Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

skal skaffe en ranked server også da. blir mer en vanlig server, kanskje med noen få våpen bannet (noob tube og stun granater er noe jeg alltid har hatet, for se hvordan de blir i black ops)

Hørtes ut som en server jeg kunne tenke meg å kaste bort litt tid på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal være Zombie-footage fra en av de nye banene som kommer med Black Ops. Jeg vet ikke helt hvordan informasjonen i spoileren under har blitt hentet frem, men det kommer visstnok fra analyser av GKNOVA6-videoene, samt fra de som har stjålne kopier av spillet. Videoen i spoileren kommer også fra en av disse stjålne kopiene (jeg lastet den ned og opp, da den sannsynligvis blir fjernet etter hvert). Ingenting av det i spoileren er bekreftet, så ta det med en klype salt.

Navn på banen: Kino der Toten (De dødes kino/Theater of the Dead) - visstnok én av tre baner.

Videolink.

DSCI0392.jpg

So we are told that this is again like WaW. You start with a pistol, there's a point system, etc. Dogs start randomly spawning after round 5. This is the first of 3 New Zombie Maps, the other 2 being unlockable. More info will flow in as it does.

Info from Video:

* Same Characters from World at War!

* Game starts with you appearing to teleport in.

* You spawn with the good old M1911 and 500 points.

* Map appears to be a Nazi themed theater... possibly a reference to the theater from Inglorious Basterds (idk, thats what it reminds me of).

* Same system of rebuilding windows, 6 boards a window.

* Instakill is back.

* Same round progression system.

* Max Ammo is back.

* Electrical Fences are back.

* Same Downing/Reviving System, or so it appears to be. Not sure if you can move while down...

* Double Points is back.

* Still fighting Nazi Zombies.

* MP40 is back. The guns all appear to be WW2 weapons in the level, with graphical updates.

* Scratch that, the Shotgun from Multiplayer, the pump action one is in there.

* I think I spotted a guy with a BAR.

* Apparently the 5th round is where Dogs start possibly showing up, just like in WaW.

* More vids to come.

* Random box is back. More maps are unlockable by making it out alive in the previous map.

Kilder: 1, 2, 3.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Vet dere om det skal være noen Battlefield.no / TV2.no osv servere? pleier å like de veldig godt når jeg spiller online.

Håper det blir en Hellfragger server jeg :)

Lenke til kommentar

pingen min hopper ofte i taket når jeg spiller (150-500), vil den holde seg mer stabil om jeg oppgraderer nettet til en med mer upload/download speed? har telenor business solution, og pcen jeg spiller på er mer enn god nok, så er ikke den som gjør at det lagger.

et spørsmål, laster du ned når du spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...