Konamixx Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Var en beta som krevde kode. Lå tilogmed ute på marketplace. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Var en beta som krevde kode. Lå tilogmed ute på marketplace. Var det jeg trodde. Er den som er så dyr, + at du trenger 25 digit beta code? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Var en beta som krevde kode. Lå tilogmed ute på marketplace. Gjorde jo det med Reach også, husker du? Samme greia tenker jeg. Til deg som har skaffet BO på en _ulovlig_ måte: fffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu- Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tror ikke det. Betaen til BO var ment som internt bruk. De gikk aldri ut offentlig å sa de hadde beta. Var vel mer en friends and family beta av noe slag. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Snip Gjorde jo det med Reach også, husker du? Samme greia tenker jeg. Til deg som har skaffet BO på en _ulovlig_ måte: fffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu- Den funket ikke uansett Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Håper ikke du hadde store forventninger.. "BlackOps.exe" - aktige ting funker sjeldent. Er det på releaselog derimot, er det ekte. Kanskje et feil eller to, men ekte. Håper dette blir bra. Skal fortsette med CoD4 til evig tid, men hadde vært gøy med nytt onlinespill også. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Da var Black Ops kjøpt og betalt på Steam. 1 Uke og 4 dager til unlock! edit: eeeh, unlock og ikke unluck kanskje. Endret 29. oktober 2010 av Camorack 1 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fant nettopp ut at jeg har fri dagen etter BO's realease! Da blir det gaming ja! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 luckrr. den eneste dagen i uken jeg jobber etter skolen, er dagen black ops kommer ut.. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da var en 3mnd Server bestilt Funderer på om jeg skal gidde nattåpent, eller om jeg skal ta det på morgenen dagen etter, har tatt et par dager fri den uka tross alt. Jeg gleder meg i alle fall, håper og få mer morro enn med Mw2, som var morro i starten, men ble døllt etterhvert. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 luckrr. den eneste dagen i uken jeg jobber etter skolen, er dagen black ops kommer ut.. ahh, den var lei. Den dagen cod kommer ut er den ene dagen i året jeg ikke ville jobbet etter skolen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er bare ett spill..... som jeg vil spille først!!!!!11 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Håper ikke du hadde store forventninger.. "BlackOps.exe" - aktige ting funker sjeldent. Er det på releaselog derimot, er det ekte. Kanskje et feil eller to, men ekte. Håper dette blir bra. Skal fortsette med CoD4 til evig tid, men hadde vært gøy med nytt onlinespill også. Ble skuffet når jeg opnet .zip filen siden jeg faktsisk trodde den var ekte.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fail. De fleste ekte kopier, er godt pakket inn. En .rar fil, og flere .rxx filer. (xx=01,02,03,04...). Selv om flere duster legger det ut på nytt med bare avbildningsfila og kanskje .nfo. Har bare en uka på meg til å runne Fable 3 før dette kommer ut Så skal jeg jo også gjøre Fallout New Vegas med evil. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er bare ett spill..... som jeg vil spille først!!!!!11 da tror jeg du failer, for de fra treyarch vil alltid være de som spiller det først Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er bare ett spill..... som jeg vil spille først!!!!!11 da tror jeg du failer, for de fra treyarch vil alltid være de som spiller det først "vil alltid være"? Skal de spille det først flere ganger eller noe? Jada, sikkert folk som har runnet flere ganger, men sålenge jeg er før de fleste, er jeg glad. Men så typisk at jeg skal noe den dagen det kommer. Men ser greit ut til nå. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg mente heller at det er alltid de som blir de første til å teste den siste versjonen av spillet. og det er alltid produsenten av spillet som tester det først, fordi de har det før det kommer i butikkene De gir jo ikke ut BO flere ganger, så jeg tenkte mer generellt (var fok bare flaks at jeg hadde fri, men vi har fri hver fjerde onsdag så det var jo herlig at de valgte akkuratt den uka da Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har vaska og rydda rommet, nå er jeg klar! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg mente heller at det er alltid de som blir de første til å teste den siste versjonen av spillet. og det er alltid produsenten av spillet som tester det først, fordi de har det før det kommer i butikkene De gir jo ikke ut BO flere ganger, så jeg tenkte mer generellt (var fok bare flaks at jeg hadde fri, men vi har fri hver fjerde onsdag så det var jo herlig at de valgte akkuratt den uka da spillet kommer på tirsdag? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Mandag er 8 november, så 9 er da på en tirsdag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå