Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke kalle Hardscoping noobish, for ekte snipere hardscoper.

Syns ikke de som quickscoper og noscoper kan kalle seg for ekte snipere.

Nei fanboys, jeg sier ikke at det de som QS og NS er noobs.

Sorry sitter på skolen så kan ikke fordype meg så mye i det jeg skriver.

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

One Shot - One Kill med quickscoping/noscope i nærkamp. QS/HS på lang avstand. Med litt hjelp fra autoaim på konsoll blir det ikke helt som ønsket av spillskaperne.

Taper du mot en som sniper i nærkamp med AR/SMG er du direkte dårlig. NS har ingenting med quickscoping å gjøre og baserer seg på 99% flaks. Jeg har sagt meg enig i at SoH er litt i overkant bra og burde ikke vært slik den er. Dette gjelder dog BÅDE AR/SMG og sniper. At det skal funke på den ene, men ikke den andre er idiotisk. Taper du i nærkamp der du faktisk kan begynne å skyte FØR du sikter inn, har raskere sikting og kan skyte flere skudd som, om du treffer, vil ha effekt på siktingene til sniperen er det faktisk du som er dårlig. Sniperen har one shot kill som eneste fordel, mens en med AR/SMG/LMG/Hagle har flere.

Autoaim har ingenting å si for quickscopere. Eneste gangen jeg har reagert på at autoaim har "tatt tak" i siktet mitt er når jeg står fem meter unna en person som løper forbi meg. Det er en grunn til at folk enda kan quickscope i HC lobbyer der autoaim er så godt som fraværende. Jeg har enda tilgode å se noen bevisvideoer eller noe på at auto aim har noe som helst å si. Jeg hører alle whiner om det, men dette kommer jo alltid fra folk som ikke quickscoper. Auto aim er forøvrig likt for alle.

og @ Enquad, Dummeste jeg har hørt. Alle kan prøve, alle kan ha flaks, men svært få er veldig god.

Endret av Konamixx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såå, jeg hadde bare flaks med AC130 på 3 av 5 runder med domination (kun qs)?

Eller du er som flere andre på din alder og har spilt altfor mye MW2 og er flink..

At flere på 15(+/-) spiller det vet jeg da det krydde av dem på lan.

Jeg er helt elendig på konsoll..

OT: Har forresten blitt litt hekta på COD4. Hva heter du på Xfire, Jevrio (Hvis du vil spille noen matcher? =D

Lenke til kommentar

Eller du er som flere andre på din alder og har spilt altfor mye MW2 og er flink..

At flere på 15(+/-) spiller det vet jeg da det krydde av dem på lan.

Jeg er helt elendig på konsoll..

OT: Har forresten blitt litt hekta på COD4. Hva heter du på Xfire, Jevrio (Hvis du vil spille noen matcher? =D

Nicket her, bare add "034" i slutten. I ett ord, ingen mellomrom.

Spiller bare promod.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pred/harrier/AC?

Du spilte vel heller ikke spesielt aggresivt. Var vel neppe personen som cappet flest punkt. Killstreaks i MW2 er ikke noe som avgjør om du er god eller dårlig. Jeg har gått back to back games med nuke uten at det er noen stor bragd, og spesielt ikke i Domi, der du med et godt lag kan spawncampe og har full kontroll på spawn. Forøvrig ville bragden din vært MYE enklere med et annet våpen en sniper.

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg bytter min preorder igjen, kjøper fra direct2drive så jeg får serial koden og legger bare koden til på steam.

Og kun for 350kr! :D

Kan man også gjøre det med serialen du får med når du kjøper det fra Gamestop?

Sku tro det, black ops er en steamworks title så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...