Karmany. Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Enig. Eller det er jo ikke bekreftet det med att man kan velge. Har du hørt att man velger 2 perks og den 3. blir valgt automatisk? Mulig att det er slik med killstreaks også, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Det med perksene har jeg og hørt. De to første legges sammen og den tredje blir valgt ut i fra de to. Kan være bra! Hører også at Stopping Power er vekke, og at jugg er tilbake. Kan bli spennende! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Predator Missile har vi ikke sett noe til enda. Jo, du ser han får 5 killstreak så er det bilde av en rakett.. Så antar det blir en form for rakett man kan skyte enten bortover eller nedover. Predator? Hører du ikke at han sier; ''Arc Angel is ready for...''? Btw, hvis SP er borte og jugg er tilbake; da MÅ våpene være litt kraftigre en vanlig. Orker ikke dytte 5 skudd i en dude. Har også hørt rykter om at TI kommer med igjen. Hvis det skjer, så må det være den største failen en spillprodusent noen gang har gjort. Etter det som skjedde i MW2 med alle boosterne, så må jo Treyarch fatte at det ikke funker! Håper det bare er rykter tho, hvis ikke må de ha nerfet den slik at man bare kan sette den ned hvis man er langt unna en fiende o.l. Endret 13. august 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Predator Missile har vi ikke sett noe til enda. Jo, du ser han får 5 killstreak så er det bilde av en rakett.. Så antar det blir en form for rakett man kan skyte enten bortover eller nedover. Predator? Hører du ikke at han sier; ''Arc Angel is ready for...''? Btw, SP er borte og jugg er tilbake. Da MÅ våpene være litt kraftigre en vanlig. Orker ikke dytte 5 skudd i en dude. kilde? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Predator Missile har vi ikke sett noe til enda. Jo, du ser han får 5 killstreak så er det bilde av en rakett.. Så antar det blir en form for rakett man kan skyte enten bortover eller nedover. Predator? Hører du ikke at han sier; ''Arc Angel is ready for...''? Btw, hvis SP er borte og jugg er tilbake; da MÅ våpene være litt kraftigre en vanlig. Orker ikke dytte 5 skudd i en dude. kilde? Har ingen bekreftene kilder, bare rykter. Endret 13. august 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvor skal dere kjøpe spillet? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Juggu tilbake Man tåler da bare en ekstra kule, og uten stopping power så tror jeg alle kommer til å ha det på. Painkiller er iallefall vekk sånn jeg har forstått det. I mine øyne skulle de gjort jugg til deathstreak. Painkiller er fuckedup. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Predator Missile har vi ikke sett noe til enda. Jo, du ser han får 5 killstreak så er det bilde av en rakett.. Så antar det blir en form for rakett man kan skyte enten bortover eller nedover. Predator? Hører du ikke at han sier; ''Arc Angel is ready for...''? Btw, hvis SP er borte og jugg er tilbake; da MÅ våpene være litt kraftigre en vanlig. Orker ikke dytte 5 skudd i en dude. Har også hørt rykter om at TI kommer med igjen. Hvis det skjer, så må det være den største failen en spillprodusent noen gang har gjort. Etter det som skjedde i MW2 med alle boosterne, så må jo Treyarch fatte at det ikke funker! Håper det bare er rykter tho, hvis ikke må de ha nerfet den slik at man bare kan sette den ned hvis man er langt unna en fiende o.l. Hørte nok dette samme sted. Har hørt samme tingene som deg. TI tror jeg er tull, de kan ikke ta det med igjen. Tror ikke noe på det. Men at SP er vekke er greit, da kan det hende man slipper instant-death. 2 skudd fra en Tar er jo nok i MW2. Altså man mister litt av taktikk man kunne gjort dersom det hadde tatt de 2 ekstra skuddene. Er det krise er det alltids HC. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Interessant med den featueren som lar deg se killet i flere vinkler. Skal litt til for at jeg kjøper spillet. Blir det ikke dedicated servers så tror jeg ikke at jeg orker enda en runde med COD :/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Interessant med den featueren som lar deg se killet i flere vinkler. Skal litt til for at jeg kjøper spillet. Blir det ikke dedicated servers så tror jeg ikke at jeg orker enda en runde med COD :/ det blir dedikerte servere, men usikkert om det blir slik som bc2, hvor du må låne serverne, eller slik som cod før mw2, hvor private kan hoste selv. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 De kan ikke ha enten SP eller Juggernaut i spillet, de må ha begge deler, slik at man har en counter. Hvis de faktisk fjerner SP og bringer Juggernaut tilbake er de inkompetente. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 heller det enn at de ikke har jugg, men fremdeles bare har stopping power. ser heldst at de fjerner begge, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 fan så jeg gleder meg til mange timer i det mørke på rommet mitt noen fastslått dato enda ? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 det blir så fett gleder meg nå jevlig Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hvorfor må spillet komme på en tirsdag, hadde vært bedre med fredag? :/ Lenke til kommentar
seblar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvordan er det å bestille herfra? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvordan er det å bestille herfra? Bestill heller frå elkjøp for 350,- Lenke til kommentar
seblar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja kanskje det ja, men hvor sender play.com ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå