Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hei. COD: Black Obs for både PS3, Xbox og PC antas å komme inn til leverandør rundt den 11.11., men dette er ikke 100% bekreftet. Vi vil nok ha spillet inne hos oss få dager etter at de sendes fra leverandør."

Denne nissen fra Netshop klarte ikke engang å stave navnet på spillet riktig, så at han har noe peiling på dette tviler jeg på.

Om jeg får spillet noen dager etter relase-dato bryr meg egentlig ikke, men kunne godt fått et skikkelig svar. :thumbdown:

Endret av dreaMz
Lenke til kommentar

Denne nissen fra Netshop klarte ikke engang å stave navnet på spillet riktig, så at han har noe peiling på dette tviler jeg på.

Virkelig flott resonnement du har.

Samt, du fikk et skikkelig svar på når de forventer å ha Black Ops inne.

Endret av trollhatt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

min unranked skal hete "NSTclan.com barebones TDM/SnD extended match times" elns, 14 slot.

btw når jeg bestilte server, valgte jeg å betale med paypal, så etter å ha oppgitt informasjon på gameservers kom jeg til paypal-betalingssiden.

jeg trodde at jeg kunne bestille, og vente med å betale til en gang før launch, hadde ikke nok penger på kortet og kunne ikke betale da.

så jeg krysset ut siden og betalte ikke, er serveren forhåndsbestilt fremdeles? finner ikke gameserveres nevnt noen plass på paypal-kontoen min, fikk ikke noe epost fra gameservers heller, så antar at den ikke er bestilt?

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Da er den ikke bestilt nei.

Jeg betalte også med paypal, og fikk 3 mailer med en gang. Info, brukernavn og passord osv.

Hvorfor unranked? Clanmatcher?

mer customization, skal brukes til clanmatcher, du trenger ikke bry deg om stats eller noe (tror jeg ihvertfall), bare for å spille for å bli bedre, samme som på cod4 promod serverene. kan også putte på noen custom maps osv når det kommer, og bestemme map rotation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...