Mokko Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 349-, hos game.no akkurat nå.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Best på PC eller sexbox? HERREGUD HUMOR Endret 24. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) edit slett Endret 24. oktober 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
danielch Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 mange som skal kjøpe til PC? og hvor er det billigst å forhåndsbestille? Jeg kjøper til PC. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Best på PC eller sexbox? HERREGUD HUMOR CoD er best på Pc. Nuff said. Fanboy? NEI! 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Får håpe Elkjøp kjører noe release-tilbud. Endret 24. oktober 2010 av Vamos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Best på PC eller sexbox? HERREGUD HUMOR CoD er best på Pc. Nuff said. Fanboy? NEI! Ja, du merker jo hvor bra CoD 6 var på pc istedenfor konsoll. Sry m8, men det spiller er bedre på konsoll. Black Ops blir sikkert best på pc, men ikke mw2. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Best på PC eller sexbox? Hvilken platform som er best er vel helt opptil hver enkelt, Spillere som hutch, Seananners, sMode o.l vil si at cod hører hjemme på Konsoll, men jeg mener at fps generelt hører hjemme på pc. Det kan kanskje ha litt og si hvor gammel du er i gamet, om du er veteran fra Quake, cs, dod o.l vil du kanskje mene at pc er best, men hvis du kjøpte ditt første fps til Xbox eller playstation vil du kanskje mene at det hører hjemme der. Alle har forskjellige meninger, men jeg kan si meg enig at I mw2 var bedre på konsoll, fordi mw2 var altfor enkelt for hackere og komme seg gjennom og ødelegge, men jeg vil tørre og si at f. eks Counter-strike er bedre på pc en på Xbox. For min del kjøper jeg nok Black ops til både konsoll og pc, må ha noe og bruke lommerusket på Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kan ikke si at jeg likte MW2 på konsollen da. Å når du sier at MW2 ikke funket på pc, mener du da mangel på Dedicerte servere? Jeg mener at FPS hører hjemme på pc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kan ikke si at jeg likte MW2 på konsollen da. Å når du sier at MW2 ikke funket på pc, mener du da mangel på Dedicerte servere? Jeg mener at FPS hører hjemme på pc. Det og masse hull i IWNet, masse hacker etc etc. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) selv kunne jeg aldri tenke meg å spille på konsoll. eneste fps på konsoll jeg har spilt er halo combat evolved (til en nabo), og noen minutter mw2 (på lan) Endret 24. oktober 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kan ikke si at jeg likte MW2 på konsollen da. Å når du sier at MW2 ikke funket på pc, mener du da mangel på Dedicerte servere? Jeg mener at FPS hører hjemme på pc. Det og masse hull i IWNet, masse hacker etc etc. Se bort fra hackere osv. Kan ikke forstå meg på folk som sier at det er fullt av hackere og cheater på MW2 når jeg bare har møtt på noen få. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Best på PC eller xbox? FPS skal spilles med mus og tastatur. Konsollkontrollerne er altfor simple til å kunne brukes effektivt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kan ikke si at jeg likte MW2 på konsollen da. Å når du sier at MW2 ikke funket på pc, mener du da mangel på Dedicerte servere? Jeg mener at FPS hører hjemme på pc. Det og masse hull i IWNet, masse hacker etc etc. Se bort fra hackere osv. Kan ikke forstå meg på folk som sier at det er fullt av hackere og cheater på MW2 når jeg bare har møtt på noen få. da har ikke du spilt mye de siste 5 månedene. 33% av folk på mw2 har levelhack (ikke noe problem for meg, men likevel), og har møtt på mange flere cheaters enn i noe annet spill. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jaja jeg har bare 200 Spilletimer på MW2 så jeg er sikkert litt utdatert. Bra at BO får Dedikerte servere og PB! =D Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Best på PC eller xbox? FPS skal spilles med mus og tastatur. Konsollkontrollerne er altfor simple til å kunne brukes effektivt. Ingen SKAL noe som helst herregud. Jeg spiller på PC og på PS3 og jeg synes det er enklere å være god på PC, men foretrekker det på PS3 fordi jeg synes det er gøyere, liker kontroll i stedenfor tastatur, jeg synes det er bedre å sitte i stuen å spille enn på kontoret og det er lettere å spille med venner på PS3 med mic osv. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvis jeg skal si min mening om Mw2 på PC vs. konsoll(ps3 i dette tilfellet) så vil jeg si at hadde Mw2 på pc vært uten all laggen bedre cheating system for å holde cheaters ute, at man ikke joiner halvferdige til HELT ferdige games bare ending screen, og litt modifikasjoner som filtere o.l. på hvordan å joine games(som å velge bane, u name it). Hadde PC vært overlegent konsoll. Spill som fifa og andre ikke-fps spill hører bedre hjemme på konsoll. Selv spiller jeg mye både pc og konsoll, så jeg vet noenlunde hva jeg prater om ^^ Selvfølgelig er dette bare min mening, håper bare andre også deler litt av mitt syn på dette. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Å dere hakke peiling as. Alle vet at det er en tilvennings sak. Er overhode ikke noe problem å bli god på konsoll og venne seg til kontroller. Er så mye bedre å spille med kontroller i honda i sofaen med hd tv og ps3. PS3 <3 Anngående spillet så ser det helt likt ut som de andre. Er bare forskjellige våpen og maps. Veldig simpel og samma spill motor. Spillet selger bra fordi det er typisk arkade skytespil. Løpe og skyte. Vi har blitt for bortsjemte med Ps3 ekslusive spill som er så mye bedre å større, mens allt blir holdt tilbake pga xbox driten. Hadde bare utkviklerne tatt seg tid og satt seg inn i ps3 arkitekturen så kunne vi ihvertfall fått gode spill, ikke sub par spill pga xbox møkka. Endret 25. oktober 2010 av Charlo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå