Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg laster ned spillet men jeg tenker at hvis jeg gjør ferdig SP før spillet kommer ut (Ja jeg har forhåndsbestilt) så kan jeg håppe på multiplayeren når jeg får spillet i posten.

Jeg laster ned til pc så jeg vet ikke helt hvordan de skal klare å banne meg?

Laster du ned enda en ubrukelig PC versjon?

Eller bare vente til realese og kjøpe det som alle andre.

Dumme pirater, dere ødelegger bare for dere selv uansett :p

med tanke på at dere blir bannet

Hva er så farlig? Da slipper man å lage ny mail hver mnd.. jeg mener betale hver mnd for live..

Runner SP på x360, så spiller jeg videre MP på pc OM det blir bra. Men.. tviler.

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle forhåndsbestille, hvor er det raskest?

skulle bestille fra elkjøp men de hadde ikke på lager :thumbdown:  på elkjøp.no stod det at jeg kunne velge mellom frakt alternativene brev (10,-) og postpakke postkontor (58,-) hva er forskjellen?

Forskjellen er at brev blir levert i postkassa og er billigere. Postpakke kommer mest sannsynelig til nærmeste postkontor hvor du må hente det. Brev kan også gå fortere å motta, kommer ann på hvor du bor.

Veldig rart at de ikke har det på lager, mtp. at release dato er neste tirsdag  ;) 

Last ned så mye du bare vill du for alt jeg bryr meg :p

Du brydde deg nok til å lage en post om det  :tease:

Lenke til kommentar

Ja jeg laster ned spillet men jeg tenker at hvis jeg gjør ferdig SP før spillet kommer ut (Ja jeg har forhåndsbestilt) så kan jeg håppe på multiplayeren når jeg får spillet i posten.

Hehe, nei tror denne er ekte.

Lenke til kommentar

Hehe, nei tror denne er ekte.

Er iallefall ikke på releaselog. I say fake.

Men om den er ekte, si i fra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Først må jo han reboote pc'en fordi han får en haug med trojaner innpå datan av det dritet han laster ned, så kan han informere deg Jevrio :).

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle forhåndsbestille, hvor er det raskest?

skulle bestille fra elkjøp men de hadde ikke på lager :thumbdown: på elkjøp.no stod det at jeg kunne velge mellom frakt alternativene brev (10,-) og postpakke postkontor (58,-) hva er forskjellen?

Forskjellen er at brev blir levert i postkassa og er billigere. Postpakke kommer mest sannsynelig til nærmeste postkontor hvor du må hente det. Brev kan også gå fortere å motta, kommer ann på hvor du bor.

Veldig rart at de ikke har det på lager, mtp. at release dato er neste tirsdag ;)

Last ned så mye du bare vill du for alt jeg bryr meg :p

Du brydde deg nok til å lage en post om det :tease:

Nevnte aldri at det plaget meg, påpekte bare at pirater er dumme og at han burde vente til realese som alle andre. :)

Stemmer det berZerk. :p

Endret av Major hardon
Lenke til kommentar

Bare for å nevne det så fant jeg Torrenten til Pc versionen.

Ja denne gangen ser det ut til at den er ekte.

Den er ikke ekte, dessverre. Xbox 360-torrenten er ekte tho.

Hvor fant du den?

Dette er en ISO fil på Ca. 12 GB og en .NFO fil som heter Skidrow, jeg opnet .NFO filen og der står det hvordan man skal instalere og starte Black ops.

Så jeg håper på det beste =D

Skidrow-releasen er fake. Noen som har endra Mafia II-nfoen bare. U got punkd.

Lenke til kommentar

SKIDROW releaser i .rar pakker. altså .part1 .part2 osv. Og i NFO'en står det unpack. Men i denne SKIDROW releasen er det bare en .iso fil, Så det er noe som ikke stemmer. My bet: 80% fake. Men laster ned alikevel for å sjekke. Har lest at det bare er trailer og bilder osv i .isoen

Edit: Den er fake ja. I .iso filen ligger det et eksemplar av Lost Planet 2 :)

Endret av michael691
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...