Konamixx Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva mener du med arkade? CoD2 har i mine øyne et gameplay veldig likt MW. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 jeg lurer på en ting, hvis jeg kjøper black ops fra direct2drive. etter jeg har lasta det ned en gang, er det da på steam så man bare kan bruke steam for å laste det ned igjen hvis man har sletta det? eller må jeg bruke direct2drive hver gang jeg skal laste det ned? eller er det bare sånn at du får en kode, så skriver inn på steam for å få det registrert der? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Black Ops er knyttet til Steam, så når du registrerer Black Ops til din steam-konto så er det bare å laste ned derifra Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er redd for at Black Ops blir overhypa og at det ikke blir så bra som mange håper/tror Lever personlig i trua, men litt tilbakelent Gjorde den feilen med MW2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har en følelse at de fleste er er under 18 år ? Ikke rart de ikke er så kritiske til spill og kjøper det som ser litt kult ut. Ligger så mye sleipt bak her og simpel utvikling. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg driter i hvor avansert eller simpel utviklingen er. Call of Duty er den beste spillserien jeg har vært borti (Ser bort ifra Mario). Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 jeg forhåndsbestiller spillet/servere, fordi jeg trenger noe å spille nå, den siste tiden har det bare gått i minecraft og cod4. så lenge det ikke blir fullt av dritt, slik som mw2, så skal jeg kunne ha mye moro med det Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som vet om et sted hvor man får litt billigere forhåndsbestillinger til ps3? Jeg tenker kanskje på gamestop, men hvis man skal "bytte" spill, tar de bare imot de nyeste spillene.. Har ikke lyst til å gi fra med CoD:mw2 i håp om at det en gang går ann å spille igjen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 game.no har fine priser. Bestilte fra dem idag =D Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Heldigriser.. Mamma, MAMMA, bestemte at dette spilet hadde for mye vold og jeg ikke for lov å spille.. Men mw2, det går greit Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har du bankkort? BRUK DET! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Kjøp det på Steam (si at det er en DLC til MW2 eller noe). Hvis du spiller PC. Endret 27. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har funnet en god ide. Laster ned, spiller singleplayer. Når det gjelder multiplayer, venter jeg til det kommer mod til CoD4 (med mindre videoer og venner sier det faktisk er bra). Tror selv det vil bli MW2 v2. Men spiller nå MW2 som mod til Cod4, gøy det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det blir jo ikke akkurat samme følelse? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan ikke se at det blir likt, Jevrio, de har jo to helt forskjellige spillmotorer hvis det er rett uttrykk. Føler at du også har veldig mye imot CoD serien etter MW2 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 kan ikke si det bllir samme følelse, så jeg kommer til å kjøpe det. pappa syntes det er bra at jeg spiller litt også siden jeg sitter så mye med lekser, så han kjøper det glatt litt ot, men kan du gi ip til den mw2 modden i cod4? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Mange servere på CoD4 som kjører MW2 mod, bare ranger etter flest spillere. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 bare å sette serverfilteret til "mods: yes", og se etter servere med mw2 i navnet. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 okay trodde det bare var en server så har ikke søkt etter den enda... Finner det nok da Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan ser folk for seg å ta fatt i spillet? Jeg har som vane å spille gjennom singelplayerdelen i spill først, for så å ta fatt på multiplayer. Føler jeg alltid får litt innsikt i spillet osv da. Forøvrig bare 11 dager nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå