evenandreas Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor er det billigst og best å forhåndsbestille fra da? game.no og play.com har fine priser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 GLEEEEEEEEEDER MEG! Blir forhåndsbestilt imorgen, noen som vet om det går an og forhåndsbestille 2 kopier av black ops. Noen som vet om det går fint eller? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor skulle det ikke gå fint? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Blir jo ganske fort utsolgt, Hardened er utsolgt i Bergen, har jeg hvertfall hørt. Derfor lurte jeg på om det var noe limited 1 per person greie. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Selv med paint kan man lagre i bedre formater enn .bmp .. I stedet for 3MB, kan du bruke .jpg, så blir det kanskje 100KB.. Nei, tar ikke lang tid å laste ned her, men er bare unødvendig.. By'n å griiiiiiin'a Forhåndsbestilt Black Ops nå, gleder meg som en liten unge! Hvorfor det? Jeg blir jo ikke sint. Bare veldig veldig skuffet. Sorry da hvis det var såå viktig for deg. Den lagra det som bmp automatisk da jeg trykka print screan og limte det inn i paint. Går nok fint å bestille 2 kopier. Jeg bestiller alltid to samtidig da jeg skal ha en og broren min skal ha en. Og det har aldri vært nor problem. (Vi må ha to cd-keyer siden vi spiller en del sammen, og ikke på forskjellige servere) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 GLEEEEEEEEEDER MEG! Blir forhåndsbestilt imorgen, noen som vet om det går an og forhåndsbestille 2 kopier av black ops. Noen som vet om det går fint eller? Nei. Gjør du det vil du en eller annen gang i løpet av de første 24 timene etter bestilling få besøk av dresskledde menn med lyddempede våpen, som de stikker i hver sin kroppsåpning og fyrer av til du ligner på en voldtatt frosk kjørt gjennom en makuleringsmaskin. Deretter mishandler de katten din og repeterer prosessen hos alle som befinner seg nærmere enn 4 slektsledd unna deg. Aldri, aldri, bestill to kopier av et spill. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor stikke dem i hver SIN kroppsåpning? :O 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Kommer nok på nyheter snart, så jeg bare sier her: Nå er det lekket. Ikke skrik og klag på at jeg er pirat, sier ikke jeg har lastet ned. EDIT: Til Xbox 360. Ikke PC. Endret 1. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvor er det billigst og best å forhåndsbestille fra da? Elkjøp er det billigste jeg vet om, 399 kr + 10 kr frakt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bare for å nevne det så fant jeg Torrenten til Pc versionen. Ja denne gangen ser det ut til at den er ekte. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bare for å nevne det så fant jeg Torrenten til Pc versionen. Ja denne gangen ser det ut til at den er ekte. Den er ikke ekte, dessverre. Xbox 360-torrenten er ekte tho. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg regner med at de som er innlogga på Xbox Live samtidig som de spiller spillet før release, blir bannet? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bare P2P, ikke scene.. men funker Lurer på hvor langt spiller er.. ikke mye leker heldigvis. Ikke at læreren sjekker om det blir gjort.. Jeg regner med at de som er innlogga på Xbox Live samtidig som de spiller spillet før release, blir bannet? Ja. Og er trolig ikke lenge til "banwave" greia heller. Så glad jeg allerede er bannet. Så slipper jeg å bekymre meg:D Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 du sa tidligere at vi ikke skulle si noe fordi du ikke hadde lastet den ned, men høres ut som du har tenkt til det Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har mer enn tenkt, men har ikke bokstaveligt sagt at det er gjort enda. Har ikke fortalt at det er klart til å bli brent ut, og at jeg håper layerbreak fila jeg lagde funker.. Har bare sagt at jeg gleder meg til å hjem å spille:) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ikke skrik og klag på at jeg er pirat, sier ikke jeg har lastet ned. Har bare sagt at jeg gleder meg til å hjem å spille:) ok Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Bare for å nevne det så fant jeg Torrenten til Pc versionen. Ja denne gangen ser det ut til at den er ekte. Den er ikke ekte, dessverre. Xbox 360-torrenten er ekte tho. Hvor fant du den? Dette er en ISO fil på Ca. 12 GB og en .NFO fil som heter Skidrow, jeg opnet .NFO filen og der står det hvordan man skal instalere og starte Black ops. Så jeg håper på det beste =D Endret 1. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eller bare vente til realese og kjøpe det som alle andre. Dumme pirater, dere ødelegger bare for dere selv uansett med tanke på at dere blir bannet Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 tenkte jeg skulle forhåndsbestille, hvor er det raskest? skulle bestille fra elkjøp men de hadde ikke på lager på elkjøp.no stod det at jeg kunne velge mellom frakt alternativene brev (10,-) og postpakke postkontor (58,-) hva er forskjellen? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja jeg laster ned spillet men jeg tenker at hvis jeg gjør ferdig SP før spillet kommer ut (Ja jeg har forhåndsbestilt) så kan jeg håppe på multiplayeren når jeg får spillet i posten. Jeg laster ned til pc så jeg vet ikke helt hvordan de skal klare å banne meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå