Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Da må du formulere deg bedre. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) har tenkt litt på det jeg og, når jeg blir litt eldre og tenker tilbake, så er det eneste jeg gjorde å sitte foran pcen.. lul Endret 30. oktober 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og du går fremdeles på skolen? Hmm, jeg kjenner at jeg blir stadig mer skeptisk til CoD-communityet. Sier jo han spiller det fra skolen slutter, så gjør vel det? Mye spilling ja, men kan selv ikke klage da jeg bruker like mye tid foran PC-en. Ikke bare spilling men. Like mange timer foran PC'en? 3000 timer tilsvarer 125 dager og det på 1 år. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha tid til det. Det er over 8 timer om dagen.Klart du har jo helger hvor du har fritt hele dagen og ferier, men alikevel. Ikke helt nøyaktig da smarten. Bruker tid på hobbyen min. Det samme gjør flere andre med sine hobbyer også. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 har tenkt litt på deg jeg og, når jeg blir litt eldre og tenker tilbake, så er det eneste jeg gjorde å sitte foran pcen.. lul Hvor gammel er du nå da? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 har tenkt litt på deg jeg og, når jeg blir litt eldre og tenker tilbake, så er det eneste jeg gjorde å sitte foran pcen.. lul Hvor gammel er du nå da? skriveleif der, skulle stå "det". er 16 nå Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Haha, jeg er 18 og gjør nå det du kan tenke tilbake på Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 tenkte eldre enn det da, "litt eldre" ble vel feil. rundt 40 år kanskje. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ah, du skal senere se tilbake på tiden nå. Misforsto. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg kom. Zombie-videospoiler. Endret 31. oktober 2010 av Mokko 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Her var det stille Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Blir nok masse bråk/liv da spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) GLEEEEEEEEEDER MEG! Blir forhåndsbestilt imorgen, noen som vet om det går an og forhåndsbestille 2 kopier av black ops. Endret 31. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har du kjøpt mw2 8 ganger!? Hva tenker du på når du bruker sååå mye penger på ETT spill - og det er mw2.. btw, hvis du har brukt 3000 timer på mw2 på ett år, er du klar over at det er mer enn 1/3 deler av året? siden det er 8760 timer i ett år One year in seconds.bmp 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor er det billigst og best å forhåndsbestille fra da? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 vet dere om det blir sluppet på dagen eller kvelden/natten ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 vet dere om det blir sluppet på dagen eller kvelden/natten ? Pleier vel å være noen butikker med nattlansering på store lanseringer... Hør med butikken din Steam vet jeg ikke... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har du kjøpt mw2 8 ganger!? Hva tenker du på når du bruker sååå mye penger på ETT spill - og det er mw2.. btw, hvis du har brukt 3000 timer på mw2 på ett år, er du klar over at det er mer enn 1/3 deler av året? siden det er 8760 timer i ett år One year in seconds.bmp Selv med paint kan man lagre i bedre formater enn .bmp .. I stedet for 3MB, kan du bruke .jpg, så blir det kanskje 100KB.. Nei, tar ikke lang tid å laste ned her, men er bare unødvendig.. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Selv med paint kan man lagre i bedre formater enn .bmp .. I stedet for 3MB, kan du bruke .jpg, så blir det kanskje 100KB.. Nei, tar ikke lang tid å laste ned her, men er bare unødvendig.. By'n å griiiiiiin'a Forhåndsbestilt Black Ops nå, gleder meg som en liten unge! 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Selv med paint kan man lagre i bedre formater enn .bmp .. I stedet for 3MB, kan du bruke .jpg, så blir det kanskje 100KB.. Nei, tar ikke lang tid å laste ned her, men er bare unødvendig.. By'n å griiiiiiin'a Forhåndsbestilt Black Ops nå, gleder meg som en liten unge! Hvorfor det? Jeg blir jo ikke sint. Bare veldig veldig skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå