Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kommer ny map pack, noen som egentlig bryr seg? Activision skal gni ut for mye av kundene sine at det med map packsene er forbi fra min side hvertfall. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Kjøper den kun på grunn av Zombies, siden det er det eneste som faktisk er gøy på B0ps. Kommet ut en trailer enda? Endret 8. august 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som har lyst å hjelpe meg med Sacraficial Lamb trohpyet? Rekorden er lvl 36, så det er ikke det det står på. Men en annen som er med når det gjelder. Har prøvd i 7 mnd nå, og alle andre er lei Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som har lyst å hjelpe meg med Sacraficial Lamb trohpyet? Rekorden er lvl 36, så det er ikke det det står på. Men en annen som er med når det gjelder. Har prøvd i 7 mnd nå, og alle andre er lei vel, Spiller du ps eller xbox? Den trophyen er vel en av de enkle, tok meg 15minutter Sørg bare for å få tatt kassen så fort som mulig så pack a punch den, så piece of cake Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 PS3 har throphies. Og Xbox har achievements Problemet er at randoms ikke er med på leken. Og de som var med på leken, gikk lei etter et par måneder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Kjøper den kun på grunn av Zombies, siden det er det eneste som faktisk er gøy på B0ps. Kommet ut en trailer enda? Ja det kan jeg tro du gjør siden det bare er zombies , 5 zombie baner. 4 Fra cod 5, og en ny som heter Moon. Endret 9. august 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Beste Map pack på lenge Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Beste Map pack på lenge Helt enig, endelig har de skjønt hva vi er ute etter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Beste Map pack på lenge Helt enig, endelig har de skjønt hva vi er ute etter! Dette har nok vært planlagt for lenge siden. Uansett, jeg har ikke noe imot hvordan de presenterer map packsene. Ja multiplayer mapsene suger hardt, MEN de er ett selskap og de er her for å tjene penger, hadde de ikke tjent penger hadde de ikke lagd spillene. Jeg forstår selvfølgelig hvorfor de gjør det slikt, selv om det er kjipt. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Beste Map pack på lenge Helt enig, endelig har de skjønt hva vi er ute etter! Dette har nok vært planlagt for lenge siden. Uansett, jeg har ikke noe imot hvordan de presenterer map packsene. Ja multiplayer mapsene suger hardt, MEN de er ett selskap og de er her for å tjene penger, hadde de ikke tjent penger hadde de ikke lagd spillene. Jeg forstår selvfølgelig hvorfor de gjør det slikt, selv om det er kjipt. Jo da, men syntes du evt kuynne gitt ut zombiemappene for seg selv, ala du kan laste ned mappet for 30kroner da, feks, elsn istedenfor å laste ned en bundle med maps du aldri har prøvd. but thats life Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Etter hva jeg forstår er den gratis for alle? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Nope, kun for de som har Hardned og Prestige. Lucky me Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Steam har stjålet blops fra meg. Spillet har forsvunnet fra steamlista mi og når jeg prøver å starte spillet fra harddisken så kommer jeg rett inn i steams butikk hvor jeg blir tilbudt å kjøpe spillet :S Noen som har opplevd lignende og vet noen løsning på det? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hah aldri hørt om det problemet. Anbefaler deg å ta et søk på forumet til steam for da finner du sikkert noen som har hatt samme problem. Spesielt synd er det også pga steam sin support suger. (Tok 2 måneder å få svar på en enkel sak) Anyways jeg slang opp en video på youtube for moro skyld der jeg "eier" en del whinere. (134 kills 3 deaths) Testet litt med video kvaliteten og synes det ble rimelig bra til slutt. Noen som forøvrig vet hvilket format det er best å rendre som for youtube? Er ikke veldig underholdenede men har lagt til litt fin musikk: Forøvrig funker annotations på slutten av videoen? 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Spiller dette mye med en kompis på xbox 360, og da helst nazi zombier. Problemet her er jo at der ikke er mulig å save underveis, og at en alltid blir drept. Finnes der noem måte å få uendelig ammo eller penger på når en spiller offline split screen? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Spiller dette mye med en kompis på xbox 360, og da helst nazi zombier. Problemet her er jo at der ikke er mulig å save underveis, og at en alltid blir drept. Finnes der noem måte å få uendelig ammo eller penger på når en spiller offline split screen? nei er nok ikke det men skjønner hva du snakker om, komme langt også pga dum feil dauer man og må starte på round 1, som er ekstremt kjedelig men etterhvert blir jo man god da Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Spiller dette mye med en kompis på xbox 360, og da helst nazi zombier. Problemet her er jo at der ikke er mulig å save underveis, og at en alltid blir drept. Finnes der noem måte å få uendelig ammo eller penger på når en spiller offline split screen? nei er nok ikke det men skjønner hva du snakker om, komme langt også pga dum feil dauer man og må starte på round 1, som er ekstremt kjedelig men etterhvert blir jo man god da Ja, kom ganske mange runder i dag. Jeg har hele tiden trodd at det er en slutt på det etter en får aktivert strømmen osv, men spillet varer jo evig om en er god nok. Ser mange snakker om at de får "våpen kasse" ganske tidlig. Jeg har enda ikke funnet den noe sted. Noen som kan si hvor denne dukker opp? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Spiller dette mye med en kompis på xbox 360, og da helst nazi zombier. Problemet her er jo at der ikke er mulig å save underveis, og at en alltid blir drept. Finnes der noem måte å få uendelig ammo eller penger på når en spiller offline split screen? nei er nok ikke det men skjønner hva du snakker om, komme langt også pga dum feil dauer man og må starte på round 1, som er ekstremt kjedelig men etterhvert blir jo man god da Ja, kom ganske mange runder i dag. Jeg har hele tiden trodd at det er en slutt på det etter en får aktivert strømmen osv, men spillet varer jo evig om en er god nok. Ser mange snakker om at de får "våpen kasse" ganske tidlig. Jeg har enda ikke funnet den noe sted. Noen som kan si hvor denne dukker opp? boksen er vel tilfeldig plasert, men når du skrur på strømmen så er et kart som viser hvor boksen er, med sånne lysende lamper på kartet. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Noen som joiner å spille BO med meg? Jeg har dessverre Strict i NAT type, så kan ikke spille med alle. Hadde jo Open på mw2, men strict på BO og MW3. Fryktelig irriterende!!!! Men uansett, gamertagg på PSN: myrvoldm Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har begynt på black ops siden MW2 er stappet av cheatere. MW3 spiller jeg ikke. Hadde bare 20 timer i black ops da jeg startet med mw2 igjen, men nå har jeg virkelig fått sansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå