Mokko Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Pleier å gjøre det samme selv, men jeg vet ikke om jeg greier å holde meg i timesvis uten å sjekke ut de andre greiene denne gangen. Jeg er spesielt spent på Zombies. Med MW2 spilte jeg gjennom SP på én kveld, da, er det blitt sagt noe som helst om hvor lang den kommer til å være denne gangen? Endret 28. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg hopper først på singelplayeren, kommer ikke til å røre Multiplayeren før jeg har gjort ferdig historien. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Litt enig Mokko. Spørs om jeg klarer å vente selv. Men føler jeg må spille singel player først, ellers så blir det nok aldri tatt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er faktisk mest spent på hvor god singelplayeren blir.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er faktisk mest spent på hvor god singelplayeren blir.. Er mest spent på hvor tidlig det blir lekket jeg. Modern Warfare 2 var ute 2 uker før release, ser ikke ut som samme skjer med Black Ops. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Black Ops har vært lekket en god stund på Xbox. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg pleier å kjøre igjennom singelplayer først, men om jeg ikke er ferdig sørger jeg for at jeg får prøvd mp før jeg legger meg slik at jeg har prøvd det første dagen Med mw2 var det masse surr med steam da det skulle installeres fordi den begynte å laste det ned fra nettet istedenfor fra cd'n og da tok det mange timer før jeg fikk prøvd det :/ Håper ikke det samme skjer denne gangen.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er faktisk mest spent på hvor god singelplayeren blir.. Er mest spent på hvor tidlig det blir lekket jeg. Modern Warfare 2 var ute 2 uker før release, ser ikke ut som samme skjer med Black Ops. Var det ikke snakk om en liten stund at det var noen "bortkomne" disker som Treyarch kjøpte tilbake? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Mange kilder hevder at du kan laste det ned som torrent. Om det faktisk er Black ops som følger med torrenten vet jeg ikke. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) En på youtube har skaffet seg Black ops. *Spoiler* Link *Spoiler* http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=271377 Endret 28. oktober 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
danielch Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 http://www.youtube.com/user/C0DB0#p/u/0/uGchk2swUh4 TACTICAL INSERTION!=!=!=!=!=!?!?!?! Se i snipertestvideoen! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=SHKPDn9duwM Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Etter litt googling så fant jeg Black ops torrenten til pc, den er på vei ned. =D 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Sikker på at det er ekte da? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skal nok skaffe dette selv, og ergre meg over alle våpenfeilene samtidig som jeg koser meg, litt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Sikker på at det er ekte da? Nei ikke egentlig men tar sjansen. RaR fila er passord beskyttet men det kommer vi oss forbi ^^ Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 http://www.youtube.com/user/C0DB0#p/u/0/uGchk2swUh4 TACTICAL INSERTION!=!=!=!=!=!?!?!?! Se i snipertestvideoen! Tac Ins har vært bekreftet lenge, noe jeg er glad for pga den ikke funker i FFA. Nyttig i Demolition, SnD (folk klarer bare ikke og la den ligge, og gir fra seg sin posisjon) og Sabotage. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 etter mwfail2 er jeg mest spent på om multiplayer-delen blir skikkelig, og har for første gang egne servere, så må jo sjekke ut de og xD tror jeg kommer til å teste mp først, så spille story på hardened, og så fortsette på mp. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gikk innom spillbutikken idag for å spørre om når black ops kom ut, men det ante jo ikke kjerringa, jeg mener at hun burde vite når et så etterlengtet spill kommer ut. Jeg viste jo når det kommer ut, men ville bare teste kjerringa bak kassa :!: Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hjertet mitt kommer snart opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå