Ylajali Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Ingen bortsett fra Treyarch som vet det atm. MEN vi vet at dette kommer med i alle fall: * Care Package * RC Bomb * Napalm Strike * Attack Helicopter * Ark Angel Predator Missile har vi ikke sett noe til enda. Endret 12. august 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva er killstreakene?? Jeg vet att 3: Rc. 4: carepacket. 5: predator missle??? Er det bare dei? Eller må du få hellikopter og sånt i carepacket? Kan vel velge som i MW2. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvem vet. Treyarch er ikke som Infaility Award. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Men krysser fingrene for at de gjør en bedre jobb med dette enn WaW. Selvom WaW ikke var verdens dårligste spill, så er det bare ikke like morro som andre titler. Kan ha noe med at det var "back to WW2". Men tror de leverer ett storslagent og velgjennomført spill! Dette er deres store sjanse til å vise at de er noe, så den sjansen lar de nok ikke løpe fra seg! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 var bare 1/3 av treyarch som lagde codwaw, nå har alle folka der jobbet på black ops. de bør vel få til en del mer da. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Det visste jeg faktisk ikke! Godt å høre, hehe! Betryggende faktisk! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvis noen klager på lyden til sniper-riflen som er i traileren, så har de faen ikke hørt en rifle in real life. Lyden til Intervention i MW2 er noe av det værste jeg har hørt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) http://www.spillmagasinet.no/article2960104.ece Bad News? Endret 12. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Må betale 600 kr for singelplayerdelen og litt multiplayer, men så må en sikkert ut med 200 kr til for ekstrasgreiene. Ahh, Cod-serien blir bare verre og verre .. Holder meg til BF. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Black Ops Prestige Edition Den var rå! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det eg sa om lyden - beklagar det Satt med ein bærbar PC da, men smått dårlig bass og sånt! Men fekk den opp på surround annlegget, da blei det lyd ! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Black Ops Prestige Edition Den var rå! Æsj, dumt den ikke kan sprenges :!: Hadde vært artig å hatt en sånn. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Black Ops Prestige Edition Den var rå! Æsj, dumt den ikke kan sprenges Hadde vært artig å hatt en sånn. Alt kan vel sprenges:) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 at serverne er dedikerte er 100% sikkert. Det kan det ikke bli etter hva som står her Link Man må betale for og kunne spille på servere og da kan man ikke hoste egne servere, d.v.s ikke noen dedikerte servere:( Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jeg tror da serverne er dedikerte selv om du ikke hoster selv, så lenge serveren er dedikert til å hoste? det kan den vel være uansett hvem som har den. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Predator Missile har vi ikke sett noe til enda. Jo, du ser han får 5 killstreak så er det bilde av en rakett.. Så antar det blir en form for rakett man kan skyte enten bortover eller nedover. Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Greit, jeg har nå studert traileren ekstra nøye flere ganger og kom fram til disse killstreaksa. #1 er bombebilen. #2 er care package. #3 Er en såkalt "Archangel Missile" som du kan guide rundt. Du ser den i klippet med bilen, og når sniperen blir drept på slutten. Disse er jeg usikker på når det kommer til rekkefølge. Napalm strike Helikopter Artilleri Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Fannt nettopp ut att man kan velge! Her står det mye rart, bla att både RC Bomb og UAV er begge 3 kills! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Selvsagt kan man velge. Kan jo ikke ha evig mange forskjellige killstreaks. Linken du postet er postet før også. Postet den selv, og det står mye bra der inne, men ikke alt er bekreftet, men mer spekulasjoner. Men 98% av det kommer nok til å stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå