Canaye Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 men jeg vil ha rc bil og mye fint stæsj spillet kaster heg bare inn i skapet Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 det er vel spillet du skal ha, ikke alt det andre billig-greiene? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 noen her som bestilte mw2 fra nettbutikk, og fikk det før launch? i såfall, fra hvilken butikk? tror cdon var en av de som sendte ut tidligere, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg bestilte mw2 fra cdon, og fikk det 1 eller 2 dager etter. desverre Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 For fans så er det uansett morro å få med ekstramateriale som de brillene fra mw2 og rc bilen i BO, samt bøker osv. som følger med.. Jeg har også veldig lyst til å ha det bare for å ha det, det hører på en måte med i samlinga. Men jeg kan ikke kjøpe så dyre til til consoll når jeg aldri kommer til å bruke spillet der. (i tillegg til å kjøpe spillet på pc) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noo! 1887! og den ser helt lik ut som i mw2! Håper det hvertfall ikke er akimbo, selv om han her også holder den på strak arm! EDIT: snøskutere her også, ser likere og likere ut... Om Akimbo er med, tviler jeg på at jeg gidder å kjøpe det. Blir MW2 om igjen Får håpe det kun er når han kjører, da Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Noo! 1887! og den ser helt lik ut som i mw2! Håper det hvertfall ikke er akimbo, selv om han her også holder den på strak arm! EDIT: snøskutere her også, ser likere og likere ut... Om Akimbo er med, tviler jeg på at jeg gidder å kjøpe det. Blir MW2 om igjen Får håpe det kun er når han kjører, da Akimbo er med. 500 kr spart. Endret 13. oktober 2010 av joalim Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 akimboakimboakimbo-noob :!: Sang vi pleide og synge. Men kjøp blir det uansett:) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 er ikke sikkert det er på shotguns og marskinpistoler da. Siden alt det er vel primarly weapon nå. Så det er sikkert bare sidearm(pistoler) som har akimbo.. og det går jo greit. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) er ikke sikkert det er på shotguns og marskinpistoler da. Siden alt det er vel primarly weapon nå. Så det er sikkert bare sidearm(pistoler) som har akimbo.. og det går jo greit. Skorpion som var en SMG på Cod4. Kiparis, Maskinpistol. MAC11, en form for Uzi. Endret 13. oktober 2010 av joalim Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Damn! Vi får håpe at det ikke går ann å sette opp klassene slik i vanlige matcher da.. men det er fortsatt ikke sikkert det kommer akimbo til shotguns btw, hvem av de var scorpion? det mitterste mildet? de ligna ikke helt fra cod4 ok, så ikke at det stod navn ved alle sammen.. men den så ikke lik ut.. ligna mer på g18 Endret 13. oktober 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er akimbo så galt da? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nei. Jeg bruker aldri SMG i akimbo. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 28 dager igjen Om 2 timer til er det 25 dager til, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Er akimbo så galt da? Nei , er ikke det:) Men de som suger i spilling må ha noe og skylde på når de blir drept vet du. Ja, folk som sitter og tuter som en liten ungene over noe slikt er som de ungen man hører grine i butikken for de ikke fikk kjeks :!: ( er jo bare og ikke bruke det, blir du drept av noen med akimbo...så spill mer og bli bedre ) Endret 13. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 har ikke noe problem med akimbo, bortsett fra g18 akimbo. du er vel enig i at det er ubalansert maks? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Knekke: Er enig i det ja Men å ikke kjøpe et spill som kanskje blir bra pga. det gjør jeg ikke nei. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Pfft, ikke at jeg har testet denne Akimbo-saken, men det kan umulig være verre enn Redeemer eller Ion Painter fra UT-serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå