trollhatt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Pfft, ikke at jeg har testet denne Akimbo-saken, men det kan umulig være verre enn Redeemer eller Ion Painter fra UT-serien? Korrekt, ei heller BFG Men irriterende var det lell, dog så er det jo dedi's denne gangen hvor server admins kan styre som de vil - antar jeg hvertfall, iom. at det er dedi's så bare å finne server man kan spelle på uten å dunke huet i veggen over slike irritasjonsmomenter Endret 18. oktober 2010 av trollhatt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Forhåndsbestille dette på Elkjøp eller CDON? Hvem er mest pålitelige mtp rask levering? Det er snakk om PS3-versjonen, og jeg bor i Oslo. EDIT: Eventuelt Spaceworld, Platekompaniet eller AbsoluttSpill? Endret 18. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) absoluttspill er gode. selv kjøper jeg det bare på game i skoletiden, om ingen her nevner en nettbutikk som sendte ut mw2 før launch that is. Endret 18. oktober 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Kunne vel ha gjort det jeg også, men jeg vil ikke møte på problemer med kassadama/mannen som skal leke helgen og ikke selge spillet til en 16-åring. Men AbsoluttSpill er til å stole på, altså? Har aldri kjøpt derfra før, og jeg synes ikke de har så altfor "profesjonelle" nettsider.. men jeg har selvsagt hørt navnet nevnt tidligere. Kan jeg stole på å få spillet på dagen (eller senest dagen etter) om jeg bestiller herfra? Endret 18. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 jeg har fått veldig bra support de gangene jeg har handlet fra der. vet ikke om du kan få det på launch, når mw2 ble sluppet fikk ikke butikkene sende ut før dagen før, for å være sikker på at ingen fikk det for tidlig. absolutt gjorde slik de sa, og om de sier det samme om black ops får du den vel neppe dagen før (selv om du bor i oslo?). men med mindre det er noe galt med posten, får du det på launch. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ok, da tror jeg kanskje jeg satser på AbsoluttSpill denne gangen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gå for Dustin, da de er 66,- billigere (PC) enn Absoluttspill (før leveringsgebyr). Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gå for Dustin, da de er 66,- billigere (PC) enn Absoluttspill (før leveringsgebyr). Aaaah, og du som fikk meg til å forhånds bestille hos absoluttspill! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du kan i alle fall trøste deg med at du støtter en av norges beste nettbutikker. Det er uansett kun snakk om småpenger. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Oi, kun 419 kr for PS3-versjonen på Dustin. Forventet levering 12.11, da.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sier det igjen. Kjøp over disk, hos Platekompaniet Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 http://www.hookedgamers.com/blogs/banewilliams/2010/10/18/retail_copies_of_black_ops_stolen_leak_imminent.html Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 For noen rotter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sier det igjen. Kjøp over disk, hos Platekompaniet Og det koster? For hardened edition hva koster det der? For bare spillet hva koster det der? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sier det igjen. Kjøp over disk, hos Platekompaniet Og det koster? For hardened edition hva koster det der? For bare spillet hva koster det der? vanlig koster 499, mens hardened koster 799. absoluttspill er gode. selv kjøper jeg det bare på game i skoletiden, om ingen her nevner en nettbutikk som sendte ut mw2 før launch that is. Game er det dyreste stedet du kan gå, hvis du har andre alternativer så er det nesten helt sikkert billigere. Unntaket blir hvis du skal bytte inn spill samtidig. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har forhåndsbestilt Black Ops Prestige Edition på CDON, men det virker ikke helt lovende med tanke på å få det til release. De klarte nemlig ikke å sende ut Medal of Honor til release dagen så har dessverre liten tro på at det kommer til release dagen og det er sinnsykt kjipt Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har forhåndsbestilt Black Ops Prestige Edition på CDON, men det virker ikke helt lovende med tanke på å få det til release. De klarte nemlig ikke å sende ut Medal of Honor til release dagen så har dessverre liten tro på at det kommer til release dagen og det er sinnsykt kjipt Sendte mail til dem om dette for to uker siden. Da sa de at de var sikre på at de skulle få levert varene før release. Det er evt de som leverer posten som må faile for at dette ikke skjer. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har forhåndsbestilt Black Ops Prestige Edition på CDON, men det virker ikke helt lovende med tanke på å få det til release. De klarte nemlig ikke å sende ut Medal of Honor til release dagen så har dessverre liten tro på at det kommer til release dagen og det er sinnsykt kjipt Er de like snill meg deg som meg, får du CoD BO 100kr billigere. Selv skal jeg (da sjekket at jeg liker det) kjøpe i butikk, og heller få Crysis maximum gratis (89kr) for den rabatten. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har forhåndsbestilt Black Ops Prestige Edition på CDON, men det virker ikke helt lovende med tanke på å få det til release. De klarte nemlig ikke å sende ut Medal of Honor til release dagen så har dessverre liten tro på at det kommer til release dagen og det er sinnsykt kjipt Sendte mail til dem om dette for to uker siden. Da sa de at de var sikre på at de skulle få levert varene før release. Det er evt de som leverer posten som må faile for at dette ikke skjer. Takk for infoen no ble jeg litt lettet Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 SMG gameplay for de som ikke har sett http://www.youtube.com/watch?v=oh9D1qOHxN0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå