøp men de hadde ikke på lager på elkjøp.no stod det at jeg kunne velge mellom frakt alternativene brev (10,-) og postpakke postkontor (58,-) hva er forskjellen? Forskjellen er at brev blir levert i postkassa og er billigere. Postpakke kommer mest sannsynelig til nærmeste postkontor hvor du må hente det. Brev kan også gå fortere å motta, kommer ann på hvor du bor. Veldig rart at de ikke har det på lager, mtp. at release dato er neste tirsdag Last ned så mye du bare vill du for alt jeg bryr meg Du brydde deg nok til å lage en post om det Nevnte aldri at det plaget meg, påpekte bare at pirater er dumme og at han burde vente til realese som alle andre. Stemmer det berZerk. Endret 1. november 2010 av Major hardon Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Heller du som er dum da du venter. Jeg vil spille nå. Produktet er jo ferdig.. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Heller du som er dum da du venter. Jeg vil spille nå. Produktet er jo ferdig.. Jeg er dum som venter? :!: Edit: Håper du virkelig forstår hvor idiotisk det innlegget er, for og ikke snakke om holdningen din. Endret 1. november 2010 av Major hardon 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hm, har hørt det før. Men, nå skal jeg spille. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Først må jo han reboote pc'en fordi han får en haug med trojaner innpå datan av det dritet han laster ned, så kan han informere deg Jevrio . Haha joda, derfor finnes Antivirus Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Zombie-spoiler: En lekket video viser et nytt "vidundervåpen" kalt "Thundergun". Ser awesome ut. Endret 1. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bare for å nevne det så fant jeg Torrenten til Pc versionen. Ja denne gangen ser det ut til at den er ekte. Den er ikke ekte, dessverre. Xbox 360-torrenten er ekte tho. Hvor fant du den? Dette er en ISO fil på Ca. 12 GB og en .NFO fil som heter Skidrow, jeg opnet .NFO filen og der står det hvordan man skal instalere og starte Black ops. Så jeg håper på det beste =D Skidrow-releasen er fake. Noen som har endra Mafia II-nfoen bare. U got punkd. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vet dere hvor det er billigst å kjøpe Black Ops? orker ikke å betale 600 kr for det ^^ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 450 på PC på Absoluttspill.no Lenke til kommentar
pxK Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vet dere hvor det er billigst å kjøpe Black Ops? orker ikke å betale 600 kr for det ^^ 350kr hos direct2drive.com for pc. Blir nok 400-450kr hvis du bestiller en fysisks versjon tho. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) SKIDROW releaser i .rar pakker. altså .part1 .part2 osv. Og i NFO'en står det unpack. Men i denne SKIDROW releasen er det bare en .iso fil, Så det er noe som ikke stemmer. My bet: 80% fake. Men laster ned alikevel for å sjekke. Har lest at det bare er trailer og bilder osv i .isoen Edit: Den er fake ja. I .iso filen ligger det et eksemplar av Lost Planet 2 Endret 1. november 2010 av michael691 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, surt for de som virkelig laster ned og er skikkelig hyppe på å spille! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=O5nUo4h2INY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå