mhen93 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 wow, det er ganske imponnerende! Gratulerer og etter det tenkte du at du måtte ha en pause og se hvordan livet var før du fortsatte? :!: Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Medal of Honor 2010 kom på en torsdag I Europa ja... Ser du derimot til USA så ble det sluppet på tirsdagen. oOoOo EDIT: litt ot, men allikevell. hvor høyt kom du på den rankingen egentlig, så du var på 19 eller noe for en stund siden Endte opp på rank 12 før jeg ikke hadde tid et par dager. Nå har jeg gitt opp topp 10 så har ikke spilt siden søndag. Ta oppfølgingspørsmålene i MoH tråden, sjekker der regelmessig. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 http://gallery.burrowowl.net/index.php?q=/image/7289.png Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg satser på å hente spillet så snart Gamestop åpner, kanskje jeg bare skulker resten av dagen etter jeg har hentet spillet. Dagen etter blir det nok skole. Du er spillavhengig:P Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kan egentlig ikke si meg uenig Spiller MW2 fra skolen slutter, til jeg legger meg. Dette har jeg gjort siden releasedagen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kan egentlig ikke si meg uenig Spiller MW2 fra skolen slutter, til jeg legger meg. Dette har jeg gjort siden releasedagen. lol? hvor mange timer da? xD Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Over 3000, fordelt på flere accounter, levlet til prestige 10 tre ganger (Jobber med nummer 4 på Xbox 360 som i skrivende øyeblikk er i level 26 Prestige 9). Jeg har spilletimer på 6 PC accounter, 2 PS3 accounter og 1 Xbox account. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) 6 PC accounter?! Hvor mange ganger har du kjøpt mw2 da? Edit: har du kjøpt 6 kopier av MW2 til pc? Endret 30. oktober 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 6 til Pc (Bannet fordi jeg modder), 1 til PS3 og 1 til Xbox. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og du går fremdeles på skolen? Hmm, jeg kjenner at jeg blir stadig mer skeptisk til CoD-communityet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og du går fremdeles på skolen? Hmm, jeg kjenner at jeg blir stadig mer skeptisk til CoD-communityet. Sier jo han spiller det fra skolen slutter, så gjør vel det? Mye spilling ja, men kan selv ikke klage da jeg bruker like mye tid foran PC-en. Ikke bare spilling men. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 wow, det er ganske imponnerende! Gratulerer og etter det tenkte du at du måtte ha en pause og se hvordan livet var før du fortsatte? :!: Takk. Joa, livet begynte å kalle på mandagen så har ikke spilt det siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Enquad, jeg beklager å måtte si det, men hvis du har spilt det hver bidige dag. Fra du kommer hjem til du legger deg, da har du ikke bare store spilleavhengighets problemer, du har heller ikke et liv. Hadde jeg vært deg hadde jeg kommet meg ut av den spillfasen du er i før du merker at det har gått alt alt altfor langt. Spilling for meg er bare kos, men ikke i nærheten av så mye spilling har jeg. Regn sammen kor mye du har spilt og se hvor mye du har rett og slett kastet vekk av livet ditt, spilling for deg er blitt en vane, som å drikke. Bare gir deg en wake up call, du kan ignorere den hvis du vil. Endret 30. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og du går fremdeles på skolen? Hmm, jeg kjenner at jeg blir stadig mer skeptisk til CoD-communityet. Sier jo han spiller det fra skolen slutter, så gjør vel det? Mye spilling ja, men kan selv ikke klage da jeg bruker like mye tid foran PC-en. Ikke bare spilling men. Like mange timer foran PC'en? 3000 timer tilsvarer 125 dager og det på 1 år. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha tid til det. Det er over 8 timer om dagen.Klart du har jo helger hvor du har fritt hele dagen og ferier, men alikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Da får du ha lykke til videre, en dag merker du hvor dum du har vært Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Altså, ikke hver bidige dag etter skolen til jeg legger meg. Er ofte med venner, på kino, osv =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå